• The Rel of Quizlet.

    Dit is de vernieuwde versie van de oude RPG versie hiervan. Dit is de derde poging. De vorige twee keren liep het dood en waren bepaalde dingen niet duidellijk. Dit keer wordt het strenger aangepakt en ook zijn er strengere regels.



    StoryRollentopic • [url=Speeltopic • Praattopic


    In een land ver weg van hier, is elke avond een user de dupe van een groep rebellen. Elke avond gaat de server van Quizlet uit en komen de rebellen hun nest uit. Ze kiezen willekeurig een user uit en stoppen een chip in zijn/haar huid. Voor een lange tijd wist niemand ervan, totdat er op een dag stuk voor stuk users beginnen te verdwijnen. Verslagen bleven de overgeblevenen achter, maar al gauw slaat hun angst om in wraakzucht. Vastbesloten, de rebellen te ontmaskeren, vechten ze een onzekere toekomst tegemoet. Maar ze moeten wel op hun hoede zijn. Tussen hun liggen verraders. Het is aan jullie om hun op tijd te ontmaskeren voordat Quizlet helemaal dood is.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 21:23 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 nov 2014 - 21:22 ]


    -

    Ik heb er zin in (:


    16 - 09 - '17

    Hhahahaha, ik ook xp.
    Maar dan pas bij het echte begin xp. Het is veel werk updaten xD


    -

    Begrijpelijk xp


    16 - 09 - '17

    Hhahah ja. Btw, moeten we mss de vorige deelnemers niet op de hoogte stellen? Mss willen ze weer meedoen?


    -

    Geen idee


    16 - 09 - '17

    Hii, ik ben geïnteresseerd in dit RPG en om je derde poging niet ook te verpesten dacht ik dat ik het hier maar zal vragen. Speelt de Bemiddelaar verder nog een rol in het RPG? Of is het puur en alleen om de stemmen te tellen en de berichten van de verraders door te sturen? Sorry als het een domme vraag is maar ik wil het niet weer voor je verpesten (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Hii, ik ben geïnteresseerd in dit RPG en om je derde poging niet ook te verpesten dacht ik dat ik het hier maar zal vragen. Speelt de Bemiddelaar verder nog een rol in het RPG? Of is het puur en alleen om de stemmen te tellen en de berichten van de verraders door te sturen? Sorry als het een domme vraag is maar ik wil het niet weer voor je verpesten (:

    Awh.
    Hhahaha nee hoor, de bemiddelaar speelt ondertussen ook gewoon een bange user. Die heeft ondertussen ook gewoon een baan, haar vriendenkring enzovoorts. Maar je moet haar zien als een opperuser die gewoon wat meer respect heeft van haar samenleving. Zie hem/haar als een user die gewoon goede daden doet zoals een normaal mens die bijvoorbeeld geld ophaalt voor een goede doel maar ondertussen ook gewoon moet werken om zichzelf te onderhouden.
    Dus ja, de bemiddelaar kan ook gewoon gezellig meespelen hoor. ;)


    -

    Dan zie ik die rol eigenlijk wel zitten! Ik zal hem morgen op het rollentopic neer zetten als je dat goed vind (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Dan zie ik die rol eigenlijk wel zitten! Ik zal hem morgen op het rollentopic neer zetten als je dat goed vind (;

    Is prima. Leuk dat je mee wilt doen *O*


    -

    Cenation > Sheamus


    16 - 09 - '17