• Ja, vanaf vanavond begint 'ie. De andere meetings van de kermis in Tilburg, zijn verwaarloosd. En die van Sarit gaat 'm denk ik niet worden gezien ze vanaf vandaag voor 3 weken weg is (huil)
    Dus bij deze, ik heb alvast een datum geprikt en zie maar of je kunt. Kunnen er véel mensen niet, dan overleg ik met jullie over de datum. Herhaling: Dan OVERLEG ik, ik laat niet wéer mensen stemmen.
    Datum: Vrijdag 29 Juli
    Tijd: Vanaf half 1 sta ik klaar Ellen om jullie op te vangen, om 1 uur wil ik graag richting de Kermis vertrekken.
    Plek: Centraal Station, Bruna. Vanaf daar lopen we naar de Besterd waar de Kermis begint. (Is niet ver)
    LET OP: De Kermis is vrij duur, dus als je ergens in wilt, zul je voldoende geld moeten meenemen. Daarnaast kan deze meeting tot laat duren, ik heb er geen problemen mee om jullie allemaal op tijd weg te brengen, maar als je de hele meeting wilt blijven, kan dat redelijk lang duren.
    By the way: Ik heb de Tilburgse Kermis Krant geownd, waar héel veel kortingsbonnen inzitten, en van dezelfde atractie's ook heel veel.
    Dus deze meeting word voor iedereen al een stukje goedkoper :3

    Mensen die mee gaan:
    CountMeIn
    Deep
    justjeff8d -Misschien-
    TheLegacy
    ILOVEMARLEEN
    Destay
    Comeau
    Carot -Misschien-

    [ bericht aangepast op 28 juli 2011 - 0:20 ]


    Let it come and let it be

    Ik zou wel willen komen, maar ik ben blut :$

    Deep schreef:
    Ik zou wel willen komen, maar ik ben blut :$

    Gewoon komen lieffie, dan blijf ik samen met jou bij de atracties staan kijken, ik zit er toch iedere dag. Ik denk ook niet dat we in veel dingen zullen gaan ofzo, we zijn met een groep dus is het ook meer voor de gezelligheid :3


    Let it come and let it be

    EN. Ik kom zondag pas terug van vakantie .

    Deep schreef:
    EN. Ik kom zondag pas terug van vakantie .

    Deze zondag of volgende zondag?


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Deze zondag of volgende zondag?


    Deze zondag :'D

    Deep schreef:
    (...)

    Deze zondag :'D

    Dan is het goed, want volgende week zondag is de kermis afgelopen :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dan is het goed, want volgende week zondag is de kermis afgelopen :'D


    Oeh, dan kom ik wel een keertje langs.

    HOEZO DUURT DIE KERMIS ZO LANG DAN? DIE VAN ONS DUURT MAAR 4 DAGEN (cat)

    ZET MIJ MAAR OP DIE LIJST, OOK AL KAN IK NIET IN ATTRACTIES

    Of ik ga geen btg kopen.. hmm.

    Oh, oh, oh, oh, oh! Sevdatje! Mag ik dan bij jou logeren? :'D anders kan ik maar tot half 4 blijven ;o

    Aaaawh, dan ben ik al weg!:C


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Aaaawh, dan ben ik al weg!:C

    Terugkomendan.

    Deep schreef:
    Oh, oh, oh, oh, oh! Sevdatje! Mag ik dan bij jou logeren? :'D anders kan ik maar tot half 4 blijven ;o

    Tuurlijk mag dat :9~
    Even naar mammie rennen :3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Tuurlijk mag dat :9~
    Even naar mammie rennen :3


    Jaa, doedatmaar :'D

    Ik moet toch kotsen bij van die attracties nadat ik maandag in de Dark Ravor ben gegaan in Fort Fun, ook een pretpark (cat)

    Verander in beschrijving: Om half een sta ik klaar MET ELLEN om jullie op te vangen.

    Deep schreef:
    (...)

    Jaa, doedatmaar :'D

    Ik moet toch kotsen bij van die attracties nadat ik maandag in de Dark Ravor ben gegaan in Fort Fun, ook een pretpark (cat)

    Mama gaat het vanavond met die vriend van d'r overleggen, waarschijnlijk mag het wel, maar vanavond krijg ik bevestiging :3
    Dan eten we wel op de Kermis :3
    Je begrijpt me wel :3


    Let it come and let it be