• Mijn leerkracht zei dat homo's abnormale mensen zijn en dat ze uitgeroeid moeten worden want ze maken god verdrietig en dat ze niet mogen trouwen. Mijn hele klas was het niet met haar eens en ik zei tegen haar dat ze er niets aan kunnen doen en dat mensen ze gewoon moeten accepteren en als je dat niet kan mag je gewoon ff van de aardbodem verdwijnen.
    Zij weer door zeuren dat in de bijbel staat dat god heeft gezegd... blablabla
    Uit eindelijk was ik zo boos geworden dat ik zei(schreeuwde) dat ze zichzelf maar moet uitroeien dan houdt het op heeft ze geen problemen meer klaar.
    Weet je wat toen gebeurde...? Ja!! Je raad het al ik mocht lekker op het kantoor zitten vertellen wat er gebeurd is.
    Dus nu heb ik ff jullie mening nodig om me leraar te bewijzen dan ze niet zo goed in haar hoofd is.

    Jezus had toch ook twee vaders? En die kwam er prima uit.


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Zolanski schreef:
    Jezus had toch ook twee vaders? En die kwam er prima uit.


    In pricipe wel ja,
    Maar een daarvan was Zijn echte vader en de andere Zijn aardse vader. Mja, het ligt eraan hoe je het bekijkt natuurlijk =3


    26 - 02 - '16

    Postcards schreef:
    Ik word helemaal ziek van zulke mensen --' Homo's zijn ook mensen, met ook gevoelens.
    En ik word helemaaaaaal gestoord wanneer mannen homo's 'goor' en 'abnormaal' vinden, terwijl ze lesbiennes 'compleet normaal' en 'sexy' vinden..


    I´m nothing special.

    Prongs schreef:
    Volgens mij mag een leerkracht dat niet eens zeggen...

    En dat is trouwens ook waarom ik zo'n afkeer van religie heb gekregen. Wie zijn zij om te zeggen wat er slecht is en wat niet? Niemand. Voral niet omdat hun eigen priesters kinderen misbruiken dat het een lieve lust is. En de helft van de tijd zijn die kinderen jongens. Niet gegrond dus.
    Trouwens, in de bijbel staat ook dat Jezus over water liep. Dat kan dus ook niet. De Bijbel heeft een goeie figuurlijke betekenis (naastenliefde etc)maar je moet 'm niet letterlijk nemen...

    Ja daarom heb ik ook een afkeer gekregen van religie want er staat toch dat adem en eva naakt waren en toch is het een probleem als een non even niet met een lange jurk rond loopt

    ik zou naar de directie stappen, als leraar mag je niet zoiets zeggen. dat is verboden.


    | Reality is for people that lack imagination |

    xobloempjeox schreef:

    Ja daarom heb ik ook een afkeer gekregen van religie want er staat toch dat adem en eva naakt waren en toch is het een probleem als een non even niet met een lange jurk rond loopt


    Nee ze waren eerst niet bloot. Eva at van die appel en toen werden ze gestraft en dus bloot. Daarna deden ze blaadjes op hun 'jeweetwel' en vandaar dat je ze altijd naakt ziet enzo.. -Tenminste zo staat het in de Koran en wss ook in de bijbel?-


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Adam en Eva waren in het begin naakt. Totdat ze van de appel aten en zagen dat ze naakt waren. Pas toen deden ze "kleding" aan


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Adam en Eva waren in het begin naakt. Totdat ze van de appel aten en zagen dat ze naakt waren. Pas toen deden ze "kleding" aan

    Yup, idd. Ze waren er eerst niet bewust van dat ze naakt waren en toen ze die appel aten werden ze ervan bewust..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Zolanski schreef:
    Jezus had toch ook twee vaders? En die kwam er prima uit.

    Tja, wij geloven niet dat God de vader van Jezus is... want Jezus -Isa- werd in de buik van Maria bevrucht omdat God dat wilde. en toen dachten mensen dat Maria het met God had gedaann. :S maarjah, ieder zijn eigen ding..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik zie een vleugje Hitler door jouw lerares haar uitspraak...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    kill her with fire.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    kill her with fire.

    Dat gaat nog eens populair worden op Q (cat)

    _O_


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mudblood schreef:
    Ik zie een vleugje Hitler door jouw lerares haar uitspraak...


    Haha, dat dacht ik dus ook al. xd


    Numbers.

    Postcards schreef:
    Ik word helemaal ziek van zulke mensen --' Homo's zijn ook mensen, met ook gevoelens.
    En ik word helemaaaaaal gestoord wanneer mannen homo's 'goor' en 'abnormaal' vinden, terwijl ze lesbiennes 'compleet normaal' en 'sexy' vinden..

    het zijn ook gwn mensen dus ze moeten ze laten zijn hoe ze zijn het is echt ziek als je mensen gaat discrimineren om hoe ze zijn!


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Je bent in de fout gegaan door te beginnen schreeuwen, maar je leerkracht is veel harder in de fout gegaan. Ze kan een mening hebben, maar kinderen aansporen tot discriminatie en het vermoorden van mensen is gewoon fout en wijst op een gebrek aan verantwoordelijkheid. Dat mag ze volgens mij als leerkracht niet eens doen.
    Bewijs? Je hebt toch een hele klas om te getuigen? (:

    [ bericht aangepast op 30 juli 2011 - 15:34 ]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'