• iedereen -denk ik- heeft zowat vandaag, maandag en dinsdag vrij toch? nou ik dus niet, ik alleen maar op maandag. nou denk je vast; whaha lekker voor je, maar dan krijg ik er wel iets voor terug. ik heb twee weken meivakantie, gheghe:Y) maar nu is mijn vraag: wie heeft dit nog meer?

    xxxxx


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben sowieso vanaf afgelopen dinsdag al vrij, en hoef as donderdag pas weer naar school. Maar ik heb maar 1 week meivakantie =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    euhm...
    ikheb vandaag+maandag+dinsdag+1week meivakantie+nog ergens daarna 3 daagjes vrij xd
    niet veel bijzonders dus ...


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik heb ook vandaag en maandag vrij, met twee weken meivakantie. :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    muffinATTACK schreef:
    euhm...
    ikheb vandaag+maandag+dinsdag+1week meivakantie+nog ergens daarna 3 daagjes vrij xd
    niet veel bijzonders dus ...


    Pop ate my heart.

    Ik heb al van dinsdagmiddag vrij en ik moet pas de 19e april terug naar school :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ben vandaag en maandag vrij. En heb twee weken meivakantie. :Y)


    Think before you act.

    Ik ben al van woensdag vrij en ik heb 2 weken paasvakantie.^^


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ben vandaag tot en met maandag vrij. En ik heb maar 1 week meivakantie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    De meesten zijn alleen vandaag en maandag vrij hoor (;
    Ik heb dinsdag ook nog vrij omdat onze leraren op een training gaan


    dream, dare, fly!

    ik heb vandaag en maandag vrij, maar in de meivakantie heb ik eerst een week vrij en dan drie dagen naar school en dan weer twee dagen vrij, heel vaag in ieder geval!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Yup, zelfde als jij =3


    ars moriendi

    Ik heb maandag geen vrij :Y) en ik heb ook geen twee weken vakantie daarna D:.


    Wie du mir, so ich dir.

    Aleen vandaag & maandag vrij. Maar ik heb geen 2 weken meivakantie. Maar dat maakt nie uit want ik heb toch al vanaf juni zomervakantie D:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik had vandaag en gisteren gewoon halve dagen en maandag begint de paasvakantie. ^^


    Let the Night embrace you

    Ik heb 2 weken paasvakantie, ja :')


    Some people make the world special just by being in it