• Mijn leerkracht zei dat homo's abnormale mensen zijn en dat ze uitgeroeid moeten worden want ze maken god verdrietig en dat ze niet mogen trouwen. Mijn hele klas was het niet met haar eens en ik zei tegen haar dat ze er niets aan kunnen doen en dat mensen ze gewoon moeten accepteren en als je dat niet kan mag je gewoon ff van de aardbodem verdwijnen.
    Zij weer door zeuren dat in de bijbel staat dat god heeft gezegd... blablabla
    Uit eindelijk was ik zo boos geworden dat ik zei(schreeuwde) dat ze zichzelf maar moet uitroeien dan houdt het op heeft ze geen problemen meer klaar.
    Weet je wat toen gebeurde...? Ja!! Je raad het al ik mocht lekker op het kantoor zitten vertellen wat er gebeurd is.
    Dus nu heb ik ff jullie mening nodig om me leraar te bewijzen dan ze niet zo goed in haar hoofd is.

    Tja, er zullen altijd mensen zo blijven, helaas.. Zelfs met meningen blijven ze bij hun standpunt :/.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik ben het helemaal met jou eens, zou mijn leraar zo doen zou ik niet eens schreeuwen. Nee dat zou voor mij niet genoeg zijn, ik zou hem/haar neerslaan (bloos). Ik vind dat jij onterecht bent/word gestraft, zij is degene die een straf hoort te krijgen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Iedereen is wie hij of zij is, daar kunnen we niiks aan doen en dat moeten we accepteren. Dus ook homo's.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Homo's zijn 'anders'. En dat is voor vele al genoeg redenen om ze tegen te gaan.
    Daarnaast, veel mensen, voornamelijk mannen, vinden de combinatie 'vies', wat ook gelijk verklaard waarom Lebiennes eerder worden geaccepteerd.
    Meestal denken mannen van homo's en vrouwen van lesbiennes meteen dat ze op iedereen verliefd zijn, ze zijn bang dat die mensen ook op hún verliefd zijn.
    Het is zowel uit angst als uit afwijking van wat hun gewend zijn.


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Homo's zijn 'anders'. En dat is voor vele al genoeg redenen om ze tegen te gaan.
    Daarnaast, veel mensen, voornamelijk mannen, vinden de combinatie 'vies', wat ook gelijk verklaard waarom Lebiennes eerder worden geaccepteerd.
    Meestal denken mannen van homo's en vrouwen van lesbiennes meteen dat ze op iedereen verliefd zijn, ze zijn bang dat die mensen ook op hún verliefd zijn.
    Het is zowel uit angst als uit afwijking van wat hun gewend zijn.


    Ja. Het schijnt ook dat vrouwen 'geilen' op homo's en mannen op lesbiennes.


    Ik vind het wel slecht van je leraar dat ze op die manier een mening naar buiten brengt. Dan vraag je om moeilijkheden, zelfs al had ze er geen problemen mee. Stel dat er iemand in de klas zat die op hetzelfde geslacht valt. Dat zou echt kwetsend zijn en ik vind niet dat een leraar dat op zo'n manier mag veroorzaken.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LittlePirate schreef:
    (...)

    Ja. Het schijnt ook dat vrouwen 'geilen' op homo's en mannen op lesbiennes.


    Ik vind het wel slecht van je leraar dat ze op die manier een mening naar buiten brengt. Dan vraag je om moeilijkheden, zelfs al had ze er geen problemen mee. Stel dat er iemand in de klas zat die op hetzelfde geslacht valt. Dat zou echt kwetsend zijn en ik vind niet dat een leraar dat op zo'n manier mag veroorzaken.

    Dat is ook zo, voornamelijk mannen genieten daar nogal van. Al klopt dat van vrouwen ook wel, áls er Twincets worden geschreven hier, zijn die van de meisjes op Quizlet.
    Maar voornamelijk, vrouwen maken er niet zo'n probleem van om bij een trio niet de enige te zijn van dat geslacht. Mannen daarin tegen wel, dus dat heeft er ook een handje in. Maar sowieso worden homo's eerder afgekeurt dan Lesbiennes.


    Let it come and let it be

    Ik word helemaal ziek van zulke mensen --' Homo's zijn ook mensen, met ook gevoelens.
    En ik word helemaaaaaal gestoord wanneer mannen homo's 'goor' en 'abnormaal' vinden, terwijl ze lesbiennes 'compleet normaal' en 'sexy' vinden..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Omdat sommige mensen denken dat mensen met een rare geaardheid gek zijn.
    Maar integendeel, die mensen zijn juist heel aardig(mensen met een rare geaardheid).

    Iemand in functie als een soort ambetnaar *werk voor de overheid* (ook een leraar dus) Mag niet op zo'n wijze zijn mening verkondigen aan zijn leerlingen. Dat heet ook wel machtsmisbruik om zijn eigen mening te vertegenwoordigen ;)

    *en sorry voor nerdy taal, maar als je dit zegt tegen je directeur dan snapt ie je direct als t goed is ;)*


    Ligt and Darkness are both very different..

    Postcards schreef:
    Ik word helemaal ziek van zulke mensen --' Homo's zijn ook mensen, met ook gevoelens.
    En ik word helemaaaaaal gestoord wanneer mannen homo's 'goor' en 'abnormaal' vinden, terwijl ze lesbiennes 'compleet normaal' en 'sexy' vinden..


    26 - 02 - '16

    Bij ons op school was pas een jongen uit de kast gekomen. Die jongen werd buiten school gepest en geslagen, en hij had ook een tweelingbroer en die is pas ook in elkaar geslagen omdat ze zóveel op elkaar leken.

    Deep schreef:
    Bij ons op school was pas een jongen uit de kast gekomen. Die jongen werd buiten school gepest en geslagen, en hij had ook een tweelingbroer en die is pas ook in elkaar geslagen omdat ze zóveel op elkaar leken.


    Omg.. Welk geschift kind doet nou zoiets! ;O

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 10:30 ]


    26 - 02 - '16

    Carcass schreef:
    Tja, er zullen altijd mensen zo blijven, helaas.. Zelfs met meningen blijven ze bij hun standpunt :/.


    Tinka & Ghunter.

    Een docent mag zoiets volgens mij niet vertellen voor de klas :l
    Stel je voor dat er een homo in je klas zit, die wordt dan door haar gediscrimineerd.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Volgens mij mag een leerkracht dat niet eens zeggen...

    En dat is trouwens ook waarom ik zo'n afkeer van religie heb gekregen. Wie zijn zij om te zeggen wat er slecht is en wat niet? Niemand. Voral niet omdat hun eigen priesters kinderen misbruiken dat het een lieve lust is. En de helft van de tijd zijn die kinderen jongens. Niet gegrond dus.
    Trouwens, in de bijbel staat ook dat Jezus over water liep. Dat kan dus ook niet. De Bijbel heeft een goeie figuurlijke betekenis (naastenliefde etc)maar je moet 'm niet letterlijk nemen...


    Frankly my dear, I don't give a damn.