• Hee. Nou ik ga maar meteen vertellen wat er was anders komt er geen einde aan.
    Mijn vriendin, die zat al een maand ofso naar een jongen te kijken. Ze had ook al vertelt dat ze hem leuk vond. Ik vond hem ook wel leuk maar hij was wel af en toe agressief, dus ik was blij voor haar. Ze zei dat ze hem niet meer leuk vond maar naar een paar weken had ik door dat ze weer verliefd was. Ze vertelde dat ze op MSN elkaar een top 3 van Leuke Girls/boys moesten maken met alleen de voorletter. Die jongen heette; A (ik kan de naam niet noemen.. :,() en zij had A op nummer 1 gezet. Hij had het door en toen namen ze verkering. Zíjn lijstje was:
    1. M (< Mijn vriendin)
    2. A (< waarschijnlijk ik!!)
    3. M (< ander meisje)
    Maar nu hebben ze een week, maar de klas weet niks. Maar ik lach wel en dan kijkt hij mijn kant op en grijnst. Ik weet nu niet of hij mij leuker vind want hij doet helemaal niks met M (Mijn vriendin dus ;,))


    Weten jullie het misschien?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik zou nu niet zo doen van: hij is op me! hij is op me!
    dalijk was het een grote grap.
    en anders... doe je best ^^

    Ja, daar zit ik dus ook over te twijfelen :S Oowgosh, nu lijk ik helemaal een hulpeloos kind


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    , weten jullie nog wat?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik snap het niet echt.
    Dus die gast heeft iets met je vriendin maar ziet jou ook wel zitten? o.O
    En wat is da van zijn lijstje?
    Ohgod; of ik ben echt dom, of jij legt het niet goed uit x).


    Where there is a sea there are pirates...