• Mijn leerkracht zei dat homo's abnormale mensen zijn en dat ze uitgeroeid moeten worden want ze maken god verdrietig en dat ze niet mogen trouwen. Mijn hele klas was het niet met haar eens en ik zei tegen haar dat ze er niets aan kunnen doen en dat mensen ze gewoon moeten accepteren en als je dat niet kan mag je gewoon ff van de aardbodem verdwijnen.
    Zij weer door zeuren dat in de bijbel staat dat god heeft gezegd... blablabla
    Uit eindelijk was ik zo boos geworden dat ik zei(schreeuwde) dat ze zichzelf maar moet uitroeien dan houdt het op heeft ze geen problemen meer klaar.
    Weet je wat toen gebeurde...? Ja!! Je raad het al ik mocht lekker op het kantoor zitten vertellen wat er gebeurd is.
    Dus nu heb ik ff jullie mening nodig om me leraar te bewijzen dan ze niet zo goed in haar hoofd is.

    Komt deels door de bijbel en deels door jongeren die het vies vinden. Ik vind het overigens belachelijk dat de bijbel tegen homo's is, maar goed.
    Ik heb eigenlijk wel respect voor homo's. (:
    Maar wat jouw lerares heeft gedaan MAG niet. Zulke uitspraken mag ze niet doen voor de klas, als je hier een klacht over indient, kan ze ontslagen worden.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 11:23 ]


    To infinity and beyond •

    Ik vind Homoseksuelen tegen de natuur in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Ik vind Homoseksuelen tegen de natuur in.

    Waarom dan?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mag ik jou even een heel groot applaus geven?
    *applaus*
    Dik respect voor wat jij gedaan hebt! En inderdaad, wat barbiedoll zegt, zoiets mag je docent niet eens zeggen.
    En voor degenen die zeggen dat het tegen de natuur in is; daar maak je toch even een grote fout. Even ter ondersteuning: Homoseksualiteit tegennatuurlijk?


    Life is hard and then we die

    Och tuurlijk, predik maar een tweede holocaust. Zullen we met z'n allen buiten een gaskamertje gaan bouwen in de pauze, tegen een royale vergoeding uiteraard?
    Yeahright :'] Dat ze zulke lui aannemen op school.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Och tuurlijk, predik maar een tweede holocaust. Zullen we met z'n allen buiten een gaskamertje gaan bouwen in de pauze, tegen een royale vergoeding uiteraard?
    Yeahright :'] Dat ze zulke lui aannemen op school.
    _O_


    Life is hard and then we die

    Mijn broertje denkt er net zo over
    Ik heb er niks tegen
    Het zijn toch ook gewoon mensen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat is ook zo, voornamelijk mannen genieten daar nogal van. Al klopt dat van vrouwen ook wel, áls er Twincets worden geschreven hier, zijn die van de meisjes op Quizlet.
    Maar voornamelijk, vrouwen maken er niet zo'n probleem van om bij een trio niet de enige te zijn van dat geslacht. Mannen daarin tegen wel, dus dat heeft er ook een handje in. Maar sowieso worden homo's eerder afgekeurt dan Lesbiennes.


    Ja, dat klopt. Al heb ik daar in mijn omgeving nooit veel van gemerkt - familielid valt op hetzelfde geslacht.
    Ik vind dat zóó vreemd, dat wel, al kunnen homoseksuele mannen zich nog wel eens 'apart' gedragen, maar ja. Dat doet ook niet iedereen en je kunt ook niet verwachten dat je met iedereen kan opschieten. Ik ken meer heteroseksuelen waarvan ik de kop wil afrukken dan homo's.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    PUKKELxDING schreef:
    Mag ik jou even een heel groot applaus geven?
    *applaus*
    Dik respect voor wat jij gedaan hebt! En inderdaad, wat barbiedoll zegt, zoiets mag je docent niet eens zeggen.
    En voor degenen die zeggen dat het tegen de natuur in is; daar maak je toch even een grote fout. Even ter ondersteuning: Homoseksualiteit tegennatuurlijk?


    Wauw! Wat een geweldig artikel! (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ik snap echt die mensen hun probleem niet...
    wie heeft die mensen gevraagd om te zeiken over homo's?!?

    Ik heb totaal geen probleem met homo's...
    Christelijke mensen zijn meestal tegen homo's en lesbiennes omdat God heeft gezegd 'Gaat heen en vermenigvuldig U' en dat kunnen zij dus niet (ik zeg niet dat elke Christen tegen homo's is). Andere mensen zijn er denk ik tegen omdat ze het vreemd vinden en dan maar doen alsof het fout is. Daar zijn mensen heel goed in.

    Pfff, ik zou haar zo slaan.

    & Respect voor wat jij hebt gedaan.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Tja, ze heeft gelijk dat het in de bijbel zo staat... Maar mensen die het zijn zeggen dat ze er niks aan kunnen doen e eigenlijk geloof ik dat wel.. Al staat er ook in de Koran dat het haram is etc. Ik accepteer het wel, maar ben er doodsbang voor dat ik het wordt ofzo en wil het echt niet worden.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    Tja, ze heeft gelijk dat het in de bijbel zo staat... Maar mensen die het zijn zeggen dat ze er niks aan kunnen doen e eigenlijk geloof ik dat wel.. Al staat er ook in de Koran dat het haram is etc. Ik accepteer het wel, maar ben er doodsbang voor dat ik het wordt ofzo en wil het echt niet worden.


    als je er bang voor gaat zijn word je juist datgene wat je niet wilt zijn x) Ik zeg het maar even ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Endure schreef:
    Een docent mag zoiets volgens mij niet vertellen voor de klas :l
    Stel je voor dat er een homo in je klas zit, die wordt dan door haar gediscrimineerd.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.