• Mijn leerkracht zei dat homo's abnormale mensen zijn en dat ze uitgeroeid moeten worden want ze maken god verdrietig en dat ze niet mogen trouwen. Mijn hele klas was het niet met haar eens en ik zei tegen haar dat ze er niets aan kunnen doen en dat mensen ze gewoon moeten accepteren en als je dat niet kan mag je gewoon ff van de aardbodem verdwijnen.
    Zij weer door zeuren dat in de bijbel staat dat god heeft gezegd... blablabla
    Uit eindelijk was ik zo boos geworden dat ik zei(schreeuwde) dat ze zichzelf maar moet uitroeien dan houdt het op heeft ze geen problemen meer klaar.
    Weet je wat toen gebeurde...? Ja!! Je raad het al ik mocht lekker op het kantoor zitten vertellen wat er gebeurd is.
    Dus nu heb ik ff jullie mening nodig om me leraar te bewijzen dan ze niet zo goed in haar hoofd is.

    Een docent mag zoiets inderdaad niet zeggen. Ik zou serieus een klacht indienen. Ik vind het zelf nergens op slaan wat zij heeft gezegd. Homo's zijn net zoals alle andere mensen, ze vallen alleen op hetzelfde geslacht. Daar is helemaal niks mee, vind ik. De jeugd van tegenwoordig wordt ook opgevoed met het idee dat homo's vies zijn.


    you're my favourite part of the day ~

    Sorenos schreef:
    (...)

    als je er bang voor gaat zijn word je juist datgene wat je niet wilt zijn x) Ik zeg het maar even ;)

    Hoe weet jij dat? O.o


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Apophis schreef:
    Ik heb totaal geen probleem met homo's...
    Christelijke mensen zijn meestal tegen homo's en lesbiennes omdat God heeft gezegd 'Gaat heen en vermenigvuldig U' en dat kunnen zij dus niet (ik zeg niet dat elke Christen tegen homo's is). Andere mensen zijn er denk ik tegen omdat ze het vreemd vinden en dan maar doen alsof het fout is. Daar zijn mensen heel goed in.


    dan kunnen ze net zo goed alle heterostellen die geen kinderen willen ook buitensluiten, die 'vermenigvuldigen' toch ook niet? Mad world.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 14:33 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Apophis schreef:
    Ik heb totaal geen probleem met homo's...
    Christelijke mensen zijn meestal tegen homo's en lesbiennes omdat God heeft gezegd 'Gaat heen en vermenigvuldig U' en dat kunnen zij dus niet (ik zeg niet dat elke Christen tegen homo's is). Andere mensen zijn er denk ik tegen omdat ze het vreemd vinden en dan maar doen alsof het fout is. Daar zijn mensen heel goed in.


    Ik ben christen en ik ben niet tegen homo's. Ik heb op zich best wel respect voor die mensen.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 14:33 ]


    26 - 02 - '16

    God heeft gezegd dat 2 mensen elkaar de liefde mogen geven. niet welk geslacht. Nee ik ken debijbel niet uit mijn hoofd maar ew hebben het erover gehad in de klas


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    gleecullen schreef:
    God heeft gezegd dat 2 mensen elkaar de liefde mogen geven. niet welk geslacht. Nee ik ken debijbel niet uit mijn hoofd maar ew hebben het erover gehad in de klas


    Dat klopt ja,
    Dat heb ik laatst geloof ik nog gelezen


    26 - 02 - '16

    Sorry dat ik het zeg, maar mensen zoals jouw lerares noem ik ziek. Echt waar, ik vind zo'n uitspraak als "homo's moeten worden uitgeroeid" zó onmenselijk en gestoord.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 16:23 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ha ik zou zeggen waarom word het leerkrachtenras niet uitgeroeid!(6)

    Plus ieder zijn smaak!

    Als mijn leerkracht echt zoiets zou zeggen ik stap naar de directie dan wordt zij buitengesloten!!!!

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 16:34 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Mercurial schreef:

    Sorry dat ik het zeg, maar mensen zoals jou lerares noem ik ziek. Echt waar, ik vind zo'n uitspraak als "homo's moeten worden uitgeroeid" zó onmenselijk en gestoord.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 16:24 ]


    Only those who listen can hear

    Prongs schreef:
    Volgens mij mag een leerkracht dat niet eens zeggen...

    En dat is trouwens ook waarom ik zo'n afkeer van religie heb gekregen. Wie zijn zij om te zeggen wat er slecht is en wat niet? Niemand. Voral niet omdat hun eigen priesters kinderen misbruiken dat het een lieve lust is. En de helft van de tijd zijn die kinderen jongens. Niet gegrond dus.
    Trouwens, in de bijbel staat ook dat Jezus over water liep. Dat kan dus ook niet. De Bijbel heeft een goeie figuurlijke betekenis (naastenliefde etc)maar je moet 'm niet letterlijk nemen...


    Agree.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Prongs schreef:
    Volgens mij mag een leerkracht dat niet eens zeggen...

    En dat is trouwens ook waarom ik zo'n afkeer van religie heb gekregen. Wie zijn zij om te zeggen wat er slecht is en wat niet? Niemand. Voral niet omdat hun eigen priesters kinderen misbruiken dat het een lieve lust is. En de helft van de tijd zijn die kinderen jongens. Niet gegrond dus.
    Trouwens, in de bijbel staat ook dat Jezus over water liep. Dat kan dus ook niet. De Bijbel heeft een goeie figuurlijke betekenis (naastenliefde etc)maar je moet 'm niet letterlijk nemen...
    _O_


    Life is hard and then we die

    Keyblade schreef:
    (...)

    dan kunnen ze net zo goed alle heterostellen die geen kinderen willen ook buitensluiten, die 'vermenigvuldigen' toch ook niet? Mad world.


    Dat gebeurde vroeger volgens mij ook wel eens. En de priester kwam ongeveer een jaar nadat je getrouwd was vaak kijken of je al kinderen had. Daarom waren de gezinnen vroeger vaak ook zo groot. But you're right, it's a mad world.

    @BatManX; ja, ik ken ook wel Christenen die niks tegen homo's hebben.

    Prongs schreef:
    Volgens mij mag een leerkracht dat niet eens zeggen...

    En dat is trouwens ook waarom ik zo'n afkeer van religie heb gekregen. Wie zijn zij om te zeggen wat er slecht is en wat niet? Niemand. Voral niet omdat hun eigen priesters kinderen misbruiken dat het een lieve lust is. En de helft van de tijd zijn die kinderen jongens. Niet gegrond dus.
    Trouwens, in de bijbel staat ook dat Jezus over water liep. Dat kan dus ook niet. De Bijbel heeft een goeie figuurlijke betekenis (naastenliefde etc)maar je moet 'm niet letterlijk nemen...

    Inderdaad. De kerk heeft iets tegen homo's maar zelf zitten ze wel kleine jongetjes te neuken. Ziek.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 16:30 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Tja, in de bijbel, koran en misschien ook in de tora staat het dat je geen Homo, Lesbie etc mag zijn denk ik. Mijn familie zijn ook zo erg op dat gebied, ik kom van een iets te strenge moslime familie. Maar ik vind het gewoon onzin ik vind dat eidereen mag zijn wie hij wilt zijn. Iedereen heeft de zelfde rechten want ze zijn allemaal een mensen, en ja... Iedereen hoort zichzelf gewoon te zijn, ipv te doen wat andere zeggen...! En ik vind dat niks je kan stoppen van wie je wilt zijn, maar als het weer zo iets is dat het met je godsdienst te maken heeft dan heeft iedereen wel een fout ofzo hoor. Niemand is een heilige

    Blablablablaaaaa screw God with his stupid anti-gay compagne