• Met de jeugd? (Ironisch, ik behoor daar zelf nog bij)

    Iedereen lijkt wel steeds gekker te worden Ö Ze willen steeds jonger
    een vriendje/vriendin en dergelijke en een meisje uit mijn klas (14 jaar)
    had een foto op hyves vaan haar in haar onderbroek, eentje dat ze dronken was en nu één van een BH die ze gekocht heeft? :']

    Ikzelf vind dat best wel triest, of ben ik nou weer ouderwets?
    (Goh, ik open veel topics laatste tijd heb ik 't idee ö)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vond meisjes nog eng toen ik 12 was :Y)

    Nu ben ik er doodsbang voor xD Eentje heeft me permanent verminkt! :O


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    Ik vond meisjes nog eng toen ik 12 was :Y)

    Nu ben ik er doodsbang voor xD Eentje heeft me permanent verminkt! :O


    Hahaha, je vond ze eng? :'D
    Maar hoezo permanent verminkt? n_n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sodom schreef:
    Ik wou op mijn dertiende een piercing en als ik nu 13-jarigen zie lopen met eentje denk ik echt dat zoiets niet kan.
    Ik denk dat we allemaal ook wel een beetje zo geweest zijn, al is de ene extremer dan de andere.

    Haha, ik dacht toen ik een jaar of 14 was aan een navelpiercing. Niet in de zin van: dat móet ik hebben! Maar van: dat lijkt me wel leuk later. Gelukkig dat ik er nooit voor gekozen heb :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Endure schreef:
    (...)

    Met mobieltjes bedoel ik hypermoderne krengen met internet en dergelijke :P Ik had toen ik 12 was volgens mij geen eens een mobiel x'D

    Haha, ik kreeg mijn eerste mobieltje in groep acht en ik doe nu nog maar met mijn tweede ? : DDD
    Ik heb er altijd al iets tegen gehad om elk jaar een nieuwe touch te kopen, seriously. En ik ben ook al jàren tegen touch, haha. Lang leve de knopjes : DDD


    Has no one told you she's not breathing?

    Butters schreef:
    oke, ik ben ook veertien. en ik heb geen foto's waarop ik dronken ben, of foto's in mijn onderbroek of een foto van mijn bh want dat vind ik nogal raar.(cat)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Delirious schreef:
    (...)
    Haha, ik kreeg mijn eerste mobieltje in groep acht en ik doe nu nog maar met mijn tweede ? : DDD
    Ik heb er altijd al iets tegen gehad om elk jaar een nieuwe touch te kopen, seriously. En ik ben ook al jàren tegen touch, haha. Lang leve de knopjes : DDD


    I couldn't agree more.

    Ik vind het ook altijd onzin :P Ohja, volgens mij kreeg ik die van mij ook i groep 8, maar toen gebruikte ik hem nog niet, pas in de 1e. En eind 2e kreeg ik een nieuwe, omdat ik die daarvoor van mijn zus kreeg en dat dus zo'n oud, lelijk model was :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Hahaha, je vond ze eng? :'D
    Maar hoezo permanent verminkt? n_n


    Tuurlijk, iedere jongen wist dat je cooties krijgt van meisjes :Y) Plus, ze praten snel, helemaal nergens over, over saaie dingen en ze zijn niet te volgen. Rare wezens xD

    Nou, ik was eens naar de film met een vriendin, en zij schopte me tegen mijn been met gehakte laars! nu heb ik een groot litteken! (huil)


    quidquid excusatio prandium pro

    In groep 8 kreeg ik een mobieltje waar ik tot eind tweede mee heb gedaan, toen ging hij kapot haha xd
    dus ik heb sinds augustus mijn tweede mobieltje ghehe.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Tuurlijk, iedere jongen wist dat je cooties krijgt van meisjes :Y) Plus, ze praten snel, helemaal nergens over, over saaie dingen en ze zijn niet te volgen. Rare wezens xD

    Nou, ik was eens naar de film met een vriendin, en zij schopte me tegen mijn been met gehakte laars! nu heb ik een groot litteken! (huil)


    Haha, nouja zeg. Het is wel een feit dat zoveel meer woorden zeggen op een dag dan mannen :Y) maar mannen kunnen niet beoordelen of ze een andere man knap vinden en vrouwen wel, ha! :'D

    En auwtsj, maar dan zou je het wel verdiend hebben, of was het gewoon een bitch? :P


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Delirious schreef:
    Ik kan ook behoorlijk zuchten als ik hoor hoe 12-jarigen bezig zijn over de liefde en hun vriendje en dan elkaars vriendje afpakken etc.
    En van die 12-jarigen die uitgaan en staan te roken en/of smoren, seriously.


    I love BTR and One Direction!

    Endure schreef:
    (...)

    Haha, nouja zeg. Het is wel een feit dat zoveel meer woorden zeggen op een dag dan mannen :Y) maar mannen kunnen niet beoordelen of ze een andere man knap vinden en vrouwen wel, ha! :'D

    En auwtsj, maar dan zou je het wel verdiend hebben, of was het gewoon een bitch? :P


    Plus, we zijn niet zoveel woorden kwijt aan make-up en dingen die we cool vinden. Bijvoorbeeld over de nieuwe harry potter film:
    Jongens
    Jongen 1: "Heb je die nieuwe harry potter film gezien?"
    Jongen 2: "Ja. Emma Watson is cool"
    1: "Precies"

    Meisjes daarentegen:
    Meisje 1:"Heb je die nieuwe harry potter film gezien?"
    meisje 2:"Jjaaaaa, maar blahblahblahblah"
    *uren durende discussie over haren, make up en hoe fred en george eruitzien*


    Die schop had ik niet verdiend! Ben ik vrij zeker van. Maar toch schopte ze me! Daarom is ze eng :(


    quidquid excusatio prandium pro

    Haha, dat voorbeeld van jou. Wat een saaie gesprekken voeren jullie dan :Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Plus, we zijn niet zoveel woorden kwijt aan make-up en dingen die we cool vinden. Bijvoorbeeld over de nieuwe harry potter film:
    Jongens
    Jongen 1: "Heb je die nieuwe harry potter film gezien?"
    Jongen 2: "Ja. Emma Watson is cool"
    1: "Precies"

    Meisjes daarentegen:
    Meisje 1:"Heb je die nieuwe harry potter film gezien?"
    meisje 2:"Jjaaaaa, maar blahblahblahblah"
    *uren durende discussie over haren, make up en hoe fred en george eruitzien*


    Die schop had ik niet verdiend! Ben ik vrij zeker van. Maar toch schopte ze me! Daarom is ze eng :(

    \
    Alwin, je zeurt. FRUITTAART VOOR JOU!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Endure schreef:
    (...)

    I couldn't agree more.

    Ik vind het ook altijd onzin :P Ohja, volgens mij kreeg ik die van mij ook i groep 8, maar toen gebruikte ik hem nog niet, pas in de 1e. En eind 2e kreeg ik een nieuwe, omdat ik die daarvoor van mijn zus kreeg en dat dus zo'n oud, lelijk model was :P

    Mijn eerste kreeg ik, de tweede heb ik zelf betaald.
    Naja mijn vader heeft meegespaard door mijn zakgeld te verdubbelen : D


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Mijn eerste kreeg ik, de tweede heb ik zelf betaald.
    Naja mijn vader heeft meegespaard door mijn zakgeld te verdubbelen : D


    Ik krijg geen zakgeld en dat brengt me weer op het volgende.

    Ik zie best vaak nog redelijk jonge kinderen met een bank- of pinpas lopen Ö Zoiets krijg je toch als je ouder bent? :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.