• Met de jeugd? (Ironisch, ik behoor daar zelf nog bij)

    Iedereen lijkt wel steeds gekker te worden Ö Ze willen steeds jonger
    een vriendje/vriendin en dergelijke en een meisje uit mijn klas (14 jaar)
    had een foto op hyves vaan haar in haar onderbroek, eentje dat ze dronken was en nu één van een BH die ze gekocht heeft? :']

    Ikzelf vind dat best wel triest, of ben ik nou weer ouderwets?
    (Goh, ik open veel topics laatste tijd heb ik 't idee ö)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Delirious schreef:
    Ik kan ook behoorlijk zuchten als ik hoor hoe 12-jarigen bezig zijn over de liefde en hun vriendje en dan elkaars vriendje afpakken etc.
    En van die 12-jarigen die uitgaan en staan te roken en/of smoren, seriously.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik krijg geen zakgeld en dat brengt me weer op het volgende.

    Ik zie best vaak nog redelijk jonge kinderen met een bank- of pinpas lopen Ö Zoiets krijg je toch als je ouder bent? :p


    Ik heb al heel lang een rekening, vanaf toen ik vijf was. Maar dan hadden mijn ouders de pinpas en de code wist ik zelf niet, dus dan moest ik het vragen als ik iets wilde kopen en dan regelden zij het.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Je bent niet ouderwets, het ís gewoon triest.
    Als ik bekijk hoe al die 12 jarige op hun foto's op hyves staan, daar verbaas ik me elke keer weer over.
    Ook als ik de bruggies zie rondlopen op school, de meiden met 20 lagen make-up en de jongens met hun broek op half 11. Menen dat ze stoer zijn, volwassen zijn, en ook nog hartstikke brutaal, maar vervolgens zie je ze in de pauze wel achter elkaar aanrennen alsof ze tikkertje aant spelen zijn. Hoezo fail? x']

    Maargoed, je hebt inderdaad gelijk wat de jeugd betreft. Hoewel ik vind dat sommige van onze leeftijd ook erg kunnen zijn. Echt van die huppelkutjes zeg maar...
    Blij dat ik niet zo iemand ben (:


    Inspiration can hit you any time

    Endure schreef:
    (...)

    Ik krijg geen zakgeld en dat brengt me weer op het volgende.

    Ik zie best vaak nog redelijk jonge kinderen met een bank- of pinpas lopen Ö Zoiets krijg je toch als je ouder bent? :p

    Volgens mij -in mijn geval dan- krijg je een brief van de bank als je 12 word of je een juniorrekening wil openen.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Endure schreef:
    Haha, dat voorbeeld van jou. Wat een saaie gesprekken voeren jullie dan :Y)


    Hoezo? We hebben gewoon minder woorden nodig :P

    VampyreAngel schreef:
    (...)
    \
    Alwin, je zeurt. FRUITTAART VOOR JOU!


    Hoezo? HET DEED PIJN! xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Tuurlijk, iedere jongen wist dat je cooties krijgt van meisjes :Y) Plus, ze praten snel, helemaal nergens over, over saaie dingen en ze zijn niet te volgen. Rare wezens xD

    Nou, ik was eens naar de film met een vriendin, en zij schopte me tegen mijn been met gehakte laars! nu heb ik een groot litteken! (huil)

    Lol, dát vind ik pas nergens op slaan :] Maar het zal wel verschillen qua persoonlijke ervaringen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Alwinasaurus, ik ben het niet met je eens, ik kan goed praten met meisjes, en ze praten niet over saaie dingen.

    Maar ik had hier al op gereageerd, waar het heen gaat met de jeugd, ik wou alleen maar even het bovenste kwijt.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    C18 schreef:
    (...)
    Lol, dát vind ik pas nergens op slaan :] Maar het zal wel verschillen qua persoonlijke ervaringen.


    Ik overdrijf, meisjes plagen is leuk :Y) Maar soms vind ik t wel zo xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja bij ons zijn er ook al in de 1e die roken, en in de 2e die drinken en blowen om stoer te zijn. Eigenlijk is dat best wel ergerlijk

    Endure schreef:
    (...)

    Ik krijg geen zakgeld en dat brengt me weer op het volgende.

    Ik zie best vaak nog redelijk jonge kinderen met een bank- of pinpas lopen Ö Zoiets krijg je toch als je ouder bent? :p

    Ik kreeg zakgeld vanaf ik een gsm had, omdat ik alle plezierdingen zelf betaal. Mijn ouders betalen enkel mijn 'behoeftes', alle plezieruitjes betaal ik zelf, dus ja, dat zakgeld had ik nodig.
    Mijn bankkaart heb ik ook nog maar van dit jaar.


    Has no one told you she's not breathing?

    MrsLovett schreef:
    Nee je bent niet ouderwets,je heb gelijk. Het is belachelijk hoe sommigen zijn. Ik snap niet dat ze hun jeugd zo snel opgeven.


    Food.

    Het is erg. De helft van m'n vorige klas zat aan de drugs.


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Phenomena schreef:
    Het is erg. De helft van m'n vorige klas zat aan de drugs.

    O.O


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Phenomena schreef:
    Het is erg. De helft van m'n vorige klas zat aan de drugs.

    Haha bij mij al van in het eerste middelbaar 8D
    Alhoewel, niet veel.


    Has no one told you she's not breathing?

    Phenomena schreef:
    Het is erg. De helft van m'n vorige klas zat aan de drugs.



    Bijna mijn hele klas drinkt en blowt..? :S Echt idioot. Ik heb zelfs een gozer in mijn klas die wietplanten heeft en het ook verkoopt.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:12 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.