• Met de jeugd? (Ironisch, ik behoor daar zelf nog bij)

    Iedereen lijkt wel steeds gekker te worden Ö Ze willen steeds jonger
    een vriendje/vriendin en dergelijke en een meisje uit mijn klas (14 jaar)
    had een foto op hyves vaan haar in haar onderbroek, eentje dat ze dronken was en nu één van een BH die ze gekocht heeft? :']

    Ikzelf vind dat best wel triest, of ben ik nou weer ouderwets?
    (Goh, ik open veel topics laatste tijd heb ik 't idee ö)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)


    Bijna mijn hele klas drinkt en blowt..? :S Echt idioot. Ik heb zelfs een gozer in mijn klas die wietplanten heeft en het ook verkoopt.

    Mijn stad is zo zielig dat wietplanten worden gestolen en dan opnieuw gestolen, haha.
    Maar hoe oud ben je dan als de helft van je klas drinkt en blowt?


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Mijn stad is zo zielig dat wietplanten worden gestolen en dan opnieuw gestolen, haha.
    Maar hoe oud ben je dan als de helft van je klas drinkt en blowt?


    Zit in de 3e. (Ik ga naar de 4e)
    Dus hmm, 14/15.

    Gingen ze ook leuk in de klas vertellen en een gozer had urenlang lopen kotsen, nou leuk hoor, high worden :l

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:17 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Zit in de 3e. (Ik ga naar de 4e)
    Dus hmm, 14/15.

    Gingen ze ook leuk in de klas vertellen en een gozer had urenlang lopen kotsen, nou leuk hoor, high worden :l

    Dat is de 'normale' leeftijd waarop tieners beginnen drinken en blowen, hoor :/
    Naja tegenwoordig toch ;p


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Dat is de 'normale' leeftijd waarop tieners beginnen drinken en blowen, hoor :/
    Naja tegenwoordig toch ;p


    Hmm, tegenwoordig ja :p Ik blijf het vreemd vinden dat ze gaan blowen en snuiven hoor, vooral dat die ene gozer zelf wietplanten heeft en ze ook verkoopt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Hmm, tegenwoordig ja :p Ik blijf het vreemd vinden dat ze gaan blowen en snuiven hoor, vooral dat die ene gozer zelf wietplanten heeft en ze ook verkoopt.

    Ja kijk snuiven vind ik er dan over gaan en al zeker op die leeftijd.


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn vorige les jaar zat ik in de 1e en daar zaten wat mensjes bij o.o
    Sommige kleden ze iets te . iets te veel make-up en drinken. Ze waren 12!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    Mijn vorige les jaar zat ik in de 1e en daar zaten wat mensjes bij o.o
    Sommige kleden ze iets te . iets te veel make-up en drinken. Ze waren 12!

    Dat gaat er zo hard over hé.


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Ik kan ook behoorlijk zuchten als ik hoor hoe 12-jarigen bezig zijn over de liefde en hun vriendje en dan elkaars vriendje afpakken etc.
    En van die 12-jarigen die uitgaan en staan te roken en/of smoren, seriously.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    My thoughts exactly.


    Hope goes lost but never dies.

    Je hebt helemaal gelijk , bij carnaval hier in de buurt werd er een meisje van amper 13jaar afgevoerd met een alcoholvergiftiging ö


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    @Brooklyn; Nu herinner je me aan iets! Vorig jaar hadden we schoolfeest en drank was verboden, maar een gozer had het meegesmokkelt (ik zat bij hem in de brugklas) en die was out gegaan. Had boel onder gekotst en was out gegaan :S En sinds dit jaar hebben wij blaastesten op het schoolfeest, toch erg dat dat nodig is? Ze moesten zelfs aparte tijden dat verschillende jaren mochten komen opgeven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    @Brooklyn; Nu herinner je me aan iets! Vorig jaar hadden we schoolfeest en drank was verboden, maar een gozer had het meegesmokkelt (ik zat bij hem in de brugklas) en die was out gegaan. Had boel onder gekotst en was out gegaan :S En sinds dit jaar hebben wij blaastesten op het schoolfeest, toch erg dat dat nodig is? Ze moesten zelfs aparte tijden dat verschillende jaren mochten komen opgeven.

    Als onze zesdes een fuif of schoolbal organiseren, is er juist gigantisch veel drank. En ze geven wel bandjes [omdat dat verplicht is door de wet] maar houden zich daar niet aan, haha. En de leerkrachten weten het gewoon :')


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    (...)
    Als onze zesdes een fuif of schoolbal organiseren, is er juist gigantisch veel drank. En ze geven wel bandjes [omdat dat verplicht is door de wet] maar houden zich daar niet aan, haha. En de leerkrachten weten het gewoon :')


    Mijn school is totaal niet streng, maar vel op dat vlak blijkbaar, grote faal wat mij betreft.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Mijn school is totaal niet streng, maar vel op dat vlak blijkbaar, grote faal wat mij betreft.

    Haha : DDD
    Mijn school is ook niet streng : DDD


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ben 12 en dingens dat ik hier heb gelezen doe ik echt niet.
    Ik heb dan wel een gsm een en eigen laptop maar daar blijft het ook bij.
    Er zit iemand in mijn klas die 13 al eens blijven zitten dus.
    Die heeft elke week een ander lief of anders liegt ze gewoon wat dus zielig is. Die heeft ook al 2 keer iemand haar lief afgenomen en al direct een tongkus. Hoe dat zij haar gedraagt snap ik echt niet.
    Gelukkig ben ik niet zo.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"