• Met de jeugd? (Ironisch, ik behoor daar zelf nog bij)

    Iedereen lijkt wel steeds gekker te worden Ö Ze willen steeds jonger
    een vriendje/vriendin en dergelijke en een meisje uit mijn klas (14 jaar)
    had een foto op hyves vaan haar in haar onderbroek, eentje dat ze dronken was en nu één van een BH die ze gekocht heeft? :']

    Ikzelf vind dat best wel triest, of ben ik nou weer ouderwets?
    (Goh, ik open veel topics laatste tijd heb ik 't idee ö)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee je bent niet ouderwets,je heb gelijk. Het is belachelijk hoe sommigen zijn. Ik snap niet dat ze hun jeugd zo snel opgeven.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    het gaat langzamerhand richting nudisme, ben ik bang. Ik zou persoonlijk geen foto van mijn nieuwe lingerie op internet zetten :$
    Maar nou moet ik zelf niet stom gaan doen, ik ga ook uit en ik heb ook een vriendje, maar ik post geen fotos van mezelf in een onderbroek. no freakin way.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik kan ook behoorlijk zuchten als ik hoor hoe 12-jarigen bezig zijn over de liefde en hun vriendje en dan elkaars vriendje afpakken etc.
    En van die 12-jarigen die uitgaan en staan te roken en/of smoren, seriously.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind het heel erg hoor. Er was laatst al een meisje van 12 (gok ik) en die begon tegen ons te schelden. Want er was een jongen bij en die was iets 'breder'. Maar kom op, hoe laag en hoe kinderachtig? En waar haalt ze het lef vandaan?
    Toen ik rond die leeftijd zat durfde ik echt niet dat soort dingen uit te halen hoor.
    Respect bestaat al bijna niet meer in deze wereld.

    grapefruit schreef:
    het gaat langzamerhand richting nudisme, ben ik bang. Ik zou persoonlijk geen foto van mijn nieuwe lingerie op internet zetten :$
    Maar nou moet ik zelf niet stom gaan doen, ik ga ook uit en ik heb ook een vriendje, maar ik post geen fotos van mezelf in een onderbroek. no freakin way.


    Ja, maar jij gaat niet naar bed met een jongen op je 13e :Y)

    (Overdreven voorbeeld, maar voortaan wordt daar ook minder over nagedacht, ze springen gewoon met jan en alleman onder de dekens heb ik 't idee ;p)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    oke, ik ben ook veertien. en ik heb geen foto's waarop ik dronken ben, of foto's in mijn onderbroek of een foto van mijn bh want dat vind ik nogal raar.(cat)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Jah, het gaat echt slecht met de jeugd van nu. Tis gewoon eng, en vooral dat vijfjarig enal al met BB rond lopen en dan denken dat ze stoer zijn en dan iemand die echt veel ouder is uitschelden of wat dan ook! Ik vind het vreselijk, eerlijk...

    Failure.
    Mijn nichtje is het levende bewijs van hoe hard de jeugd achteruit gaat. Zij is echt... Oké, dat ga ik toch maar niet zeggen. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je hebt totaal gelijk. Mijn nichtje van 9 is totaal into make-up, en draagt adidas vestjes, plus ze heeft een blackberry. Dát is pas overdreven. Ook reageren kinderen van like, 11/12 ineens heel anders en volwassener, tenminste, die kinderen waar ik eens een discussie mee had, die dachten echt dat ze al volwassen waren.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    @Jchoo; Idd, over die mobieltjes niet te spreken he. Willen ze de beste mobieltjes met internet en al terwijl ze nog 11 zijn enzo Ö Of haha, isoms zie je van die super ukkies al bij de hunkemöller lopen dat je denkt; Wat doe jij hier nou? ;o

    @Mudblood; Haha, idd.

    @Ravelijn; Dat klinkt inderdaad wel erg en ze praten idd ook groffer enzo, vloeken en schelden meer. Soms lopen hier van die kleine 9-jarige jongetjes die al met fuck en alles lopen te schelden, allerlei ziektes en alles wat los en vast is.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 19:28 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    MrsLovett schreef:
    Nee je bent niet ouderwets,je heb gelijk. Het is belachelijk hoe sommigen zijn. Ik snap niet dat ze hun jeugd zo snel opgeven.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik heb nochtans altijd geleerd in mijn opvoeding om respect te hebben tegenover mensen die ouder zijn dan mij.
    Tegenwoordig krijgen ze dat precies niet meer mee.


    Has no one told you she's not breathing?

    Delirious schreef:
    Ik kan ook behoorlijk zuchten als ik hoor hoe 12-jarigen bezig zijn over de liefde en hun vriendje en dan elkaars vriendje afpakken etc.
    En van die 12-jarigen die uitgaan en staan te roken en/of smoren, seriously.


    Ex astris, sciencia

    Endure schreef:
    @Jchoo; Idd, over die mobieltjes niet te spreken he. Willen ze de beste mobieltjes met internet en al terwijl ze nog 11 zijn enzo Ö Of haha, isoms zie je van die super ukkies al bij de hunkemöller lopen dat je denkt; Wat doe jij hier nou? ;o

    @Mudblood; Haha, idd.

    @Ravelijn; Dat klinkt inderdaad wel erg en ze praten idd ook groffer enzo, vloeken en schelden meer. Soms lopen hier van die kleine 9-jarige jongetjes die al met fuck en alles lopen te schelden, allerlei ziektes en alles wat los en vast is.

    Oh ja over die jongetjes nog een voorbeeld, ik zat laatst in de auto te wachten op iemand, en toen stonden er 4 jongetjes van ongeveer 12 in trainingspak en met sigaretten en een aansteker, en maar schelden en stoer doen, en praten over dat de leraar hun had betrapt. Hmm right.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Nee, 't ís gewoon triest. Vind ik dan. Dacht dat ik vroeg was met mijn eerste relatie. Guess I'm mistaken.


    No growth of the heart is ever a waste