• dubbelzinnige titels zijn zo awesome... x)


    De bedoeling is dat iedereen zijn/haar eigen slaapkamer beschrijft, aan de hand van zeven (7, niet meer en niet minder) geselecteerde voorbeelden.
    Dus niet van "vier muren, en daar die poster en daar een raam van zo hoog en zo breed en ladidadidom". Slaapkamers zijn iets persoonlijks. Dus vertel ons zeven elementen die jouw kamer "persoonlijk" maken.
    Oh, en als je bijvoorbeeld een collectie kroonkurken hebt, telt die hele verzameling als 1 voorbeeld


    Dit spel is bedacht door Dorien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    1. Mijn kast die ik heb vol geplakt met dingen die ik heb bereikt met judo, foto's van mijn oma, mijn opa, mijn zus en ik. Een foto van judokamp, een aandenken aan skydiven en een kaart met alle namen van groep acht.
    2. Een soort van altaar voor mijn oom. (Het laatste cadeau van hem, een foto van zijn hond, kaarsje, een boeda omdat hij daar van hield, een foto van mij, een foto van hem en een bloemetje.)
    3. Mijn judo mascotte die op een of ander in kleur schilderij staat die ik ooit toen ik 9 was heb ingekleurd :'D.
    4. Een gigantische poster van Dennis van der Geest op mijn deur.
    5. Een collage me foto's van carnaval's vereniging de muurbloempjes die ik heb gekregen toen ze besloten te stoppen omdat ik hun grootste fan was[/url]
    6. De krantenknipsels aan mijn prikbord.
    7. De Niki schoen uit hard brood gesneden die ik ooit met suprise kreeg[/url]


    "Ignite, my love. Ignite."

    1. Mijn veel te grote verzameling stenen
    2. Mijn naam en het chinese teken voor geluk op de muur boven mijn bed
    3. Dromen vangers(zonder slaap ik niet)
    4. Mijn boeken(zowel lees als studie)
    5. Het "altaartje"
    6. De troep^^
    7. Groen

    Dat is nog best moeilijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    1: Hamsterkooi met hamster. SNOOOOZZZAAAAAAARRRR :Y)
    2: Kleding op de grond en op de stoel. Anders voel ik me niet thuis
    3: papieren op mijn bureau, zelfde verhaal als met de kleding
    4: hamstervoer op de vloer, vooral het soort dat snoozer niet lust en waar ze maar mee gaat gooien
    5: Een dikke stapel boeken over geneeskunde. Eentje ligt onder mijn bed. Ik haat psychologie, jij blijft onder me bed, stom rotboek >:3
    6: Mijn ps3! :D Is mijn liefste bezit :Y) Samen met Snoozer mijn twee meisjes :D
    7: Witte jas die aan me kast hangt voor de hamsterkooi. Inclusief gaatjes van toen snoozer eraan knabblede omdat ie eroverheen hing xd


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik wil het wel doen, maar ik zit nu in mijn kamer bij m'n vader. Daar ben ik bijna nooit dus staan er maar weinig dingen in. o;


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    1. Mijn grote, ouderwetse bureau uit de jaren '20.
    2. Mijn ouderwetse details, zoals een barokke kroonluchter, fotolijstjes en kandelaren.
    3. Mijn grote boekenkast vol boeken, vooral Engelse klassiekers.
    4. Mijn lijst met boeken erop die ik nog wil lezen, die hangt op mijn klerenkastdeur.
    5. Mijn grote tweepersoonsbed van eikenhout en een gewelfd frame.
    6. Mijn stapel schoolboeken, ik ben dol op leren.
    7. Mijn woordenboeken. Taal is mijn leven.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    1. een soort prikbord waar heel m'n collectie oorbellen aanhangen.
    2. de fotokader van mijn mama.
    3. een kistje dat op mijn nachtkastje staat en waar een gedichtje in zit, dat heel veel waarde heeft vr mij.
    4. mijn knuffel die altijd in mijn bed moet liggen, ik heb hem al van mn geboorte , en stiekem vertel ik er al mijn geheimpjes aan. :9~
    5. een kaart die aan de muur hangt die mijn achtertante me heeft geschreven voor mijn verjaardag, mijn mama was toen nog maar een week overleden dus had ze er een hele tekst van gemaakt , en ik was nog nooit zo ontroerd geweest dan toen ik die las.
    6. een soort dagboek waar ik altijd als ik er behoefte aan heb alles in kan schrijven.
    7. een heeel oud maar keischattig handtasje dat mijn mama kocht voor haar trouwdag en dat ze mij gaf omdat ik wist wat voor waarde het heeft , want ze wou niet dat het verloren ging.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    1. Mijn gebloemde gordijnen. Iedereen die mijn kamer voor het eerst ziet roept: 'Ow, wat een leuke gordijnen!'
    2. De poster van Ruud Feltkamp naast mijn bed, die op de kast hangt. Elke ochtend word ik met "hem naast me" wakker. Ik zou hem niet kunnen missen! Haha.
    3. Mijn boekenverzameling in mijn nachtkastje en op mijn bureau. Ik hou ontzettend veel van lezen en er zijn altijd boeken in mijn kamer te vinden.
    4. Mijn witte tut kastje. Zonnebrillen collectie, deo collectie, haarspullen collectie, kaartjes van vrienden, allemaal persoonlijke spullen staan op dat kastje. In de laadjes zitten mijn oude barbie spullen :$ alleen niet in de onderste lades, daar liggen mijn foto albums.
    5. Het kleine kastje op mijn bureau. Op de bovenste la, staat een hert, de middelste la een vogel, en de onderste la een boomblaadje. In de bovenste zitten mijn sierraden. In de middelste mijn pennen en in de laatste allemaal geheime briefjes!
    6. Mijn radio. Die bijna elke dag minstens 7 uur aanstaat.
    7. De foto van mij en mijn overleden hondje.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    1. De half afgemaakte muren omdat ik geen zin meer had om te verven.
    2. Mijn Robin van Persie verwarming
    3. Een bed wat eigenlijk een bank is vol met rotzooi
    4. De kussens in mijn bed omdat mijn been daar op moet liggen anders ligt het niet lekker
    5. Het beeldje wat ik van mijn oma heb gekregen
    6. De teksten die ik op mijn bed/deur heb geschreven
    7. Mijn knuffel die op de grond ligt omdat hij altijd uit bed valt.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    1 Mijn kerstverlichting rond de spiegel.
    2 mijn muur waar ik falend mijn naam op wou verven, nu staan er allerlei berichtjes van vrienden op.
    3 prachtige lucht vanuit mijn raam.
    4 mijn dekbed dat vloekt met mijn kussensloop.
    5 mijn kast met opgestapelde boeken, anders passen ze niet.
    6 mijn roze giraffe.
    7 mijn vensterbank vol nuttelozespulletjes.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Modmededeling: Leeggehaald omtrent privacy.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 jan 2019 - 20:37 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    1.m'n kledingrek met al mijn kleding
    2.een portret van mij uit amerika
    3.mijn, hoe mijn vrienden het noemen, Betsy bijbel waar ik altijd van alles in teken/schrijf
    4.mijn zwarte gitaar+versterker
    5.een kartonnen vans logo dat ik uit een vans schoenendoos had geknipt
    6.m'n nagellak en nail art penselen set <3
    7.mijn enorme spiegel


    Wolves don't lose sleep over the opinions of sheep

    1. Mijn handtekeningen muur met 8 handtekeningen op (l)
    2. Mijn -bijna- tweepersoonsbed, het is een tussenmaat ;d
    3. Mijn eend ie elke morgen 'kwak kwak kwak' zegt om 8u (;
    4. Mijn 'babygordijnen' die zijn blijven hangen omdat papa geen tijd heeft
    5. Mijn bureaustoel vol met kleren die ik nooit terug hang in de kast ;d
    6. Mijn gele rekenmachine dat onder mijn bed ligt c:
    7. Mijn mooie zitzak waar ik nooit in zit ;d


    Ik haat meelopers.

    1. Mijn zachte kleedje :3
    2. Een Disney-klok
    3. Oude X-box
    4. Zelfgemaakt schilderijen
    5. Geheim kastje :'D
    6. Mijn muur :'3
    7. Zitzak


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    1. Mijn doos met make-up, sieraden en dierbaare dingen + daaronder een map met allemaal geheime briefjes
    2. Mijn kleine collectie aan boeken.
    3. Mjn persoonlijke spullen + mijn tas die allemaal op mijn burea liggen
    4. Een beker ding van mijn eerste ker Starbucks met mijn beste vriendin..
    5. Mijn collage waar alleen ik op sta met foto's uit groep 4 + de twee enige posters van miley cyrus op mijn blauwe muren
    6. Een ding waar allemaal dingen kunnen die boven mijn bed hangt, en die is natuurlijk gevuld met allemaal dingen uit mijn jeugd die ik niet durf weg te gooien.
    7. En de knushied van mijn iets te kleine kamer + de koudheid en donkerheid van mijn kamer. Iedereen die er in komt vraagt zich altijd af waarom het er altijd donker is en koud + ik heb een uitzicht op mijn favo boom, door mijn enige grote raam..

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 21:36 ]

    1. Mijn sneeuwbollen-verzameling
    2. Mijn nagellak & parfum-collectie op mijn kastje.
    3. Al mijn posters.
    4. Een customized Messi-schilderij gemaakt door een vriendin.
    5. Mijn kast met beauty-knipsels erop.
    6. Mijn boeken-collectie met knuffels erop.
    7. De bermuda-driehoek op mijn bureau waar ik niks in kan vinden.


    Hope goes lost but never dies.