• Met de jeugd? (Ironisch, ik behoor daar zelf nog bij)

    Iedereen lijkt wel steeds gekker te worden Ö Ze willen steeds jonger
    een vriendje/vriendin en dergelijke en een meisje uit mijn klas (14 jaar)
    had een foto op hyves vaan haar in haar onderbroek, eentje dat ze dronken was en nu één van een BH die ze gekocht heeft? :']

    Ikzelf vind dat best wel triest, of ben ik nou weer ouderwets?
    (Goh, ik open veel topics laatste tijd heb ik 't idee ö)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind die 12 jarige echt verschrikkelijk. Met hun neptieten van sokken en korte rokjes dan een hoer. Toen ik 12 was speelde ik spelletjes op de computer als Neopets. Tegenwoordig spelen 12 jarige met hele andere dingen. -,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Delirious schreef:
    Ik kan ook behoorlijk zuchten als ik hoor hoe 12-jarigen bezig zijn over de liefde en hun vriendje en dan elkaars vriendje afpakken etc.
    En van die 12-jarigen die uitgaan en staan te roken en/of smoren, seriously.


    dat eerste vind ik persoonlijk geen probleem, het tweede daarentegen wel.


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Delirious schreef:
    Ik heb nochtans altijd geleerd in mijn opvoeding om respect te hebben tegenover mensen die ouder zijn dan mij.
    Tegenwoordig krijgen ze dat precies niet meer mee.


    Docenten zijn daar een goed voorbeeld van denk ik, die krijgen écht geen respect meer, althans.. Bij mij niet.
    Noemen hun gewoon bij de voornaam en spreken ze aan met je, maar dat ook echt op zo'n respectloze toon. Ik voel me altijd vreselijk ouderwets als ik dan aankom met mijn u, haha ;'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wou op mijn dertiende een piercing en als ik nu 13-jarigen zie lopen met eentje denk ik echt dat zoiets niet kan.
    Ik denk dat we allemaal ook wel een beetje zo geweest zijn, al is de ene extremer dan de andere.


    Let the Night embrace you

    MrsLovett schreef:
    Nee je bent niet ouderwets,je heb gelijk. Het is belachelijk hoe sommigen zijn. Ik snap niet dat ze hun jeugd zo snel opgeven.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Waar ik woon, zie je dat dus écht niet.

    Deep schreef:
    Waar ik woon, zie je dat dus écht niet.


    Dáár moet ik heen! =D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Docenten zijn daar een goed voorbeeld van denk ik, die krijgen écht geen respect meer, althans.. Bij mij niet.
    Noemen hun gewoon bij de voornaam en spreken ze aan met je, maar dat ook echt op zo'n respectloze toon. Ik voel me altijd vreselijk ouderwets als ik dan aankom met mijn u, haha ;'D

    Ik kàn gewoon geen u zeggen tegen een leerkracht, maar dat komt gewoon omdat ik redelijk plat praat.
    Docenten aanspreken met de voornaam gebeurt hier niet. Ik spreek ze altijd aan met meneer/mevrouw, want dat is verplicht bij ons. Al zeggen de leerlingen wel gewoon de achternaam zonder meneer/mevrouw als we het over hen hebben.


    Has no one told you she's not breathing?

    Sodom schreef:
    Ik wou op mijn dertiende een piercing en als ik nu 13-jarigen zie lopen met eentje denk ik echt dat zoiets niet kan.
    Ik denk dat we allemaal ook wel een beetje zo geweest zijn, al is de ene extremer dan de andere.


    Het klinkt misschien raar, maar zo was ik echt niet hoor.
    Op mijn 12e enzo was ik nog niet bezig met make-up, hyper moderne , mobieltjes, vriendjes, roken ik schold niet zoveel als ze tegenwoordig doen. Het is voortaan echt erger hoor, ik de omgeving waar ik woon dan hè, het kan zijn dat het bij jou minder is, maar hier.. o_o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Dáár moet ik heen! =D


    Kom wonen in Vorstenbosch dan :Y)

    Delirious schreef:
    (...)
    Ik kàn gewoon geen u zeggen tegen een leerkracht, maar dat komt gewoon omdat ik redelijk plat praat.
    Docenten aanspreken met de voornaam gebeurt hier niet. Ik spreek ze altijd aan met meneer/mevrouw, want dat is verplicht bij ons. Al zeggen de leerlingen wel gewoon de achternaam zonder meneer/mevrouw als we het over hen hebben.


    Ik zeg ook altijd meneer/mevrouw maar ik zeg dan ook u tegen iedere volwassenen hè ;] Dus inclusief docenten.

    Alleen niet tegen mijn ouders, dan vind ik het zo afstandelijk klinken.. (haha, en dan te bedenken dat mijn moeder vroeger alleen jij/je tegen haar moeder zei als ze boos was, om haar te beledigen :P)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Het klinkt misschien raar, maar zo was ik echt niet hoor.
    Op mijn 12e enzo was ik nog niet bezig met make-up, hyper moderne , mobieltjes, vriendjes, roken ik schold niet zoveel als ze tegenwoordig doen. Het is voortaan echt erger hoor, ik de omgeving waar ik woon dan hè, het kan zijn dat het bij jou minder is, maar hier.. o_o

    Make-up: nee
    Mobieltjes: ja
    Vriendjes: niet echt
    Roken: absoluut niet
    Schelden: zoals ik al zei, ik praat nogal plat, dat samen met het dialect hier en ik ben altijd al een vloeker geweest. Ik vloek constant, maar schelden in da face valt wel mee, tenzij je me kwaad maakt, dan krijg je de hele laag :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Endure schreef:
    (...)

    Docenten zijn daar een goed voorbeeld van denk ik, die krijgen écht geen respect meer, althans.. Bij mij niet.
    Noemen hun gewoon bij de voornaam en spreken ze aan met je, maar dat ook echt op zo'n respectloze toon. Ik voel me altijd vreselijk ouderwets als ik dan aankom met mijn u, haha ;'D

    Ja, dat varieert ook per onderwijsniveau. Wij spreken docenten altijd aan met de voornaam en jij, op de havo en op het vmbo hoefde je zoiets niet te wagen :'D
    Maar ik heb er een gruwelijke hekel aan om mensen met u aan te spreken omdat dat afstand creëert imo - behalve bij onbekenden, die spreek ik sowieso aan met u, afhankelijk van leeftijd - maar ik ga zo snel mogelijk over op jij als ik de leraar wat beter ken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Delirious schreef:
    (...)
    Ik kàn gewoon geen u zeggen tegen een leerkracht, maar dat komt gewoon omdat ik redelijk plat praat.
    Docenten aanspreken met de voornaam gebeurt hier niet. Ik spreek ze altijd aan met meneer/mevrouw, want dat is verplicht bij ons. Al zeggen de leerlingen wel gewoon de achternaam zonder meneer/mevrouw als we het over hen hebben.


    Ik zeg gewoon alleen de achternaam, ik kan écht geen u zeggen.

    Ik was een keer op een andere school, van een vriendin, die stonden tegen een man te praten. Dus ik zei; wie ben jij? Die man bleek een leraar te zijn die zei; Je moet vragen; Wie bent u?


    Ik had iets van; dat zie je niet bij ons op school O.o

    Delirious schreef:
    (...)
    Make-up: nee
    Mobieltjes: ja
    Vriendjes: niet echt
    Roken: absoluut niet
    Schelden: zoals ik al zei, ik praat nogal plat, dat samen met het dialect hier en ik ben altijd al een vloeker geweest. Ik vloek constant, maar schelden in da face valt wel mee, tenzij je me kwaad maakt, dan krijg je de hele laag :3


    Met mobieltjes bedoel ik hypermoderne krengen met internet en dergelijke :P Ik had toen ik 12 was volgens mij geen eens een mobiel x'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.