• De Teen Choice Awards (7 augustus)
    DEMI LOVATO is genomineerd voor 4 categorieën:
    - Tv Comedy Actress (SWAC)
    - Twit
    - Music Star Female
    - Summer Song (Skyscraper)

    Stemmen is mogelijk op www.teenchoiceawards.com. Voor meer informatie, kijk op mijn profiel of op www.teenchoiceawards.com.

    Mijn mening is dat ze het zeker verdiend (voor degenen met een andere mening: zeg het vriendelijk of ga weg. Negatieve afbrekende commentaar is niet nodig!)



    Love is louder than the pressure to be perfect.

    Je titel mag niet in hoofdletters. En ik ga niet stemmen

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 21:09 ]


    Ex astris, sciencia

    Titel mag niet in hoofdletters. Maar ik ga wel stemmen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 21:11 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    -> Titel aangepast, alleen hoofdletters zijn niet toegestaan


    I am an idiot, I move.

    Ik vind Skyscraper niet zo een leuk liedje eerlijk gezegd -No offence :')- en ik vond het best wel dom van Demi wat ze deed, want ik dacht in het begin dat zij best wel normaal was... Anyway, ik ben geen fan. *WOW kwam dat ff hard aan-


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik wil wel stemmen want ik houd van haar, maar ik wil niet registereren. Geen zin, geen tijd.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Gestemd. (:

    MrsChartered schreef:
    Ik vind Skyscraper niet zo een leuk liedje eerlijk gezegd -No offence :')- en ik vond het best wel dom van Demi wat ze deed, want ik dacht in het begin dat zij best wel normaal was... Anyway, ik ben geen fan. *WOW kwam dat ff hard aan-


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    TCA's zijn vréselijk dit jaar. srs, ik ben potterfan en twilightfan, maar nu stem ik gewoon voor wie talént heeft, en helaas zijn dat er niet zo veel in die lange lijst.

    meeste van de zangers zijn allemaal autotune bitches. Same voor de zangeressen. van al de acteurs en actrices in die lijst kan maar 20% écht acteren. I mean, ze zetten Penn Badgley naast Hugh Laurie? als het op talent aankwam, zat Penn niet eens in de lijst. zelfde voor robert pattinson, kim kardashian,...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    TCA's zijn vréselijk dit jaar. srs, ik ben potterfan en twilightfan, maar nu stem ik gewoon voor wie talént heeft, en helaas zijn dat er niet zo veel in die lange lijst.

    meeste van de zangers zijn allemaal autotune bitches. Same voor de zangeressen. van al de acteurs en actrices in die lijst kan maar 20% écht acteren. I mean, ze zetten Penn Badgley naast Hugh Laurie? als het op talent aankwam, zat Penn niet eens in de lijst. zelfde voor robert pattinson, kim kardashian,...

    Robert Pattinson kan acteren? 0.0


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Robert Pattinson kan acteren? 0.0


    Nee :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Grizzly schreef:
    TCA's zijn vréselijk dit jaar. srs, ik ben potterfan en twilightfan, maar nu stem ik gewoon voor wie talént heeft, en helaas zijn dat er niet zo veel in die lange lijst.

    meeste van de zangers zijn allemaal autotune bitches. Same voor de zangeressen. van al de acteurs en actrices in die lijst kan maar 20% écht acteren. I mean, ze zetten Penn Badgley naast Hugh Laurie? als het op talent aankwam, zat Penn niet eens in de lijst. zelfde voor robert pattinson, kim kardashian,...


    Rpatz kan goed acteren! ;ooo


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    WAAROM staat Selena Gomez bij zangeressen?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Grizzly schreef:
    TCA's zijn vréselijk dit jaar. srs, ik ben potterfan en twilightfan, maar nu stem ik gewoon voor wie talént heeft, en helaas zijn dat er niet zo veel in die lange lijst.

    meeste van de zangers zijn allemaal autotune bitches. Same voor de zangeressen. van al de acteurs en actrices in die lijst kan maar 20% écht acteren. I mean, ze zetten Penn Badgley naast Hugh Laurie? als het op talent aankwam, zat Penn niet eens in de lijst. zelfde voor robert pattinson, kim kardashian,...

    Inderdaad, Pattinson kán acteren


    Ex astris, sciencia

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Robert Pattinson kan acteren? 0.0


    ja, maar zeker niet zo goed als mensen die in die lijst hadden horen te staan. Rob, en de rest van de twilight cast trouwens ook, staan er enkel tussen omdat ze knap zijn, en popu.

    srs, Pirates, HP en Black Swan, daar zaten de beste acteurs in. X-men first class was ook beetj op namen azen voor hun film, maar voor der est vond ik hem wel goed. Twilight eclipse is leuk als je niet wil denken en hersenloos naar een tv wil staren. en jawel, dat zeg ik als iemand die twilight leuk vind.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Uneventful schreef:
    WAAROM staat Selena Gomez bij zangeressen?

    omdat dat nu eenmaal een zangeres is


    Ex astris, sciencia