• Er is iets wat ik mijn beste vriendin niet heb vertelt. Al 10 maanden niet, terwijl dat gene al 10 maanden aan de gang is.
    Ik wil het haar zo graag vertellen, en ik weet dat ze niet boos zou zijn als ik het eerder had gezegt. Nu denkt ze dat ik haar niet vertrouw, maar dat doe ik wel. Alleen ze kan zo overdreven reageren, en daar ben ik bang voor. Wat moet ik doen? Ik zat erover te denken om een hele lange brief te schrijven.

    Lieve ....,
    Als eerste wil ik zeggen dat het me spijt. Dat ik het je niet eerder heb vertelt.
    Het is niet dat ik je niet vetrouw, maar ik wist niet hoe ik het moest vertellen. Het is nu al zo lang bezig, maar ik durfde het steeds niet te vertellen, want ja, dan dacht ik: "het is nu al zo lang bezig, dan is ze boos dat ik het niet eerder heb vertelt." En dat begrijp ik. Maar hoe langer ik dat dacht, hoe langer ik het uitstelde.
    Ik vertrouw je volledig, maar ik ben vaak bang wat mensen van me vinden, dat ze boos worden en wat hun reactie is. Dat ik het jou niet gelijk heb vertelt is belachelijk.
    Ik heb al 10 maanden een relatie met .......,
    Het spijt me. Je bent mijn beste vriendin.


    -

    Ik had het niet vertelt omdat zij het een pedo vindt. Hij is 28 enzo enzo. (Waar ik al eerder zo'n bord over had gemaakt.)

    Gewoon doen. Ze is je vriendin, ze kan niet boos zijn op jou daarvoor, want het is begrijpelijk dat je het wat op de achtergrond houdt. Ik kan wel begrijpen dat ze iets tegen jullie relatie heeft.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Gewoon doen. Ze is je vriendin, ze kan niet boos zijn op jou daarvoor, want het is begrijpelijk dat je het wat op de achtergrond houdt. Ik kan wel begrijpen dat ze iets tegen jullie relatie heeft.


    Only losers can act the way you do

    Tranquillity schreef:
    Gewoon doen. Ze is je vriendin, ze kan niet boos zijn op jou daarvoor, want het is begrijpelijk dat je het wat op de achtergrond houdt. Ik kan wel begrijpen dat ze iets tegen jullie relatie heeft.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ja, weet ik. Kijk, ik denk niet dat ze het zo erg vind dat hij zo oud is, maar meer omdat hij het is. We zaten altijd grapjes over hem te maken toen ik nog niks met hem had.
    En dan blijk ik opeens een relatie met hem te hebben. Zij vertelt me meestal alles gelijk, en ik moet weer zo achterbaks zijn.

    Gewoon zeggen, succes!


    I don't need words to feel those lips.

    Tranquillity schreef:
    Gewoon doen. Ze is je vriendin, ze kan niet boos zijn op jou daarvoor, want het is begrijpelijk dat je het wat op de achtergrond houdt. Ik kan wel begrijpen dat ze iets tegen jullie relatie heeft.

    ik zou het dan best nu zeker vertellen (: misschien is ze wat boos eerst maar ze zal toch ook wel blij zijn met jou relatie ?


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Tranquillity schreef:
    Gewoon doen. Ze is je vriendin, ze kan niet boos zijn op jou daarvoor, want het is begrijpelijk dat je het wat op de achtergrond houdt. Ik kan wel begrijpen dat ze iets tegen jullie relatie heeft.


    Tanya is de beste.

    Tranquillity schreef:
    Gewoon doen. Ze is je vriendin, ze kan niet boos zijn op jou daarvoor, want het is begrijpelijk dat je het wat op de achtergrond houdt. Ik kan wel begrijpen dat ze iets tegen jullie relatie heeft.

    Gewoon zeggen en succes :)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik heb het vertelt.

    Ze is boos, en ze denkt dat ik problemen heb.
    Dat heb ik ook wel, want er is een jaar geleden iets gebeurd, en ze stond heel erg voor me klaar.
    Ze denkt niet dat ze nog met me om kan gaan zolang ik iets met hem heb, en ze schreef dat ze niet dwong ons te stoppen.
    Het is dus mijn eigen keus.
    Gosh, ik weet het niet meer ._.

    Volg je hart gewoon.. Je houdt van hem en je houdt van haar.. Zeg dat je niet kan kiezen, en dat jullie er niet over hoeven te praten.. Je wilt haar niet kwijt en hem ook niet. Maar denk ook: liefde is voor even (meestal) en vriendschap voor je hele leven. Maar je moet er wel aan werken. aan allebei -hoor wie het zegt..-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    als ze echt je beste vriendin is, vergeeft ze je wel [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    gewoon zeggen en als ze een echte vriendin is vergeeft ze het je echt wel! sterkte!(flower)


    We only can learn to love, by loving.

    Ehh... ik weet niet hoor maar waarom moet ze boos worden dat jij een vriend hebt van 25? Daar heeft zij niks mee te maken.


    I live for the applause, you will die for it.