• nou kijk meschien herken je dit erin..

    ik doe vmbo basis dus ik ben niet zo slim.
    ik heb dus veel uitleg nodig.
    no way dat wij dat krijgen!
    oké we zijn maar met 5 basis kinderen en de rest doen kader maar echt ze geven alleen die kader kinderen uit leg!

    de basis krijg gewoon een blaadje met wat we moeten doen en we moeten het maar uit zoeken.
    of we krijgen het laaste kwartier uitleg en de uitleg is dat ook nog geen eens duidelijk.
    en gister vroeg een basis kind wat we moesten doen werd de leraar boos op haar! en er was een leraar die zij Ach het zijn toch maar basis kinderen. ja de pot op kunnen ze! wij verdienen net zoveel uitleg!!!

    ik weet dat het niet duidelijk is wat ik vertel ik kan het heel slecht verwoorden.
    maar wie herkent dit ook??
    als je basis doe dan??

    [ bericht aangepast door een moderator op 11 juni 2010 - 19:08 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik vind het erg dat ze zo doen tegen jullie. Jullie zijn net degene die uitleg nodig hebben en die leerkrachten nodig hebben die jullie goed begeleiden. Maar dat doen ze dus duidelijk niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik doe geen basis, ik doe havo, maar ik snap wel wat je bedoeld.
    Het is echt heel oneerlijk en als ik jou was zou ik naar de directeur gaan of naar je leerjaarbegeleider (wat voor jou van toepassing is) en het bij hem/haar aangeven. Het is echt niet normaal dat een leraar zoiets zegt, hij/zij hoort dat niet eens te zeggen.
    Jullie zijn evenveel waard en hebben evenveel recht op uitleg als de kader-leerlingen.
    Naar je directeur stappen dus! ö


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Dat is zo kut. O_O

    Kun je niet naar je mentor stappen? Want dit is gewoonweg discriminatie, om het zo maar even te zeggen. ._.

    Prodigy schreef:
    Dat is zo kut. O_O

    Kun je niet naar je mentor stappen? Want dit is gewoonweg discriminatie, om het zo maar even te zeggen. ._.


    hebben we gedaan.
    maar en we zijn naar de directeur gedaan.
    maarja dan zeggen ze.. moet je het komen vragen:|
    of dan zeggen ze "ja maar het licht ook een beetje aan jou hoor" blablabla


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Prodigy schreef:
    Dat is zo kut. O_O

    Kun je niet naar je mentor stappen? Want dit is gewoonweg discriminatie, om het zo maar even te zeggen. ._.


    Only losers can act the way you do

    nja het is dat ik dingen goed lees...
    het zijn er maar 3 hoor en van 1 heb ik geen les maar de andere 3 basis kinderen wel.
    en we hebben al met de mentor en leraar een gesprek gehad maar het heeft niks geholpen.
    nja heb nog bijna geen onvoldoendes maar toch..


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    dopey schreef:
    (...)

    hebben we gedaan.
    maar en we zijn naar de directeur gedaan.
    maarja dan zeggen ze.. moet je het komen vragen:|
    of dan zeggen ze "ja maar het licht ook een beetje aan jou hoor" blablabla


    Ja, alsof jij er iets aan kan doen. Je vraagt toch om uitleg, als hun dat dan niet willen geven zou ik echt boos worden.
    Anders meld je het bij je ouders, dat die naar de directeur stappen (ouders hebben meestal meer invloed op leraren en directeurs op de één of andere manier :'D). En als het dan nog niet veranderd, zou ik - hoe moeilijk het misschien ook klinkt - een andere school zoeken, waar je wel uitleg krijgt.


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Undesirable schreef:
    Ik vind het erg dat ze zo doen tegen jullie. Jullie zijn net degene die uitleg nodig hebben en die leerkrachten nodig hebben die jullie goed begeleiden. Maar dat doen ze dus duidelijk niet.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik zou het je ouders vertellen en misschien wel naar de directie gaan, want zo lesgeven is het geld gewoon niet waard.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik doe zelf kader dan.
    Alleen ik heb het heel erg als ik bij aardrijkskunde zit bij TL.
    Dan zijn al die TL kinderen aan de beurt terwijl wij extra uitleg nodig hebben.

    Leraren moet meer aandacht geven vind ik.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Bij ons is het andersom.
    Ik doe gemengd theoretische leerweg, het hoogste niveau wat je kan doen op mijn school. Maar de meeste leeraren bij ons denken: Oh, dat zijn die GL kinders, die snappen het toch wel.


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Omfg, dit is zo stom ö
    Ga klagen bij je directeur fzoo!

    Onze school gaat van vmbo-t tot atheneum, maar omdat bij ons de leerjaren in de eerste 3/4 jaar gemengd zitten, zitten wij nu bij mensen van vmbo die PTA hebben.. en bij ons wordt juist aan hun veel meer uitgelegd, en bij hun staan alle punten wel in het magister terwijl wij die toetsen net zo goed moeten maken en dan zeggen ze van 'Ja maar bij jullie is het geen PTA' -.-
    Dus ik snap wat je bedoelt, het zuigt hard. Maak dan een keer allemaal de opdracht niet, en zeg dat je het niet snapte omdat er niets werd uitgelegd? :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.