• En paar jaar geleden toen De Nieuwe Uri Geller nog helemaal 'hot' was keek ik het ook altijd. Een keer plaatste ik en reactie wie ik het beste vond op de site, en dat ik toen 9 was, kreeg ik gelijk en reactie:

    @Linda, je mag dat helemaal niet kijken als je 9 bent, het is 12+, en het duurt veels te lang. Ik snap niet waarom je ouders daar niks van zeggen. Groetjes Tim
    Als die Tim het nu leest, '**** You'. Heeft een van jullie ook welleens zoiets meegemaakt?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik ben 8 en wat is dit?

    Meerdere keren toen ik klein was, maar eigenwijs als ik was trok ik me er niks van aan. xd


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Waar de fuck bemoeid hij zich mee? :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Reduce schreef:
    Waar de fuck bemoeid hij zich mee? :')


    Gradually, then suddenly..

    Reduce schreef:
    Waar de fuck bemoeid hij zich mee? :')


    | Reality is for people that lack imagination |

    Reduce schreef:
    Waar de fuck bemoeid hij zich mee? :')


    Let it come and let it be

    Ik las het Diner toen ik 11 of 10 was. Mijn moeder vindt dat ik geen Stephen king mag lezen, maar dat doe ik toch


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    wtf?

    Hahha faal, via internet oudertje spelen over een kind die je niet eens kent. Ja tuurlijk, al was ik dan geen negen toen ik het keek, en bij dat zo erg is het ook al weer niet, ik bedoel als je er tegen kan? -.-'


    Alleen maar tranen van geluk

    Als jij het niet eng vond en niet na ging doen was het toch oké?
    Dat is zeker zo'n iemand die op zijn 12e ging drinken etc. Zielig.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Reduce schreef:
    Waar de fuck bemoeid hij zich mee? :')


    Caution first, always.

    Wat een onzin, serieus mensen moeten zich iets meer met zichzelf bezig houden en iets minder met andere mensen. x.x


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik MOEST van leraren op de basisschool boeken voor volwassenen lezen omdat onze schoolbibliotheek te klein was en ik dus al bijna alles gelezen had, en toen was ik ook nog maar 10.

    Stray schreef:
    Wat een onzin, serieus mensen moeten zich iets meer met zichzelf bezig houden en iets minder met andere mensen. x.x


    To infinity and beyond •

    Ik keek Saw op mijn tiende, las Stephen king toen ik elf was en zelfs nu heb ik daar geen last van. Vond het alleen maar leuk.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!