• Jaja, ik hoor je al zeggen dit is niet waar, maar het is wel waar.

    Voor kleine kindjes is dat niet zo erg, nee, maar voor grote kindjes wel (pubers)!

    Heb eens gezien op Ook Getest Op Mensen:

    Pubers, ook jonge pubers, hebben door hun hormonen last van vermoeidheid 's ochtends. Nou, wees er maar zeker van, dat ik ook jonge pubers er aan heb toegevoegd!

    Ik word 10 en heb er al last van! bah, is dat de puberteid, ik blijf nog liever dan een klein kindje van 4! Of nee, 2!(baby)

    Dus, 't is echt waar, de school die begint te vroooooeeeegg!!!

    Ik heb een suggestie voor school: laat pubers van 't BS en alle leerlingen van 't middelbaar heerlijk lang uitslapen, en zorg ervoor dat de school begint om 12 uur!

    Jong ga gewoon vroeger slapen, zeg je?
    Makkelijk gezegd hoor, maar om 8 uur ben ik echt niet moe!
    Ga vroeger slapen, zeg je?
    Ga zelf vroeger slapen, zeg ik je, om 8 of 9 uur, en je zult zien dat de dagen die daarna komen nog erger zijn dan alles daarvoor!
    Of ben je een baby'tje?
    (baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)

    Oké, wie is er het met me eens, en wie niet?
    Laat het conflict tussen pubers en leerkrachten maar beginnen!

    Voor mij maakt het echt geen verschil hoor. Ik begon bijna elke dag om 10.10 en soms om 10.50 en ik merkte geen verschil met wanneer ik om half 9 begon..

    Maar ach, ik ga komend jaar toch in de avond naar school, dus ja.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Vraagje schreef:
    Ik bedoel, wij slapen veel te weinig (ik ben nu serieus!).
    Ook al zegt men dat tussen de 7 en de 10 uur slaap prima is, daar is dus echt nix van waar.
    Ook duurt de school echt vééél te lang, ik bedoel met deze uren, want als je van 12 tot 8/9 uur naar school gaat, valt dat reuze mee.
    Ik kan nooit overdag slapen, om de simpele reden dat het dan nog licht is en dat het slapen belet.
    Dus zou het goed zijn als de school eindigt wanneer het donker is, als je dan moe bent kun je probleemloos in je bed kruipen na je huiswerk, en dan zou je beter en meer kunnen slapen.

    Of anders zou het beter zijn als ze de school maar korter houden, dan kun je meer slapen, maar dat is geen goed idee want dan krijg je de lessen niet af en leer je niet genoeg voor volgend jaar.

    En 's avonds kan dus niemand echt goed slapen omdat het dan nog een beetje licht is.


    Ik slaap nou al jaren zo'n 5 a 6 uur per nacht, en ik heb daar genoeg aan..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Sorenos schreef:
    Kijk je kan hier wel over gaan zeuren. En als je serieus iets wilt opperen, doe dat dan wat serieuser, want ik neem jou nu echt totaal niet serieus. Ten eerste, jij bent nog lang geen puber, dat duurt nog wel eventjes. Je moet minstens 8 uur slapen, dus wat doe je dan als je om 7 uur moet opstaan? op zijn laatst 23 uur in bed. Maar dat is als je wat ouder bent. Als je nog kleiner bent, is je lichaam nog in groei etc, en verbruik je meer energie. Daarbij vindt veel groei plaats tijdens de slaap.

    En overdag is het dagelijkse leven zeg maar. Dus wanneer de overheid jou je zin zou geven en de school zou pas om 12 uur beginnen. Zou je weer gaan zeuren dat je geen sociaal leven meer hebt door school, dus wil je dat school om 12 uur begint, en om 15 uur stopt ;p

    Sorry voor mijn eventuele aanval als je dat zo opvat. Maar sommige dingen zijn gewoon zo, en dan helpt het niet om er kinderachtig over te zeuren >.>




    Jij denkt dus echt dat ik nog oh zo klein ben hé?
    Ja hé?

    Ik denk echt dat ik nog een vééél grotere sorry mag verwachten hoor :) want JIJ bent het die niet serieus is hé?
    Ja hé?

    Dat ding daar van dat het onmogelijk is dat ik "nu al" puber ben is ècht totaal niet serieus of realistisch, het slaat nergens op!

    Een mens mag wel soms onnozel doen, maar niet over een serieus (ja, serieus) gesprek over school hoor! En kijk eerst eens naar jezelf voordat je anderen zit te pesten met jouw dingen hoor!

    Terug over dat ding over pubers: In het meest voorkomende geval zijn meisjes op hun 10 de, 11 de of 12 de puber!;)

    Jongens op hun 12 de, 13 de of 14 de.

    Ik zou maar een heel toontje lager zingen, je denkt echt dat je alles mag met een 9 of 10 jarige hè?
    Ja hè?


    ps: mijn excuses dat ik mezelf verdedig, want je weet nog niet dat dat mag ;).

    Ik zou jou 5 of 6 schatten als ik jou zo hoor!

    .... Deze topic is zo grappig...

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 14:13 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik niet. Als je school later start dan ga je gewoon meer naar school hoeven. Heb jij zin om je zaterdag op de schoolbanken door te brengen? Dacht het niet


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oplossing voor dit probleem: Thuis school =3 Dat doe ik ook. Je studeerd waneer je wilt, doet husiwerk over het internet, en gaan slaap tekorten meer.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Keyblade schreef:
    een vraag: is dit wel serieus?


    Een antwoord: Als dat niet zo was dan stond het niet in de categorie 'School!

    Vraagje schreef:
    (...)



    Jij denkt dus echt dat ik nog oh zo klein ben hé?
    Ja hé?

    Ik denk echt dat ik nog een vééél grotere sorry mag verwachten hoor :) want JIJ bent het die niet serieus is hé?
    Ja hé?

    Dat ding daar van dat het onmogelijk is dat ik "nu al" puber ben is ècht totaal niet serieus of realistisch, het slaat nergens op!

    Een mens mag wel soms onnozel doen, maar niet over een serieus (ja, serieus) gesprek over school hoor! En kijk eerst eens naar jezelf voordat je anderen zit te pesten met jouw dingen hoor!

    Terug over dat ding over pubers: In het meest voorkomende geval zijn meisjes op hun 10 de, 11 de of 12 de puber!;)

    Jongens op hun 12 de, 13 de of 14 de.

    Ik zou maar een heel toontje lager zingen, je denkt echt dat je alles mag met een 9 of 10 jarige hè?
    Ja hè?


    ps: mijn excuses dat ik mezelf verdedig, want je weet nog niet dat dat mag ;).

    Ik zou jou 5 of 6 schatten als ik jou zo hoor!


    Je komt nu echt gigantisch kinderachtig over. Je praat vervelend, en je wordt niet eens gepest dus doe even normaal ofzo :')


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Vraagje schreef:
    (...)

    Een antwoord: Als dat niet zo was dan stond het niet in de categorie 'School!

    Je kunt een niet serieus topic ook openen bij een serieus onderwerp :'D
    En je bent nu inderdaad heel kinderachtig bezig, zoals Release zegt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vraagje schreef:
    (...)



    Jij denkt dus echt dat ik nog oh zo klein ben hé?
    Ja hé?

    Ik denk echt dat ik nog een vééél grotere sorry mag verwachten hoor :) want JIJ bent het die niet serieus is hé?
    Ja hé?

    Dat ding daar van dat het onmogelijk is dat ik "nu al" puber ben is ècht totaal niet serieus of realistisch, het slaat nergens op!

    Een mens mag wel soms onnozel doen, maar niet over een serieus (ja, serieus) gesprek over school hoor! En kijk eerst eens naar jezelf voordat je anderen zit te pesten met jouw dingen hoor!

    Terug over dat ding over pubers: In het meest voorkomende geval zijn meisjes op hun 10 de, 11 de of 12 de puber!;)

    Jongens op hun 12 de, 13 de of 14 de.

    Ik zou maar een heel toontje lager zingen, je denkt echt dat je alles mag met een 9 of 10 jarige hè?
    Ja hè?


    ps: mijn excuses dat ik mezelf verdedig, want je weet nog niet dat dat mag ;).

    Ik zou jou 5 of 6 schatten als ik jou zo hoor!


    Doe dat kind een luier om, geef haar een speen en een teddybeer en afvoeren maar :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Epic win, Alwin =3

    .. Ah, I now see why you is named All Win.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Epic win, Alwin =3

    .. Ah, I now see why you is named All Win.


    I KNOW RIGHT!

    *high five*? :D


    quidquid excusatio prandium pro

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    I KNOW RIGHT!

    *high five*? :D


    *high fives* :D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    .... Deze topic is zo grappig...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Escritura schreef:
    (...)

    *high fives* :D


    YAY (yeah)


    quidquid excusatio prandium pro