• Jaja, ik hoor je al zeggen dit is niet waar, maar het is wel waar.

    Voor kleine kindjes is dat niet zo erg, nee, maar voor grote kindjes wel (pubers)!

    Heb eens gezien op Ook Getest Op Mensen:

    Pubers, ook jonge pubers, hebben door hun hormonen last van vermoeidheid 's ochtends. Nou, wees er maar zeker van, dat ik ook jonge pubers er aan heb toegevoegd!

    Ik word 10 en heb er al last van! bah, is dat de puberteid, ik blijf nog liever dan een klein kindje van 4! Of nee, 2!(baby)

    Dus, 't is echt waar, de school die begint te vroooooeeeegg!!!

    Ik heb een suggestie voor school: laat pubers van 't BS en alle leerlingen van 't middelbaar heerlijk lang uitslapen, en zorg ervoor dat de school begint om 12 uur!

    Jong ga gewoon vroeger slapen, zeg je?
    Makkelijk gezegd hoor, maar om 8 uur ben ik echt niet moe!
    Ga vroeger slapen, zeg je?
    Ga zelf vroeger slapen, zeg ik je, om 8 of 9 uur, en je zult zien dat de dagen die daarna komen nog erger zijn dan alles daarvoor!
    Of ben je een baby'tje?
    (baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)

    Oké, wie is er het met me eens, en wie niet?
    Laat het conflict tussen pubers en leerkrachten maar beginnen!

    Als je school om 12 uur begint houd je geen dag meer over ;o


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Feit is dat een gem. tiener tussen half 11 en 12 het best presteert.
    Als een school om 10 uur begint zou dat inderdaad beter zijn.
    Kindertjes van 10 moeten echter niet zeuren, want die staan in het weekend wel gewoon om 7 uur 's morgens op. Dat weet ik, want dat deed ik vroeger ook. (N)


    Life is hard and then we die

    doe maar vroeg.. want als het om 12 uur begint dan moet je iets tot half 7 ofzo naaar school? Aangezien je die uren voor 12e in moet halen.

    & met dat slapen ligt er maar net aan wat je lichaam gewend is ;)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Van mij mag school juist eerder beginnen. 's Ochtends vroeg ben ik op mijn scherpst. Maar dat ligt aan mij...
    Vroeger kon ik zo heerlijk uitslapen, sinds een halfjaar word ik iedere morgen om 6 uur wakker D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind het prima zo.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    PUKKEL x DING schreef:
    Feit is dat een gem. tiener tussen half 11 en 12 het best presteert.
    Als een school om 10 uur begint zou dat inderdaad beter zijn.
    Kindertjes van 10 moeten echter niet zeuren, want die staan in het weekend wel gewoon om 7 uur 's morgens op. Dat weet ik, want dat deed ik vroeger ook. (N)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 13:01 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Daar is geen discussie over mogelijk, dat is gewoon wetenschappelijk bewezen. Anyway, beter zo dan dat je elke dag tot heel laat op school zit.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het zou leuk zijn, maar dan moeten we langer naar school gaan...en daar heb ik geen zin in.
    Doe zoals ik, slaap in de les :')
    Heb dat al enkele keren gehad dat ik gewoon in slaap viel.
    Kon er niet aan doen, was moe
    Ik heb een redelijk slecht slaappatroon...Ik lig rond 3 uur 's nachts nog klaarwakker in mijn bed en als ik vanzelf opsta, is het al bijna 14uur.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Als je aan je 10 al niet meer op kan staan, dan ben je lui :P


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Stonem schreef:
    Daar is geen discussie over mogelijk, dat is gewoon wetenschappelijk bewezen. Anyway, beter zo dan dat je elke dag tot heel laat op school zit.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Alcatraz schreef:
    Ik vind het prima zo.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik vind het prima zo.Ik zeg altijd liever vroeg je bed uit dan laat zitten op school.En kinderen van 10 zitten nog op de Basisschool je verandert wel van gedachten als je op de middelbare kom :3.
    En je leven gaat snel voor bij als je 12 op school moet zijn tot half 7 s'avond en 'dan nog rond 12 naar bed ga.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik weet het, ik heb er verschrikkelijk last van. Ik ga liever van 10 tot 4 naar school dan van 8 tot 2.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het prima zo. Ik begin liever om half 9 en eindig rond 3 a 4 uur dan dat ik om 10 uur begin en om 6 a 7 uur eindig.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Als school om 12 uur begint zit je wel tot zeven of acht uur daar, en dat lijkt me ook niets. Bovendien zou het uiteindelijk helemaal niet helpen, want je zou een tijdje lekker kunnen uitslapen, maar daarna begin je nog later naar bed te gaan, waardoor je toch weer niet voldoende slaap krijgt. Dan moet de school wéér later beginnen. Je draait daarmee gewoon je dag en nacht ritme langzaam om. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan