• Jaja, ik hoor je al zeggen dit is niet waar, maar het is wel waar.

    Voor kleine kindjes is dat niet zo erg, nee, maar voor grote kindjes wel (pubers)!

    Heb eens gezien op Ook Getest Op Mensen:

    Pubers, ook jonge pubers, hebben door hun hormonen last van vermoeidheid 's ochtends. Nou, wees er maar zeker van, dat ik ook jonge pubers er aan heb toegevoegd!

    Ik word 10 en heb er al last van! bah, is dat de puberteid, ik blijf nog liever dan een klein kindje van 4! Of nee, 2!(baby)

    Dus, 't is echt waar, de school die begint te vroooooeeeegg!!!

    Ik heb een suggestie voor school: laat pubers van 't BS en alle leerlingen van 't middelbaar heerlijk lang uitslapen, en zorg ervoor dat de school begint om 12 uur!

    Jong ga gewoon vroeger slapen, zeg je?
    Makkelijk gezegd hoor, maar om 8 uur ben ik echt niet moe!
    Ga vroeger slapen, zeg je?
    Ga zelf vroeger slapen, zeg ik je, om 8 of 9 uur, en je zult zien dat de dagen die daarna komen nog erger zijn dan alles daarvoor!
    Of ben je een baby'tje?
    (baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)

    Oké, wie is er het met me eens, en wie niet?
    Laat het conflict tussen pubers en leerkrachten maar beginnen!

    Ik ga nu naar klas 1, na de vakantie. En ik puber ookal sinds mijn 10e.
    En dan is het wel kut ja. Maarjaah.. 12 uur is wel en beetje laat hoor :)


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Created schreef:
    Ik vind het prima zo. Ik begin liever om half 9 en eindig rond 3 a 4 uur dan dat ik om 10 uur begin en om 6 a 7 uur eindig.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Vraagje schreef:
    Ja oké, ik ben maar aan het dromen hé, om 12 uur naar school is ook wat laat, 10-11-11.30 dan, in ieder geval DE SCHOOL BEGINT TE VROEG een progamma over gezondheid gaat toch niet liegen zeker, trouwens dan gaat de school toch niet om 8-9 uur stoppen zeker? Voor het bs al zeker niet.
    De school eindigt bij mij om half 4 en begint om kwart voor 9: eventjes rekenen, als de school 2 uur later begint (kwart voor 11 dus) dan eindigt de school ook 2 uur later (18.30) je eet (30, 60 min.) dan doe je je huiswerk (weet niet hoe lang dat duurt voor in het middelbaar, maar bij mij gaan 2 recto verso moeilijke bladen huiswerk en veel leren voor de les 30 à 60, 70 duren en ik geloof dat je in het middelbaar mag vooruit werken?) en je doet eens iets leuks en gaat slapen, dat is toch geen groot probleem

    (kritiek, kritiek, kritiek en nog eens kritiek en jullie vinden ook nog dat ik niet moet klagen omdat ik nog zo klein ben, mijn 12-jarige vriendin vindt dat ik ongeveer even oud ben als zij en ze is niet de slechtste in schatten ;), ik ben trouwens hoogbegaafd, groter voor mijn leeftijd en denk ook niet zoals leeftijdsgenooten denken (kritiek, kritiek neem ik aan?) en denk wel serieus hoor :|)
    .

    Mischien geen slecht idee om deze topic te sluiten? En ik denk niet dat jullie ècht zo makkelijk en in 123 uit jullie bed springen ;):)

    Geniet nog maar van de topic voor dat hij sluit!

    Stiekem vind ik dit topic grappig .

    meid luister nou eens. je mag misschien 10 zijn en je denkt dat je een puber bent maar vaak is dat niet zo.Ja ik begon ook op mijn 10 maar vaak merk je het aan je lichaam dat verandert (cat).Op de basisschool heb je soms minder uren dan wij op de middelbare en wij hebben het soms ook ietsje zwaarder en heel veel huiswerk.Later school gaat niet in de praktijk . (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Stiekem vind ik dit topic grappig .

    meid luister nou eens. je mag misschien 10 zijn en je denkt dat je een puber bent maar vaak is dat niet zo.Ja ik begon ook op mijn 10 maar vaak merk je het aan je lichaam dat verandert (cat).Op de basisschool heb je soms minder uren dan wij op de middelbare en wij hebben het soms ook ietsje zwaarder en heel veel huiswerk.Later school gaat niet in de praktijk . (cat)


    Ze mag dan pas 10 zijn, MAAR ZE IS ZO VOLWASSEN!

    In haar 10 jaar heeft ze meer levenservaring opgedaan dan ons miezerige stervelingen! Iedereen weet dat je volwassen wordt zodra je baarmoeder zijn binnenwand er iedere maand uitgooit. Ze is alwetend! Iedereen die het niet met haar eens is is overduidelijk niet goed bij zijn hoofd en kinderachtig :Y)
    /sarcasm mode

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 21:57 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Daarbij als een 10 jarige heb je van 9 tot 7 slaap nodig, dus 'k snap niet waarom jij naar dat programma kijkt, dat begint om kwart voor 9. Oké misschien sta je om half 8 op ofzo, maar volgens mij echt niet om 8 uur. Misschien eerst eens na gaan of je echt wel genoeg slaapt.
    En als je te veel slaapt dan wordt je vanzelf moe, dus eerst maar eens dat slaappatroon bekijken.

    Plus als jij over licht en donker bezig bent, zouden we in de winter naar school moeten om pakweg 9 tot 4? Want als we dan pas om 8 uur thuis zijn is het al donker.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    als je school laat begint, zit je alleen maar tot laat op school. dan liever vroeg beginnen.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Doe dat kind een luier om, geef haar een speen en een teddybeer en afvoeren maar :Y)


    Hihi jij bent niet de beste in lezen denk ik... Je bent de 0 van 10 vergeten te lezen! :):DxD;)

    Ik heb liever dat het vroeg begint anders heb je geen dag meer.


    Food.

    Emerge schreef:
    Ik heb liever dat het vroeg begint anders heb je geen dag meer.


    mee eens, ik had een paar keer een schooldag van 2 tot 6 nou daar wordt je echt niet vrolijk van ):

    Lux schreef:
    Als je school om 12 uur begint houd je geen dag meer over ;o


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Unown schreef:
    (...)

    Hihi jij bent niet de beste in lezen denk ik... Je bent de 0 van 10 vergeten te lezen! :):DxD;)

    Alwinasaurus schreef:
    (...)

    Ze mag dan pas 10 zijn, MAAR ZE IS ZO VOLWASSEN!

    In haar 10 jaar heeft ze meer levenservaring opgedaan dan ons miezerige stervelingen! Iedereen weet dat je volwassen wordt zodra je baarmoeder zijn binnenwand er iedere maand uitgooit. Ze is alwetend! Iedereen die het niet met haar eens is is overduidelijk niet goed bij zijn hoofd en kinderachtig :Y)
    /sarcasm mode


    Ik kan uitstekend lezen :Y) Je gedraagt je alleen niet als een tienjarige, maar als een verwend nest van hooguit 5 wat langer wil slapen zonder school, en helemaal niet nadenkt over hoe dat werkt. Leuk is het wel, maar hartstikke onhandig. School gaat daardoor VEEL later door en dan kun je niks met vrienden doen. Door t uitslapen bestaat je dag dan uit alleen school. Geweldig idee hoor van je :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Lux schreef:
    Als je school om 12 uur begint houd je geen dag meer over ;o


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Daarbij.. Na een paar weken kan ik er mee omgaan. Ik sta meestal 6 uur of half 7 op en s'avonds ben ik kapot. Meestal ga ik dan een dagje in de week echt vroeg naar bed. Maar hey, het is school, dat hoort irritant te zijn met al haar tijden die erbij horen.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Alcatraz schreef:
    Ik vind het prima zo.


    You're beautiful.

    Dan ben je pas laat uit en kan je niks meer :S Ik ben lkiever eerder uit