• Jaja, ik hoor je al zeggen dit is niet waar, maar het is wel waar.

    Voor kleine kindjes is dat niet zo erg, nee, maar voor grote kindjes wel (pubers)!

    Heb eens gezien op Ook Getest Op Mensen:

    Pubers, ook jonge pubers, hebben door hun hormonen last van vermoeidheid 's ochtends. Nou, wees er maar zeker van, dat ik ook jonge pubers er aan heb toegevoegd!

    Ik word 10 en heb er al last van! bah, is dat de puberteid, ik blijf nog liever dan een klein kindje van 4! Of nee, 2!(baby)

    Dus, 't is echt waar, de school die begint te vroooooeeeegg!!!

    Ik heb een suggestie voor school: laat pubers van 't BS en alle leerlingen van 't middelbaar heerlijk lang uitslapen, en zorg ervoor dat de school begint om 12 uur!

    Jong ga gewoon vroeger slapen, zeg je?
    Makkelijk gezegd hoor, maar om 8 uur ben ik echt niet moe!
    Ga vroeger slapen, zeg je?
    Ga zelf vroeger slapen, zeg ik je, om 8 of 9 uur, en je zult zien dat de dagen die daarna komen nog erger zijn dan alles daarvoor!
    Of ben je een baby'tje?
    (baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)

    Oké, wie is er het met me eens, en wie niet?
    Laat het conflict tussen pubers en leerkrachten maar beginnen!

    Uitslapen is heerlijk inderdaad, maar dan moet je wel langer op school zijn, tot een uur of zeven of zo? Dan heb je dus helemaal geen dag meer over. :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Stonem schreef:
    Daar is geen discussie over mogelijk, dat is gewoon wetenschappelijk bewezen. Anyway, beter zo dan dat je elke dag tot heel laat op school zit.

    IDD. In het begin is het moeijlijk om op te staan maar ik zou het toch niet anders willen... Oke, wel een uutje later ofzo maar geen 12 uur! Ik wil ook wat tijd voor mezelf hoor.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Euh nee, ja het is vervelend, maar ik heb liever van half negen tot 1uur dan van 12 uur tot 5 6 7 uur!
    En ik denk dat je je dan niet zo goed kan concentreren of zo... vind ik dan. Ik denk dan liever aan dat ik lekker kan chillen met vriendin ipv mijn hw.

    Dat is voor niets nodig. Laat de school gewoon normaal om half negen beginnen, dat is meer als goed genoeg.


    Ex astris, sciencia

    Dat zou belachelijk zijn, hoe later de school begint, hoe later je thuis bent en hoe minder je tijd hebt voor ontspanning... Dan heb je wss te weinig vrije tijd waardoor je later gaat slapen en school ineens weeral te vroeg begint (omdat je dan ook later in bed ligt)
    Leer er gewoon mee leven, je kan in het weekend uitslapen. (:


    Get outta my head!

    Nevada schreef:
    Ik weet het, ik heb er verschrikkelijk last van. Ik ga liever van 10 tot 4 naar school dan van 8 tot 2.

    Twee?
    Serieus?
    En jij zaagt?
    Excuseer?
    Wow.
    Wat moet jij weinig naar school D:
    Ik heb verschillende uren, maar normaal gezien moeten we hier van half negen tot vier uur of zo? D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Nevada schreef:
    Ik weet het, ik heb er verschrikkelijk last van. Ik ga liever van 10 tot 4 naar school dan van 8 tot 2.

    8u30-16u30 en 1 dag in de week 8u30-17u20 (woensdag: 8u30-12u30)


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Amarth schreef:
    Dat is voor niets nodig. Laat de school gewoon normaal om half negen beginnen, dat is meer als goed genoeg.

    Nee man.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nevada schreef:
    Ik weet het, ik heb er verschrikkelijk last van. Ik ga liever van 10 tot 4 naar school dan van 8 tot 2.

    8 tot twee? maar zo kort? Waar klaag jij over? Ik moet van half negen tot half vier!


    Ex astris, sciencia

    Ik weet niet hoor, maar ik hoef - met m'n opleiding - maar 26 uur per week naar school (en nee, geen stage) dus dat komt neer op gemiddeld zo'n 5 en een half uur school per dag. (:

    [ bericht aangepast op 21 juli 2011 - 11:41 ]


    To infinity and beyond •

    Amarth schreef:
    (...)
    8 tot twee? maar zo kort? Waar klaag jij over? Ik moet van half negen tot half vier!

    Ja, ik ook. Dan doe ik liever dan dat ik straks van 10 tot 5 op school zit ;o

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 10:42 ]


    To live would be an awfully big adventure

    Delirious schreef:
    (...)
    Twee?
    Serieus?
    En jij zaagt?
    Excuseer?
    Wow.
    Wat moet jij weinig naar school D:
    Ik heb verschillende uren, maar normaal gezien moeten we hier van half negen tot vier uur of zo? D:

    Eeh ja ik had vorig jaar gemiddeld 6 lesuren per dag. Ik moest ook wel van 8 tot 3 naar school, met 3 tussenuren ><
    Ik heb en profiel he, met het minst aantal vakken. Er zijn wel mensen die van 8 tot 5 moeten op een dag, maar die hebben het maximale aantal vakken.

    @ Amarth: Ik klaag niet, alleen over hoe laat het begint. Zoals ik al zei, ik ga liever van 10 tot 4 dan van 8 tot 2. Ik klaag toch niet dat ik zo weinig naar school moest?
    :W


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Als de school om 12 uur begint zit ik voortaan tot 8 uur op school, nou, dat hoeft niet van mij hoor.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    PUKKELxDING schreef:
    Feit is dat een gem. tiener tussen half 11 en 12 het best presteert.
    Als een school om 10 uur begint zou dat inderdaad beter zijn.
    Kindertjes van 10 moeten echter niet zeuren, want die staan in het weekend wel gewoon om 7 uur 's morgens op. Dat weet ik, want dat deed ik vroeger ook. (N)


    In het weekend en in de zomervakantie sta ik tussen de 10 en 11 uur op en als het ontbijd wat later zou beginnen om 12 uur. (niet waar dus wat jij zegt of anders met die tieners-zonder-puberteid mischien wel hoewel een jongen in de klas staat om 8 of half 9 op (de school begint om kwart voor 9!).) .

    ik ben nooit moe als ik opsta.
    misschien helpt het ook altijd al om eerder naar bed te gaan.


    | Reality is for people that lack imagination |