• Jaja, ik hoor je al zeggen dit is niet waar, maar het is wel waar.

    Voor kleine kindjes is dat niet zo erg, nee, maar voor grote kindjes wel (pubers)!

    Heb eens gezien op Ook Getest Op Mensen:

    Pubers, ook jonge pubers, hebben door hun hormonen last van vermoeidheid 's ochtends. Nou, wees er maar zeker van, dat ik ook jonge pubers er aan heb toegevoegd!

    Ik word 10 en heb er al last van! bah, is dat de puberteid, ik blijf nog liever dan een klein kindje van 4! Of nee, 2!(baby)

    Dus, 't is echt waar, de school die begint te vroooooeeeegg!!!

    Ik heb een suggestie voor school: laat pubers van 't BS en alle leerlingen van 't middelbaar heerlijk lang uitslapen, en zorg ervoor dat de school begint om 12 uur!

    Jong ga gewoon vroeger slapen, zeg je?
    Makkelijk gezegd hoor, maar om 8 uur ben ik echt niet moe!
    Ga vroeger slapen, zeg je?
    Ga zelf vroeger slapen, zeg ik je, om 8 of 9 uur, en je zult zien dat de dagen die daarna komen nog erger zijn dan alles daarvoor!
    Of ben je een baby'tje?
    (baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)(baby)

    Oké, wie is er het met me eens, en wie niet?
    Laat het conflict tussen pubers en leerkrachten maar beginnen!

    Ik bedoel, wij slapen veel te weinig (ik ben nu serieus!).
    Ook al zegt men dat tussen de 7 en de 10 uur slaap prima is, daar is dus echt nix van waar.
    Ook duurt de school echt vééél te lang, ik bedoel met deze uren, want als je van 12 tot 8/9 uur naar school gaat, valt dat reuze mee.
    Ik kan nooit overdag slapen, om de simpele reden dat het dan nog licht is en dat het slapen belet.
    Dus zou het goed zijn als de school eindigt wanneer het donker is, als je dan moe bent kun je probleemloos in je bed kruipen na je huiswerk, en dan zou je beter en meer kunnen slapen.

    Of anders zou het beter zijn als ze de school maar korter houden, dan kun je meer slapen, maar dat is geen goed idee want dan krijg je de lessen niet af en leer je niet genoeg voor volgend jaar.

    En 's avonds kan dus niemand echt goed slapen omdat het dan nog een beetje licht is.

    Daar wordt je juist moe van, als je lang uitslaapt.
    En anders moet je maar wachten tot je een opleiding doet, want daar hoef je bijna nooit meer vroeg je bed uit (waardoor ik heel vaak last heb van hoofdpijn)


    As travars

    Vraagje schreef:
    Ik bedoel, wij slapen veel te weinig (ik ben nu serieus!).
    Ook al zegt men dat tussen de 7 en de 10 uur slaap prima is, daar is dus echt nix van waar.
    Ook duurt de school echt vééél te lang, ik bedoel met deze uren, want als je van 12 tot 8/9 uur naar school gaat, valt dat reuze mee.
    Ik kan nooit overdag slapen, om de simpele reden dat het dan nog licht is en dat het slapen belet.
    Dus zou het goed zijn als de school eindigt wanneer het donker is, als je dan moe bent kun je probleemloos in je bed kruipen na je huiswerk, en dan zou je beter en meer kunnen slapen.

    Of anders zou het beter zijn als ze de school maar korter houden, dan kun je meer slapen, maar dat is geen goed idee want dan krijg je de lessen niet af en leer je niet genoeg voor volgend jaar.

    En 's avonds kan dus niemand echt goed slapen omdat het dan nog een beetje licht is.

    Hier ga ik toch even op in, want als school zo laat gedaan is heb je geen tijd meer voor hobbies, of huiswerk, de leraars moeten ook voor hun kinderen zorgen en zovoort.
    Zeven tot tien uur is prima, een mens kan met drie uur prima overleven per nacht, al is dat niet goed voor het metabolisme

    [ bericht aangepast op 24 juli 2011 - 12:29 ]


    comfort in c h a o s

    Dan ben ik geen puber, want ik ben na een week wel weer gewend aan het vroege opstaan.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Dus om 12 uur begint de school? Als je dan 7 lesuren hebt dan is het 19u. Dan nog een "middagpauze", dan is het 20u. Voor het gemak zullen we ook nog maar op school avondeten enzo...
    Ja dan ben ik tegen 23u wel thuis.
    Fantastisch joh. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Vraagje schreef:
    Ik bedoel, wij slapen veel te weinig (ik ben nu serieus!).
    Ook al zegt men dat tussen de 7 en de 10 uur slaap prima is, daar is dus echt nix van waar.
    Ook duurt de school echt vééél te lang, ik bedoel met deze uren, want als je van 12 tot 8/9 uur naar school gaat, valt dat reuze mee.
    Ik kan nooit overdag slapen, om de simpele reden dat het dan nog licht is en dat het slapen belet.
    ...


    Ik denk niet dat ik óóit in mijn hele leven 7 uur heb geslapen, maar goed. :')
    Ach, ik ben het niet met je eens. Daarmee sluip ik weg uit dit topic, haha. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    je hebt dan nieteens tijd over voor een sociaal leven of huiswerk, dan bestaat je leven voor 5 jaar alleen maar uit slapen en school(cat)

    nou, dan liever vroeger m'n nest uit, mijn mentaliteit zit zo:

    doordeweeks: weinig slaap
    weekend: haal al die tijd slaap weer in met uitslapen:)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Kijk je kan hier wel over gaan zeuren. En als je serieus iets wilt opperen, doe dat dan wat serieuser, want ik neem jou nu echt totaal niet serieus. Ten eerste, jij bent nog lang geen puber, dat duurt nog wel eventjes. Je moet minstens 8 uur slapen, dus wat doe je dan als je om 7 uur moet opstaan? op zijn laatst 23 uur in bed. Maar dat is als je wat ouder bent. Als je nog kleiner bent, is je lichaam nog in groei etc, en verbruik je meer energie. Daarbij vindt veel groei plaats tijdens de slaap.

    En overdag is het dagelijkse leven zeg maar. Dus wanneer de overheid jou je zin zou geven en de school zou pas om 12 uur beginnen. Zou je weer gaan zeuren dat je geen sociaal leven meer hebt door school, dus wil je dat school om 12 uur begint, en om 15 uur stopt ;p

    Sorry voor mijn eventuele aanval als je dat zo opvat. Maar sommige dingen zijn gewoon zo, en dan helpt het niet om er kinderachtig over te zeuren >.>


    Ligt and Darkness are both very different..

    Vraagje schreef:
    Ik bedoel, wij slapen veel te weinig (ik ben nu serieus!).
    Ook al zegt men dat tussen de 7 en de 10 uur slaap prima is, daar is dus echt nix van waar.
    Ook duurt de school echt vééél te lang, ik bedoel met deze uren, want als je van 12 tot 8/9 uur naar school gaat, valt dat reuze mee.
    Ik kan nooit overdag slapen, om de simpele reden dat het dan nog licht is en dat het slapen belet.
    Dus zou het goed zijn als de school eindigt wanneer het donker is, als je dan moe bent kun je probleemloos in je bed kruipen na je huiswerk, en dan zou je beter en meer kunnen slapen.

    Of anders zou het beter zijn als ze de school maar korter houden, dan kun je meer slapen, maar dat is geen goed idee want dan krijg je de lessen niet af en leer je niet genoeg voor volgend jaar.

    En 's avonds kan dus niemand echt goed slapen omdat het dan nog een beetje licht is.

    Als de school om twaalf uur begint is die nooit om acht of negen uur gedaan. Sommige mensen nemen een bus en zo laat zullen die waarschijnlijk hun bus ook niet meer kunnen nemen. Plus, met examens ga je nooit goed kunnen leren met die uren, of dan moet je 's morgends leren, maar met een slaaphoofd kan je dan weer niet fatsoenlijk studeren.


    Ex astris, sciencia

    een vraag: is dit wel serieus?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Vraagje schreef:
    Ik bedoel, wij slapen veel te weinig (ik ben nu serieus!).
    Ook al zegt men dat tussen de 7 en de 10 uur slaap prima is, daar is dus echt nix van waar.
    Ook duurt de school echt vééél te lang, ik bedoel met deze uren, want als je van 12 tot 8/9 uur naar school gaat, valt dat reuze mee.
    Ik kan nooit overdag slapen, om de simpele reden dat het dan nog licht is en dat het slapen belet.
    Dus zou het goed zijn als de school eindigt wanneer het donker is, als je dan moe bent kun je probleemloos in je bed kruipen na je huiswerk, en dan zou je beter en meer kunnen slapen.

    Of anders zou het beter zijn als ze de school maar korter houden, dan kun je meer slapen, maar dat is geen goed idee want dan krijg je de lessen niet af en leer je niet genoeg voor volgend jaar.

    En 's avonds kan dus niemand echt goed slapen omdat het dan nog een beetje licht is.

    en daar gaat je leven dan :'). Een mens kan het wel overleven met 7 uur slaap . Ook al ben je s'avonds helemaal moe en kapot maar dat betekent wel dat je meet rust heb in je slaap en dat is ook beter voor het lichaam . Als we allemaal elke dag gaan uitslapen tot 12 uur worden we juist moe en lui. ook krijgen we dan problemen als we volwassen zijn.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Keyblade schreef:
    een vraag: is dit wel serieus?

    Goede vraag(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ja oké, ik ben maar aan het dromen hé, om 12 uur naar school is ook wat laat, 10-11-11.30 dan, in ieder geval DE SCHOOL BEGINT TE VROEG een progamma over gezondheid gaat toch niet liegen zeker, trouwens dan gaat de school toch niet om 8-9 uur stoppen zeker? Voor het bs al zeker niet.
    De school eindigt bij mij om half 4 en begint om kwart voor 9: eventjes rekenen, als de school 2 uur later begint (kwart voor 11 dus) dan eindigt de school ook 2 uur later (18.30) je eet (30, 60 min.) dan doe je je huiswerk (weet niet hoe lang dat duurt voor in het middelbaar, maar bij mij gaan 2 recto verso moeilijke bladen huiswerk en veel leren voor de les 30 à 60, 70 duren en ik geloof dat je in het middelbaar mag vooruit werken?) en je doet eens iets leuks en gaat slapen, dat is toch geen groot probleem

    (kritiek, kritiek, kritiek en nog eens kritiek en jullie vinden ook nog dat ik niet moet klagen omdat ik nog zo klein ben, mijn 12-jarige vriendin vindt dat ik ongeveer even oud ben als zij en ze is niet de slechtste in schatten ;), ik ben trouwens hoogbegaafd, groter voor mijn leeftijd en denk ook niet zoals leeftijdsgenooten denken (kritiek, kritiek neem ik aan?) en denk wel serieus hoor :|)
    .

    Mischien geen slecht idee om deze topic te sluiten? En ik denk niet dat jullie ècht zo makkelijk en in 123 uit jullie bed springen ;):)

    Geniet nog maar van de topic voor dat hij sluit!

    Tyrael schreef:
    Als je aan je 10 al niet meer op kan staan, dan ben je lui :P


    None but ourselves can free our minds.

    Een puber van 10:|


    I was an angel living in the garden of evil