• Antichrist.



    Antichrist schreef:
    (...)

    200


    Okee. Ik hoop dat mijn geloof nog wel gerespecteerd wordt? Ben geen christen maar wicca, maar nog steeds gelovige ;)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Okee. Ik hoop dat mijn geloof nog wel gerespecteerd wordt? Ben geen christen maar wicca, maar nog steeds gelovige ;)


    Sure.
    Ik respecteer alle geloven, als de mensen maar zeker weten waarin ze geloven en niet gewoon iets geloven wat ze van hun ouders hebben meegekregen zonder er echt research na gedaan te hebben ^^

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 21:54 ]

    @Antichrist Ik vind je naam echt tof!
    @ de gelovigen hier;
    Mensen, kóm op zeg! Antichrist zegt zélf dat ze het niet beledigend bedoeld, en dat ze het niet als tegen jezus, maar als het 'kwade uit de bijbel' noemt. En dan nóg gaan jullie denken dat ze het wél beledigend bedoeld, zij weet het beste hoe ze het bedoeld, right? En als jullie daar drama over gaan maken zal dat heus niet veel veranderen. Wees trots, want ze gebruikt een term uit de bijbel. Kijk, als ze nou een naam had gekozen als Godisgelul dan hadden jullie al het recht om te zeiken, maar dit? C'mon. Ze gebruikt een term uit de bijbel, niks mis mee. Ze zegt dat ze het niet beledigend bedoeld en waarom zou ze daar over liegen én ze bedoeld niet tegen jezus, maar het kwade uit de bijbel. I don't see your prob, srsly.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 21:58 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    @Antichrist Ik vind je naam echt tof!
    @ de gelovigen hier;
    Mensen, kóm op zeg! Antichrist zegt zélf dat ze het niet beledigend bedoeld, en dat ze het niet als tegen jezus, maar als het 'kwade uit de bijbel' noemt. En dan nóg gaan jullie denken dat ze het wél beledigend bedoeld, zij weet het beste hoe ze het bedoeld, right? En als jullie daar drama over gaan maken zal dat heus niet veel veranderen. Wees trots, want ze gebruikt een term uit de bijbel. Kijk, als ze nou een naam had gekozen als Godisgelul dan hadden jullie al het recht om te zeiken, maar dit? C'mon. Ze gebruikt een term uit de bijbel, niks mis mee. Ze zegt dat ze het niet beledigend bedoeld en waarom zou ze daar over liegen én ze bedoeld niet tegen jezus, maar het kwade uit de bijbel. I don't see your prob, srsly.

    wij zitten op dezelfde golflengte :3
    Ditisietsvande3ekeerdatikditzegofzo


    Has no one told you she's not breathing?

    Grizzly schreef:
    oke, srs, jongens? (bloos)

    weetje in welk tijdperk we leven? *nu iedereen in koor 'jaaaaaaaah!!'*

    dewelke dan? *iedereen in koor: de 21ste eeuw!!!!*

    goed zo! dan leven we niet meer in de facking 11de eeuw waar evenveel heisa werd gemaakt om een plaatje van een doorkruist kruis. Srs. Guys. stop jullie brandhopen en kruisig-spulletjes maar weg.


    lol, stiekem heb ik zin om ook zo'n provocerende username te nemen :')
    Ergens dacht ik dit al de hele tijd, maar wist ik me niet te uiten :')


    Life is hard and then we die

    Delirious schreef:
    (...)
    wij zitten op dezelfde golflengte :3
    Ditisietsvande3ekeerdatikditzegofzo

    Kijk, ik snap ook heus wel dat ze gelovig zijn en natuurlijk kan iedereen iets verkeerd opvatten maar dit goes echt too furr. xd
    Het is gewoon echt meerdere keren door meerdere users uitgelegd en nog steeds maken ze er hun eigen verhaal van. Echt hoor, kinderachtig teh fuq. Verdedigen, oké. Maar dit is geen verdedigen, dit is onrust zaaien.


    your eyes are like stars in the night.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Sure.
    Ik respecteer alle geloven, als de mensen maar zeker weten waarin ze geloven en niet gewoon iets geloven wat ze van hun ouders hebben meegekregen zonder er echt research na gedaan te hebben ^^


    Oke, dan ben ik het met je eens ;)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Kijk, ik snap ook heus wel dat ze gelovig zijn en natuurlijk kan iedereen iets verkeerd opvatten maar dit goes echt too furr. xd
    Het is gewoon echt meerdere keren door meerdere users uitgelegd en nog steeds maken ze er hun eigen verhaal van. Echt hoor, kinderachtig teh fuq. Verdedigen, oké. Maar dit is geen verdedigen, dit is onrust zaaien.

    Jij zegt exact wat ik bedoel, waar zat je de voorbije pagina's?


    Has no one told you she's not breathing?

    Poseidon schreef:
    @Antichrist Ik vind je naam echt tof!
    @ de gelovigen hier;
    Mensen, kóm op zeg! Antichrist zegt zélf dat ze het niet beledigend bedoeld, en dat ze het niet als tegen jezus, maar als het 'kwade uit de bijbel' noemt. En dan nóg gaan jullie denken dat ze het wél beledigend bedoeld, zij weet het beste hoe ze het bedoeld, right? En als jullie daar drama over gaan maken zal dat heus niet veel veranderen. Wees trots, want ze gebruikt een term uit de bijbel. Kijk, als ze nou een naam had gekozen als Godisgelul dan hadden jullie al het recht om te zeiken, maar dit? C'mon. Ze gebruikt een term uit de bijbel, niks mis mee. Ze zegt dat ze het niet beledigend bedoeld en waarom zou ze daar over liegen én ze bedoeld niet tegen jezus, maar het kwade uit de bijbel. I don't see your prob, srsly.


    Can I hug you now?

    Delirious schreef:
    (...)
    Jij zegt exact wat ik bedoel, waar zat je de voorbije pagina's?

    Geen idee, haha! Ik had dit topic niet eens gezien, maar net wel. :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Can I hug you now?

    En ik dan? :CCC


    Has no one told you she's not breathing?

    Antichrist schreef:
    (...)

    Can I hug you now?

    *gooit haar armen open* Komt er maar in meis!


    your eyes are like stars in the night.

    Delirious schreef:
    (...)
    En ik dan? :CCC

    -hug-
    I don't ask you, silly! I just hug you ^^

    Poseidon schreef:
    (...)
    *gooit haar armen open* Komt er maar in meis!


    Thats What She- nee, die opmerking ga ik niet maken nu.
    -hug- (:

    Oké oké, allemaal dan maar. : D


    your eyes are like stars in the night.