• Antichrist.



    Aha, ok ;D Goeie dag ;D kan ik weer gaan wennen aan een andere naam D;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind 'm gaaf.
    't Is niet dat ik 't ben. Maar 't klinkt sowieso gaaf (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

    Epicness of name.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm ;/ Ik vind het nogal een beledigende naam. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 22:19 ]


    To infinity and beyond •

    Ik snap het idee, maar de naam is inderdaad een beetje scheef :P


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap het idee, maar de naam is inderdaad een beetje scheef :P


    De Antichrist (Grieks: αντί= in plaats van, niet tegen! χριστος= Christus = in plaats van Christus: velen denken dat het woord "anti" in dit verband alleen "tegenstander" betekent) is volgens de christelijke leer de ultieme manifestatie van het kwaad in een menselijk wezen. Het begrip komt in de Bijbel voor in de brieven van Johannes. In de Openbaring van Johannes, het laatste boek uit het Nieuwe Testament, komt het woord antichrist niet voor, maar naar de overtuiging van sommige christelijke stromingen wordt de persoon daarin wel beschreven en het beest genoemd.

    Hoezo beledigend?

    Antichrist schreef:
    (...)

    De Antichrist (Grieks: αντί= in plaats van, niet tegen! χριστος= Christus = in plaats van Christus: velen denken dat het woord "anti" in dit verband alleen "tegenstander" betekent) is volgens de christelijke leer de ultieme manifestatie van het kwaad in een menselijk wezen. Het begrip komt in de Bijbel voor in de brieven van Johannes. In de Openbaring van Johannes, het laatste boek uit het Nieuwe Testament, komt het woord antichrist niet voor, maar naar de overtuiging van sommige christelijke stromingen wordt de persoon daarin wel beschreven en het beest genoemd.

    Hoezo beledigend?


    Omdat het beledigend is, kun je die informatie er wel bijhalen. Maar velen vinden dit beledigend. En dat plaatje erbij doet ook niet veel goeds. :W


    To infinity and beyond •

    Nice name dude.
    I like it.


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Omdat het beledigend is, kun je die informatie er wel bijhalen. Maar velen vinden dit beledigend. En dat plaatje erbij doet ook niet veel goeds. :W


    Velen = jij?
    Ik mag hier mijn mening geven lijkt me.
    En dit was niet een topic persoonlijk tegen jou gericht.

    Antichrist schreef:
    (...)

    De Antichrist (Grieks: αντί= in plaats van, niet tegen! χριστος= Christus = in plaats van Christus: velen denken dat het woord "anti" in dit verband alleen "tegenstander" betekent) is volgens de christelijke leer de ultieme manifestatie van het kwaad in een menselijk wezen. Het begrip komt in de Bijbel voor in de brieven van Johannes. In de Openbaring van Johannes, het laatste boek uit het Nieuwe Testament, komt het woord antichrist niet voor, maar naar de overtuiging van sommige christelijke stromingen wordt de persoon daarin wel beschreven en het beest genoemd.

    Hoezo beledigend?
    Zei ik beledigend dan :P?
    Ik zei alleen scheef, AntiChrist komt over alsof men dan tegen Jezus Christus is. Maar het ligt wel lekker in de mond en ik snap het idee erachter.


    Life is hard and then we die

    Antichrist schreef:
    (...)

    Velen = jij?
    Ik mag hier mijn mening geven lijkt me.
    En dit was niet een topic persoonlijk tegen jou gericht.


    Nee, want ik ben zeker niet de enige hier die in god geloofd, dus das sowieso bullshit. Je mag je mening geven, maar hiermee beledig je mensen en dat is niet de bedoeling.


    To infinity and beyond •

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Zei ik beledigend dan :P?
    Ik zei alleen scheef, AntiChrist komt over alsof men dan tegen Jezus Christus is. Maar het ligt wel lekker in de mond en ik snap het idee erachter.

    Oh, ik dacht dat je het met haar eens was :')
    Anti is niet tegen, maar oke ^^.

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Nee, want ik ben zeker niet de enige hier die in god geloofd, dus das sowieso bullshit. Je mag je mening geven, maar hiermee beledig je mensen en dat is niet de bedoeling.


    Ik ben ook gelovig en ben het wel eens met BarbieDoll.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 22:24 ]

    Barbiedoll schreef:
    (...)

    Nee, want ik ben zeker niet de enige hier die in god geloofd, dus das sowieso bullshit. Je mag je mening geven, maar hiermee beledig je mensen en dat is niet de bedoeling.


    Ik beledig geen mensen met mijn geloofsovertuiging.
    Als iemand zichzelf 'Godisgreat' oid noemt, mag het wel? Wan dan zouden ze net zo goed mij beledigen omdat ik een andere geloofsovertuiging heb. Nogmaals, 'AntiChrist' is een therm die in de bijbel voorkomt voor iets heel kwaads en niet voor iets wat 'Tegen het Christendom' is.