• Deel 1
    Deel 2

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 12:50 ]

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Eindelijk werd mijn de vrijheid toegestopt die ik al die tijd wenste te krijgen, ik zou deze kans met open armen moeten ontvangen, maar er was nu iets wat me hier hield. Ik beet zachtjes op mijn onderlip en keek weg. "Wie zegt dat zij mij wel willen hebben? Als ze jou familie hebben uitgemoord dan is het daar vast niet veel beter dan hier, bij Tjerkov. En hoe wil je me hier wegkrijgen? Er loepn overal bewakers, er zijn camera's en alles en iedereen wordt in de gaten gehouden.."


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    "Vannacht lopen mijn mannen de wacht. Het lukt me wel om je tot aan de Hyperions te krijgen en je weg te smokkelen. En als iemand me ziet terugkomen als de wacht al gewisseld is, zeg ik dat ik niet kon slapen,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik zweeg en keek hem weer voorzichtig aan. "Kom je me wel opzoeken?" vroeg ik, ik wist niet of hij nog eens weg zou kunnen komen om mij op te zoeken en ik wilde hem ook niet in gevaar brengen, echt niet, maar ik kon hem toch niet zomaar vergeten en hem nooit meer zien? Dat wilde ik niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    "Zo vaak ik kan. Dat zweer ik,"
    Ik glimlachte flauwtjes en nam haar in mijn armen. Ik had geen idee waar ik mee bezig was. Maar soms moest je naar je hart luisteren en niet naar je hersenen.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik legde mijn hoofd tegen zijn borstkas en luisterde naar zijn hartslag, ik werd er rustig van. "Hoe laat gaan we..?" fluisterde ik na een korte stilte.

    wauw. kort. o-o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    "Half één, dat is de slaperigste moment hier,"
    Ik streelde door haar haren en drukte er een kusje in.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    "Dan zal ik dan klaarstaan en beloof me dat je dan voorzichtig zult zijn." Ik keek hem aan en drukte een kusje op zijn lippen. "ik wil niet dat je in de problemen komt." Ik wou dat hij mee kon gaan naar de skypirates, maar hij wilde hier blijven om redenen die ik begreep.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    leuk joh...!!(hoera)


    love the life..

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik knikte en glimlachte.
    "Ik moet terug aan het werk. Om half één ben ik terug,"
    Ik kuste haar nog een laatste keer en stond toen op.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    "Is goed," zei ik zachtjes en liet hem met tegenzin los. "Wacht! Er is nog ïets," zei ik plots toen hij bijna bij de deur was. "Zou je nog wat voor me kunnen doen? Ik wil kunnen schrijven als ik wegben, denk je dat je een notitieboekje en pen kan meesmokkelen? Alleen als het niet te gevaarlijk is om te doen hoor, want laat het anders maar zitten, ik brne gje al genoeg in de problemen.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik glimlachte even.
    "Ik zal het meebrengen,"
    Ik sloot de celdeur achter me en zuchtte. Ik begon aan de voorbereidingen voor vannacht.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    De tijd verstreek tergend langzaam, het enige wat ik deed was wachten en hopen dat ze me vannacht geen rotklusjes gaven. Al gebeurde dat maar een enkele keer. Ik begon heen en weer te lopen en keek om de paar minuten naar de klok die niet leek te werken, maar ik wist dat hij dat wel deed. Alleen wenste ik vurig dat de tijd sneller zou gaan, de tijd verstreek snel als je sliep, maar ik zat vol adrenaline en wist nu al dat ik de slaap niet zou kunnen vatten. Ik kon eindelijk weg hier! Het maakte me gelukkig, maar ik wa sook bang dat de Skypirates me niet wilden en ik was verdrietig dat ik Alessandrio niet meer zou zijn, bijna nooit meer in ieder geval. Het was allemaal zo vaag en vreemd, het leek zo onwerkelijk, bijna alsof ik droomde.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Om exact half één opende ik voorzichtig Paige's celdeur.
    "Klaar?" fluisterde ik zachtjes.
    Ik overhandigde haar het notaboekje en de balpen. Mijn hart raasde en ik smeekte elke heilige die ik me herinnerde om dit goed te laten verlopen.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik zat op mijn bed toen Alessandrio binnen kwam, gelijk stond hij op. Wonder boven wonder had ik wel een schouder tas en ik stopte het notitieboekje en de balpen er dan ook gelijk in en knikte als antwoord op zijn vraag. "Ik ben klaar,"fluisterde ik met flauw glimlachje. Ik was stik zenuwachtig en mijn hart bonsde in mijn keel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dudes, een 2mans RPG is niet erg gezellig, reageer eens ;D C'mon, al laat je je personage maar rondlopen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.