• Deel 1
    Deel 2

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 12:50 ]

    Laatste bericht:

    Lolita Stormbreeze
    Stil luister ik naar Ashlees verhaal. Ze is echt flink in de war. Als ze ineens mijn pot met lolly's op de grond gooit kijkt ik met grote ogen naar de brokstukken. Nee, niet mijn lolly's! Ik hoor helemaal niet meer wat ze zegt, en voel alleen maar een ongelofelijke woede opkomen. Nee, rustig. Het is Ashlee, ze bedoelt het niet zo. Ik slik even en voel me langzaam iets rustiger worden, maar nog steeds heb ik de neiging iets te slaan. "Ik had nooit naar Alessandrio moeten luisten, ik geef normaal ook nooit een zak om wat mensen van me vinden, maar nu moest ik zo nodig ineens "aardig zijn", zie je nou, Lola, dit is dus precies waarom ik NIET AARDIG ben, daar komt alleen maar onzin van." Ik sta op en leg een hand op haar schouder. God, ik kan haar wel wurgen nu. Maar dat kan ik niet maken. "Probeer dan ook niet te zijn wie hij zegt dat je moet zijn. Ja, mensen veranderen. Misschien ben jij ook verandert, en ja, misschien vindt hij je minder leuk zo. Maar dat is dan zijn probleem, Ashlee. Jij bent prima zoals je bent."


    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik was terug in mijn cel gegooid, letterlijk gegooid, en was hard op mijn kont terecht gekomen. Niet erg prettig kan ik je vertellen. Vervolgens had ik mensen met de bewakers horen praten, het ging over Alessandrio, Ashlee, Lola en James. Ik probeerde mee te luisteren en ving een paar kleine dingen op, maar toen ze erachter kwamen dat ik ze zat af te luisteren gingen ze een eindje verderop staan. Ik zuchtte zachtjes, het verklaarde wel waarom ze James in een cel hadden gegooid. Ik ging op mijn bed zitten en besloot Alessandrio straks te vragen wat er gebeurd was, ik was toch nieuwsgierig. Na een tijdje stond ik op van mijn bed en liep naar mijn bureau, ik haalde een kam uit mijn la en begon mijn haren maar te borstelen, een van de weinige dingen die ik hier kon doen.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 12:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Ja, nou, dat vond ik dus ook.' Als ik kon toveren, zou ik toveren dat Alessandrio en James wel normaal met elkaar om zouden kunnen gaan. Dan heb ik James terug en zijn Alessandrio en ik misschien weer vrienden. 'Wat vind jij, wel of niet terug bevriend raken met Alessandrio? Ik bedoel, ik kan hem makkelijk weer van me afduwen.' Ik loop van Lola weg, over haar lolly's heen, gooi wat water in mijn gezicht bij haar wastafel en loop daarna weer terug, waardoor ik de lolly's weer onder mijn voeten hoor kraken. 'Klotedingen, ga dan lekker ergens anders liggen,' mompel ik terwijl ik ze met mijn voet van me vandaan veeg. 'Zo, water in je gezicht doet je goed. Dus, wat denk jij?'

    Lola pesten met d'r lolly's is echt lol.x]


    everything, in time

    Haha, ik zie Ash en Lo helemaal voor me :'D Ash die daar vet nonchalant al die lolly's vermorzelt, en Lo echt met zo'n gezicht van.. Verrader 0-0

    Lolita Stormbreeze
    Ik bal mijn vuisten en zet mijn nagels hard in mijn handpalmen als ik mijn lolly's hoor kraken. Mijn arme, arme lolly's. Ik kan niet goed beoordelen of ze het fijner vinden om langzaam in mijn mond te smelten of om vermorzeld te worden, maar toch voelt het alsof Ashlee ze groot onrecht aandoet. En als ik er wat van zeg weet ik al hoe ze zal reageren. "Lola, die dingen hebben toch zeker geen gevoel?" gevolgd door het draaien van haar ogen. "Dus, wat denk jij?" Ik kijk op van de gesneuvelde lolly's. "Huh? O, dat. Tja, ik houd je het liefst voor mezelf, dat begrijp je. Maar ik zou doen wat het beste voelt, en dat kan ik moeilijk beoordelen voor jou." Als Ashlee op mijn bed neerploft zak ik door mijn knieën en raap de hele lolly's bijeen. Bah, ze is op alle lekkere gaan staan. Er is bijna alleen nog maar appel over.

    Haha, ja precies!x]

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Vind je nu serieus die lolly's belangrijker dan mij?' vraag ik als ze meteen op haar knieën zakt wanneer ik ben gaan zitten. 'Het zijn gevoelloze, nutteloze dingen. Als je alleen maar lolly's blijft eten word je dik. Hartstikke ongezond, je tanden verkleuren dan helemaal en ze zullen vol zitten met gaatjes! Je bent bijna volwassen, dan kun je toch niet meer de hele tijd met lolly's blijven lopen? Dat is belachelijk en kinderachtig.' Tja, het moest ooit gezegd worden, niet? Kijk, ik hou van Lola, echt waar, zoals ik al zei; het is mijn beste vriendin. Maar soms kan ze me echt op de zenuwen werken.


    everything, in time

    Abo ^^


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Wou ik ook net doen Anke xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    O my god Marleen, nu ben je echt te ver gegaan :0

    Lolita Stormbreeze
    Ik verstijf en met grote ogen luister ik naar haar preek. Auw. Ze weet toch hoeveel ik van lolly's houd? Ze zijn niet kinderlijk.. Ik sta op en leg de lolly's op een van mijn kastjes. "Ik zorg goed voor mijn tanden. Ik poets en flos en ik gebruik tandenstokers en mondwater. Ik zorg er echt wel voor dat mijn gebit gezond blijft. En ik sport redelijk veel, dus ik word ook niet dik. En lolly's zijn lekker. En niet stom." Het laatste komt eruit als een piep, en snel neem ik mijn lolly demonstratief weer in mijn mond. Ah, dat is al veel beter. Vervolgens draai ik me om en zoek in mijn kast naar een ander doosje voor mijn lolly's.

    Did I cross a certain line here?(wbw)

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Ik zie je anders nooit sporten. Ik zeg niet dat je dik bent, maar ik kan je me dunner herinneren,' zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal. 'Ach ja, jouw probleem, niet het mijne. Maar ik hoor wel eens iets op de gangen over jou en je eeuwige lolly's.' Het voelt echt goed om even iemand af te kraken en Lola hapt altijd, alsof ze een gewillig slachtoffer is. 'En al die bescherming wil niet zeggen dat je geen gaatjes kunt krijgen, ik vind het nu eigenlijk al knap dat je er nog geen hebt. Kom op, het zijn bolletjes op stokjes, die hoeven geen doosje. Sterker nog, je zou er niet eens zoveel moeten hebben dat ze in een doosje moeten!'


    Zo, haar zelfvertrouwen is ook weer even de grond in geboord. :3


    everything, in time

    Oh yes you did, you certainly did >:[

    Lolita Stormbreeze
    Ik doe mijn mond open om wat te zeggen, sluit hem weer en kijk Ashlee met grote ogen aan. Met mijn lippen stijf op elkaar gedrukt sluit ik mijn ogen, omdat ik niet weet hoe ik moet reageren. Voel je je nu weer beter? Denk je dat je me gewoon kunt afkraken en beledigen zodat je je beter voelt, en dat ik altijd als een hondje achter je aan zal blijven lopen? Ja, want dat is wat ik tot nu toe altijd gedaan heb. Ik slik mijn tranen en woede weg en open mijn ogen. Ashlee zit nog altijd onbewegelijk op het bed. "Ben je klaar?" vraag ik bitter als ze stopt met praten.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 17:01 ]

    I like it.(wbw)

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Nou, nu we toch bezig zijn,' ik laat mezelf achterover op haar bed vallen. 'Je haar. Het is te lang, je moet het denk ik weer wat korter gaan knippen. Niet veel, ietsjes. En je kleding is ook wel kinda kinderachtig, het matcht met de lolly's dat wel, dus ik stel voor; Je lolly's weg en een nieuwe garderobe.' Ik vlieg overeind. 'Jaaaa, en nieuwe garderobe! Dan kunnen we weer gaan winkelen en ik zou allerlei leuke dingen voor je kopen, die je beter zullen staan.' Ik zie het al helemaal voor me, dingen die ik leuk vind, die gaat Lola vanzelf wel leuk vinden dan.


    everything, in time

    You're such a bad girl :']

    Lolita Stormbreeze
    "Maar Ashlee.." begin ik zacht. "Dit vind ik leuke kleren. Je wilt toch niet dat ik er precies hetzelfde uitzie als jij..?" Heeft ze echt niet door hoe erg ze me kwetst? Ik pak de prullenbak uit de hoek van mijn kamer en begin de vermorzelde lolly's en de gebroken pot er in te laden. "Ik.. Ik wil het in ieder geval niet. Nee, ik wil niet zo zijn zoals jij. Ik wil mezelf zijn, Ashlee."

    Je vroeg er om!

    Ashlee Tanya Tjerkov.
    'Ja, ja dat snap ik. Je zal ook jezelf blijven, maar dan anders, beter! Kom op, sta toch eens open voor veranderingen. En misschien, als het staat bij je nieuwe uiterlijk, mag je gekleurde strepen in je haar. Ik beloof niets, maar dan zal ik er over nadenken, vind je dat geen eerlijke deal?' Dat er mensen op de gang over haar praten heb ik gelogen. Zie het maar als een leugentje om bestwil. Ik bedoel, lolly's?

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 23:26 ]


    everything, in time

    Ik zeg 1 ding; C'mon, anyone?
    Iemand kan toch wel even reageren? Lol ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oeh, ik ben nu soort van terug van vakantie [morgen nog ff dagje zeilen]
    Wat is er allemaal gebeurd :9~


    Trust me. I'm the doctor