• Deel 1
    Deel 2

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 12:50 ]

    Ashlee Tanya Tjerkov
    Ik slik even, ze hebben allemaal ongeveer hetzelfde verhaal, maar dan vanuit een ander optiek. Ik ga me absoluut niet schuldig voelen voor Drake, dat verdient hij voor mij gewoon niet.
    'Maar jij bent al gemeen tegen me, zolang als ik me kan herinneren.' Ik weet dat Drake een oogje op me had, om eerlijk te zijn had ik het zelf eerst niet eens door, ik was te druk bezig met James, maar juist James had me er op gewezen. Toch heb ik onlangs nog gehoord dat Drake daarvan genezen is, al bestaat er nog altijd de kans dat het roddels zijn.
    'Ik kan me er echt niets meer van herinneren, alleen de "Gemene Drake". Paige zit al in die cel voor zover ik terug kan gaan in mijn geheugen. Zelfs het feit dat jullie familie zijn, was mij al ontgaan.'


    everything, in time

    Drake Porter Dawn
    Ze vertelde dat ze zich enkel een 'Gemene Drake' kon herinneren. Ik zuchtte luid. 'Verbaasd me niets, toen je veel met Alessandrio om ging, maakte ik je wel eens aan het lachen, legde ik mijn werk neer om even met je te praten. Maar dat was vaak maar kort en ik zag je ook niet veel. Ik heb er altijd bekend om gestaan ieder meisje wat ik wil te krijgen. En toen James mij van mijn plek af pleurde en jou van Alessandrio weg nam veranderde mijn beeld voor jou. De harteloze woorden die je ineens toebeet amuseerde me. Je was een hele tijd niets meer waard, alles wat ik wou was je voor mezelf opeisen. De harde woorden en afwijzingen maakte dit "spelletje" interessant voor me. Dus ik begon terug te katten. Ik weerspiegelde jou!' Die laatste zin kwam en harder en kwader uit dan bedoelt.


    Let it come and let it be

    Ashlee Tanya Tjerkov
    Arrogant trek ik één wenkbrauw op. 'Ik was een verdomd spelletje voor je? Je geilde gewoon op mijn zogenaamde "bitterheid", wat ben je toch ook een vies mannetje!' Die gast heeft lef, dan nog zeggen dat hij mij weerspiegelde ook. 'Ik vind het echt knap hoe je toch iedere keer weer het bloed onder mijn nagels vandaan haalt!' Ergens heb ik het gevoel dat me nu moet inhouden voor hem, omdat hij het anders toch maar leuk vindt en misschien wel weer als een 'spelletje' opvangt. Ik kan je vertellen, Drake, ik ben nu bloedserieus.


    everything, in time

    Even mijn nieuwe paspoort ophalen!x]


    everything, in time

    Drake Porter Dawn
    'Ik haal het bloed onder jóúw nagels vandaan? Je vroeg godverdomme om eerlijkheid! Had je al die tijd normaal gedragen, dan was dit alles niet nodig!' Ik schrok van mijn eigen woorden, maar ik had geen spijt. In mijn ogen, was het de waarheid, punt.


    Let it come and let it be

    Totzo Hun :3


    Let it come and let it be

    Daar ben ik weeeeeeer! -kruipt terug in rol als Bitch-

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Ik vroeg de eerste keer om eerlijkheid! Niet nadat je je hele zeikverhaal had gedaan! En ik gedraag me hartstikke normaal, hoe zou ik me dan moeten gedragen, volgens jou? Moet ik nu soms medelijden met je hebben omdat je eerst bent opgepakt, je zusje, of wat ze ook is, wel de gevangenis in ging en jij niet? Ja, daar heb ik medelijden mee, want ik zou jou daar ook het liefst zien!' There is a certain line, and Drake crossed my line.


    everything, in time

    Drake Porter Dawn
    'Met jou valt niet te praten. Je vroeg me naar hoe je vroeger was, ik vertel het en dan? Dan krijg ik een berg kritiek over me heen. Weet je wat? Zoek het lekker uit!' Ik glimlachte nog naar Lolita en draaide me om. Ik keerde Ashlee letterlijk de rug toe.


    Let it come and let it be

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik draaide me geschrokken om toen iemand mijn naam riep. Het bleek Addison te zijn. Zuchtend stak ik mijn handen in de zakken van mijn legerbroek en luisterde gelaten naar haar preek.
    "Ja, dat weet ik héél goed, Addison. Ik heb het namelijk bevolen. Maar dit was belangrijk, geloof me,"
    Ik aarzelde even. Zou ik haar in vertrouwen nemen?
    "Het was James," zei ik zachter nu, "Ik weet niet of je hem nog kent, het is al een tijd geleden. Mijn stiefbroer, James Menson?"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Ashlee Tanya Tjerkov
    Moet je horen wie het zegt, met hém valt niet te praten! Ik wil nog iets terug zeggen, maar als hij mij de rug toekeert, krijg ik een gigantische woedeaanval. Ik neem de doos lolly's van de grond, die Lola nog maar net bij elkaar heeft geraapt en gooi hem tegen Drake's rug. 'Verrekte klootzak! JIJ HEBT HET RECHT NIET JE RUG NAAR MIJ TOE TE KEREN! Ik kan ervoor zorgen dat jij hier alles kwijt raakt, ALLES, HOOR JE ME? Ik hoop dat de SkyPirates je te pakken krijgen en ze je zullen ophangen, dát is wat je verdiend!' Omdat Drake zich nog steeds niet heeft omgedraaid, neem ik de vaas die op de vensterbank staat en gooi ook deze met bloemen en al naar hem toe.


    everything, in time

    Drake Porter Dawn
    Ashlee gooide met iets naar me, maar ik besloot het te negeren, ze was het niet waard. Toen ik glas tegen mijn rug aan voelde wat vervolgens in scherven op de grond belandde draaide ik me om. 'Zeg wat je wilt, maar Tjerkov blijft altijd verder aan mijn zijden, dan de jouwe. Ik breng informatie met me mee, en jij? Jij enkel een hoop gezeik, hij geeft geen zak om je snap dat dan. Hij geeft je macht zodat je jezelf bezig houdt, zodat hij je niet continu onder ogen hoeft te komen,' zei ik op een kalme toon. Ik keek haar recht in haar ogen aan. 'Het is de harde waarheid,' vervolgde ik zonder enige vorm van emotie.


    Let it come and let it be

    Ashlee Tanya Tjerkov
    Dat deed echt zeer. Ik voel gewoon al het bloed uit mijn gezicht wegtrekken, bal mijn handen tot vuisten en bijt hard op mijn lip. Ik kan niet tot tien tellen, wat komt er ook alweer naar vier? De stoom vliegt zowat uit mijn oren, dat had Drake niet moeten zeggen. Ik loop met grote passen naar hem toe, neem een glasscherf van de grond en duw hem zonder pardon op de grond. Ik ben misschien klein, maar ik heb wel kracht. Als ik hem op de grond heb, draai ik hem op zijn rug en ga wijdbeens op zijn onderbuik zitten, waarna ik de glasscherf op zijn keel zet. 'Neem het terug,' sis ik eng, ik ben zelfs te woest om te schreeuwen.


    everything, in time

    Drake Porter Dawn
    'Neem het terug,' siste Ashlee met een glasscherf op mijn keel gedrukt.
    'Doe maar, je vader zal je heel dankbaar zijn. Eerst James wegjagen en daarna Drake, twee van zijn sterkste wapens.' Ik was kalm, ze kon het toch niet, daar was ik zeker van. 'Ashlee, macht is net een exotische drugssoort voor jou. Ik mis de oude Ashlee, die stelde nog iets voor.' Het stuk glas rustte nog altijd op mijn keel, maar ik liet me niet van de wijs brengen. Het was Ashlee maar, sprak ik mezelf toe.


    Let it come and let it be

    Ashlee Tanya Tjerkov
    'Ik beteken meer voor mijn vader dan James en jij samen ooit zullen doen. Hij houdt van me, zeg nooit meer dat hij niet om me geeft!' Ik adem snel en knijp mijn handen weer in elkaar, zodat het glas in mijn eigen handen snijdt en er kleine druppeltjes bloed op de grond en zijn nek druppelen. 'Je hebt mij de afgelopen week niet gezien, ik was lief. Maar schoot er geen ene fuck mee op! Ik raak er alleen maar van in de war. Trek geen conclusies die niet waar zijn, let verdomme gewoon op je taalgebruik. Want nieuwe Ashlee of niet, ik sta nog steeds boven je!' Na die woorden trok ik uit frustratie alsnog met het glas over zijn arm, waardoor ik een diepe snee achterliet. Tranen stroomden opnieuw over mijn wangen, maar ik weigerde van Drake af te gaan.


    everything, in time

    Drake Porter Dawn
    Ashlee duwde de scherf in mijn arm, het deed pijn, maar ik wou het niet laten merken. Met de scherf maakte ze een diepe snee in mijn arm, die niet leek te stoppen met bloedden. 'Je kunt niet van de ene op de andere dag lief geen doen, dat werkt niet. Wie heeft je die onzin vertelt,' vroeg ik met een pijnlijk gezicht.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2011 - 16:30 ]


    Let it come and let it be