• Deel 1
    Deel 2

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 12:50 ]

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik keek hme verbaasd aan. "Nee joh, dat zou ik niet toelaten. Niet omdat ik het niet wil, het lijkt me juist gezellig, maar dat doe ik je niet aan. Het is vreselijk opgesloten te zitten, geloof me." Ik zweeg even en toen schoot me iets te binnen. "Als je het hier zo vreselijk vind, waarom vertrek je dan niet? Je kan gaan en staan waar je wilt, nietwaar?" Ik glimlachte naar hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    "Waar zou ik heengaan? Mijn familie is dood en ik weiger me aan te sluiten bij de Skypirates,"
    Ik keek haar even aarzelend aan.
    "En ik wil jou niet achter laten,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    "Er is vast wel een plek wa- Wacht, meen je dat?" vroeg ik verbaasd. Ik voelde me warm van binnen worden. Ik was gestopt met het frunniken aan mijn kettinkej en had mijn handen naast me op het bed gelegd. Ik wist niet wat ik moest zeggen en sloeg verlegen mijn ogen neer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik glimlachte even terwijl ik haar gezicht voorzichtig optilde.
    "Ja, dat meen ik. Ik kan je hier niet achterlaten bij die klootzakken. Ik zou het mezelf nooit vergeven mocht jou iets overkomen,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Het was een vreselijk goed gevoel dat iemand om me gaf en zich ookzorgen om me maakte, maar eerlijk gezegd wist ik niet goed meer hoe ik hier mee om moest gaan, ik was het niet meer gewend. Ik slikte en keek hem aan. "Dat is niet goed.." fluisterde ik. "Je moet je niet aan me hechten, dan krijg je grotere problemen en dat is wel het laatste wat ik wil, want dat verdien je niet." Hij was eigenlijk te goed om hier te zijn, een te goed persoon voor de klootzakken hier.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    "Dat kan me nu eens ronduit gestolen worden. Ik red me er wel uit,"
    Ik zuchtte en keek weer weg. Ik had geen idee waarom ik dat net gezegd had. Paige had rare effecten op me. Alsof ik mezelf niet meer in de hand had.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik prikte zachtjes in zijn buik. "Je bent veels te aardig voor me Alessandrio.. Waarom?" Ik trok mijn knieën op. "Je maakt me in de war," zei ik zachtjes, "niemand mocht me hier en behandelde me als.. Tsja, vuil en dan duik jij op en ben je zo aardig voor me.." Ik had mijn armen om mijn opgetrokken benen geslagen en zuchtte zachtjes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik haalde mijn schouders op.
    "Ik weet het niet, Paige. Je...je hebt een raar effect op me. Alsof ik niet meer weet wat ik zeg of doe. Ik kan niet gemeen tegen je zijn,"
    Ik zuchtte en keek haar even aan.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Vanuit mijn ooghoeken gluurde ik naar hem. Hij was zo ontzettend lief, hij gaf me het gevoel dat ik werkelijk iemand was, iets wat ik lang niet meer gevoeld had. Voorzichtig schoof ik een stukje dichter naar hem toe.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik een reflex legde ik een arm om haar schouders en glimlachte.
    "Weet je wel hoe mooi je bent als je glimlacht?"
    Ik slikte even. Dat was niet de bedoeling dat ik dat hardop zei.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Mijn hart sloeg over toen ik zijn arm om me heen voelde. "Weet je wel hoe mooi je bent als je glimlacht?" zei hij, ik keek 'm aan en lachtte zachtjes, aan zijn gezicht te zien was het niet de bedoeling dat hij dat hardop had gezegd. "Weet je dat nog nooit iemand dat heeft gezegd?" vroeg ik toen met glimlachje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    "Voor alles is een eerste keer,"
    Ik glimlachte en keek weer weg. Dude, where have your guts gone!?


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    "Hmm, dat is waar," moest ik toegeven. AL hoopte ik dat voor sommige dingen nooit een eerste keer zou komen en voor andere dingen juist wel. Ik zweeg en genoot van het moment, bang dat als ik wat zou zeggen ik het zou verpesten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik streelde zacht over haar arm en sloot even mijn ogen. Het voelde goed om hier zo te zitten. Alessandrio, dude, make your move! Het was echt vreemd dat ik tegen mezelf praatte in mijn hoofd, maarja, niemand had ooit gezegd dat ik mentaal gezond was.
    "Paige, euhm, mag ik... mag ik je kussen?" flapte ik eruit.
    Seriously?


    Verveling + kleffe liedjes = kleffe dingen op RPG xD


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Zoiets vraag je niet x'd Dat doe je gewoon

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Wow wow wow, wacht. Wat zei hij? Ik keek hem met grote, verbaasde ogen aan en had het gevoel alsof al het bloed uit mijn hele lichaam naar mijn wangen trok. "Zoiets hoef je toch niet te vragen?" zei ik met klein, verlegen glimlachje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.