• Deel 1
    Deel 2

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels - Locke
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2011 - 12:50 ]

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik slikte even en streelde langs haar wang. Aarzelend leunde ik naar haar toe. Zacht drukte ik mijn lippen op de hare.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Mijn hart stokte in mijn keel toen ik zijn lippen op die van mij voelde, de eerste reactie was dat ik mijn ogen geschrokken opende, maar al gauw sloot ik die. Voorzichtig zoende ik hem terwijl ik met mijn hand met zijn haren speelde.


    wauw, wat ene korte tekstjes van mij -facepalm-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik kuste haar teder en nam haar gezicht in mijn handen. Mijn hart racete als een Hyperion die in de hoogste versnelling stond.

    En de mijne dan ^^


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Haha :'D

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik voelde me warm worden en mijn hart ging als een razende te keer, terwijl het voelde alsof de wereld om me heen verdween, de pijn (ik schreef peen xd van pain. hahaha) even van me afgenomen werd en al mijn zorgen van me afzakte, ik voelde me licht worden en had het gevoel alsof ik in de wolken was. Ik wou dat er geen einde kwam, ookal wist ik dat dat er zou komen, die gedachte schoof ik opzij.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik hapte even naar adem en legde mijn voorhoofd tegen het hare.
    "Je moet hier weg," fluisterde ik met een zucht.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Mijn zus gaat zo naast me zitten dus ik peer 'm dadelijk even tijdelijk.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik wilde niet stoppen, maar we deden het, hij legde zijn voorhoofd tegen de mijne en ik voelde me aslof ik de hele wereld aan kon. "Ik kan niet weg, ik zit vast hier," fluisterde ik verdrietig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik zuchtte en streelde door haar haren.
    "Misschien...misschien kan ik je vannacht wel wegsmokkelen,"


    oki ^^


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    "Nee, je bent gek Alessandrio. Dat is veels te gevaarlijk en trouwens, waar zou ik heen moeten? Ik heb net zoals jou geen familie meer!" Even zweeg ik en keek weg. "OP Drake na dan.. Maar dat is.. Anders ofzo.." Ik pakte zijn hand vast. "Het is een te groot risico.''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Drake Porter Dawn
    Verslagen liep Ashlee de kamer uit na het antwoord van Tjerkov. 'Lola,' galmde haar stem door de gangen. Ik keek Tjerkov kort aan.
    'Als je wist dat je haar geen liefde zou geven, waarom nam je dan überhaupt een kind?' Ik wilde niet wachten tot zijn trieste antwoord en liep achter Ashlee aan. De verwarde Tjerkov liet ik zonder aarzelen achter. 'Ashlee,' zei ik en bracht haar tot stilstand. 'Tjerkov denkt enkel aan zichzelf, ik wou je enkel laten zien dat je je niet te veel van hem aan moet trekken. Je kunt zijn wie je wilt en die overmaat aan macht die hij je geeft belemmerd dat. Het veranderd je.'


    Let it come and let it be

    Ashlee Tanya Tjerkov.
    Waar is dat wijf nu? En dat noemt zich een beste vriendin. Fuck this shit. Wanneer Drake me stopt, kijk ik hem niet aan. 'Blijf uit mijn buurt. Ik hoef jouw woorden niet te horen, ga mijn vader maar helpen, als hij toch zo trots op je is. Als je het niet erg vindt, ga ik nu wat doen met iemand die wel van me houdt, maar er niet genoeg waardering voor krijgt.' Lola. Vooral nu ik ben afgewezen door mijn vader, weet ik pas wat ik aan haar heb en heb gehad. Maar niet alleen Lola, ook aan James. Als ik me iets beter voel, zal ik daar ook langs gaan.
    'Adios, Drake,' zeg ik, waarna ik hem voorbij loop en mijn zoektocht doorzet.


    everything, in time

    Alessandrio Hector - The Sphere
    "Ik kan het niet langer aan dat ze je als een vod behandelen. Ik breng je hier weg, vanavond nog. Desnoods breng ik je naar de Skypirates, het maakt me niet uit. Zolang je maar weg bent van dit hol,"
    Ik klemde haar hand stevig in de mijne en streelde zacht door haar haren.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    "En jij dan? Ga je mee?" vroeg ik hem. Ik was veel om hem gaan geven in zo'n korte tijd, hij was diegene die me had gered uit een ware hel. Hij was diegene die werkelijk om me leek te geven en dat ook liet zien.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik schudde mijn hoofd en zuchtte.
    "Ik kan me onmogelijk aansluiten bij de Skypirates. Die stap kan ik echt niet zeggen. I owe Tjerkov everything. Ze hebben mijn familie uitgemoord, Paige. Ik heb veel voor je over. Maar vraag me alsjeblief niet met je mee te gaan,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    "Dus je laat me achter?" vroeg ik. Ik had een dubbel gevoel, het was lief hoeveel hij voor me overhad, maar ik was abng dat ik hem dan nooit meer zou zien. Of erger zelfs, dat we vijanden zouden worden als ik naar de skypirates ging, dat was wle het laatste wat ik wou.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    "Voorlopig toch," gaf ik toe. "Ik wil dat je veilig bent. Ik hoor hier, mijn plek is bij The Sphere,"
    Ik zuchtte en drukte een korte kus op haar lippen.
    "Het spijt me, Paige,"


    Nobody ever said I was sane, my love.