• Ik ben best verbaasd dat er nog geen topic over is.


    Dude rapt zoveel beter dan ik ooit zou kunnen :O


    -

    Dude 0.o

    Ja, had het al gezien. Wat een held.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Had het al gezien. Hij is zo goed! Had het niet achter hem gezocht, maar hij heeft talent. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hhaahah, Jimmy Fallon was rond 1.02 veels te excited erover xD


    -

    Wow, he's good!
    Hij heeft ook op een gegeven moment de Element song gezongen bij Graham Norton


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Jon schreef:
    Ja, had het al gezien. Wat een held.


    Happy Birthday my Potter!

    Wat een geheugen (en mocht hij het toch hebben afgelezen, dan is het nog altijd mooi hoe hij niet over de woorden valt. O.O)


    Let the Night embrace you

    Vanavond ga ik m kijken!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    God-verre-domme.
          That proves that people still amaze me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zie Jimmy Falon helemaal losgaan tegen het einde aan, haha. Die gast is echt zo geweldig, ik ben echt van plan zijn show te gaan volgen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Awesomeeeeeeee!
    Vanaf nu weet ik wat ik moet antwoorden als iemand me ooit nog vraagt wat mijn favo rapper is :3

    [ bericht aangepast op 30 okt 2014 - 21:36 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ga later is kijken, hihi.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Patholoog schreef:
    Zie Jimmy Falon helemaal losgaan tegen het einde aan, haha. Die gast is echt zo geweldig, ik ben echt van plan zijn show te gaan volgen.

    Zo vet joh. Niet te geloven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dit wist ik niet. Lol. Luv this.


    Pretty is just a pretty word.