• Part 1
    Part 2
    Part 3
    Part 4

    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn? Kijk hier:
    Plop

    Welkom 8D
    Ahum, eerst het verhaal:

    Een stel rijke dames van de Dames Club in Engeland gaan op bezoek bij hun vriendinnen in Frankrijk. Halverwege de reis komen ze echter in een storm terecht. Hun schip vergaat, en slechts vijf dames weten te ontsnappen aan de dood. In een houten sloep drijven ze dagen stuurloos over de zee, tot ze eindelijk een schip zien. Wanhopig beginnen ze te zwaaien, hopend op hulp. Wat de dames echter niet weten, is dat het een piraten schip is… De piraten redden ze, maar niet voor niets. De dames worden gedwongen om hard te werken, en zullen moeten wennen aan het harde, vieze leven op het piratenschip…

    Omdat we niet oneindig veel dames kunnen hebben, is er een maximum van 5 dames. En natuurlijk maar 1 dame per persoon, anders is het een beetje sneu als 1 iemand 5 dames heeft en de ander 0. Van Piraten mogen er wel heel veel komen.. Hehehe ^^ (Piraten zijn mannelijk :'])

    Voor de duidelijkheid, er zijn dus geen mobieltjes/auto's/moderne kleren.. Maar ik denk dat dat wel logisch is..

    Dames:
    Joshephine, Maxime, Clarabella, May

    Piraten:
    Olivier (Captain), Abby(Piraat), Peter/Felix(Piraat), Ace (Piraat), Tristan/Thomas (Piraat), Arthur (Piraat), Kjell (Piraat), Natambu (Piraat), Alice/Sarah Kate Smith, Carlos

    Overig:
    King George

    Have fun 8D

    (p.s. De verhaallijn is bedacht door Endure, het idee om piraatjes te gebruiken door Vluuv :p)



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 22:24 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Slecht karakter! ;P


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sst, het is gewoon leuk om hem te pesten [a]
    En nogmaals, Abby is te preuts, dus als ie wat wilt moet ie er zelf maar voor zorgen -gayhandje-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, wie weet doet hij dat nog wel ;P


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Dan zal Abby wel een heuse hartverzakking krijgen :Y) Nou kom op met die psot, ik wil weten of ie teleurgesteld is of niet :']
    -zou wel sneu zijn, zij haar best doen, lol-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    OOOOOW jij had al gepost! En ik maar zitten wachten, haha :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Lol, sufkonijn ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hahaha :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Tristan - Piraat.
    Braaf sluit ik mijn ene open oog weer - mijn hoofdpijn vermindert direct een héél, héél klein beetje- en ik leun tegen de gesloten deur. Krakend wordt er iets geopend en vervolgens weer gesloten en voor ik het weet word er iets koud en hard in mijn handen gelegd. Nog voor ze zegt wat het is, weet ik het al.
    In mijn handen ligt een nieuw zwaard te schitteren. Om het te testen, maak ik er een paar voorzichtige bewegingen mee. Het is prachtig en perfect in balans, maar het is Jane niet. Het ligt niet zo soepel in de hand als zij, maakt niet hetzelfde zoevende geluid...
    Ik kijk op naar Abby. 'Bedankt, het is een prachtig wapen.'
    Ik grijns enthousiast. En als ze daar al zou kunnen doorkijken, kan ik het aan mijn kater wijten. Zou zij weten wie Jane gestolen heeft, als ze me een nieuw wapen geeft? vraag ik me ineens af.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Be happy asshole :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, dat zwaard was wel zijn eerste grote liefde hé ;p


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Nuja zeg, hij kan niet verwachten dat ze het terug gaat jatten :Y)
    Ik zal morgen wat verzinnen -wbw-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    nvermind, ik ga nu wat krots schrijven en dan pitten


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, super dat je nog wat schrijft, dan kan ik ook nog wat schrijven.
    Ah ja juist, jij hebt school deze week. Hoe ging je test Frans trouwens?


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Abby
    "Ik weet dat de kapitein je zwaard heeft afgenomen, althans, dat is wat ik opving van een paar bemanningsleden," vertelde ze hem. "Sorry, ik weet dat het waarschijnlijk je oude zwaard niet kan vervangen, maar nu zit je tenminste niet zonder," voegde ze eraan toe met verontschuldigend glimlachje. Ze wist hoe gehecht je kon raken aan je eigen wapens, zelf was ze ook vrij gehecht en ze had velen verhalen gehoord van andere bemanningsleden, jeetje, wat konden die kletsen zeg. "Ik had hem best willen zoeken voor je, maar dan zou ik mezelf weer in gevaar brengen en ik had beloofd dat niet meer te doen, nietwaar?" Ze had haar hand op zijn wang gelegd en streek er zachtjes overheen met haar duim. "Je zult het dus een poos hiermee moeten doen, want meer kan ik niet voor je doen." Ze ging ietsjes op haar tenen staan en drukte haar lippen zachtjes op die van hem, ze kon hem nog altijd op deze manier een beetje afleiden.

    Okay, you'll get what you want. Trusten ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Slaapwel! (:

    Tristan - Piraat.
    'De kapitein... Da's weer zo'n typische rotstreek van hem, die vuile-' ik wil nog meer zeggen, maar Abby legt haar hand sussend tegen mijn wang. 'Je zult het dus een poos hiermee moeten doen, want meer kan ik niet voor je doen.' 'Je hebt al meer gedaan dan nodig was, het is echt een prachtig wapen, nog eens bedankt,' glimlach ik naar haar. Ik ben echt enorm opgelucht dat ze de kapitein niet nog eens tegen zich in het harnas heeft gejaagd. Maar dat gevoel vergaat in het niets vergeleken met de woede die ik nu tegenover hem koester. Dit zet ik die laffe rotzak betaald.
    Wanneer Abby me kust, bekoel ik al weer een beetje, maar iets in me blijft koken van woede. Zonder mijn lippen van de hare af te halen, schuif ik mijn nieuwe rapier op haar bureau en sla daarna mijn vrije armen rond haar. Zachtjes streel ik een tijdje met mijn handen over haar rug, tot ik ze uiteindelijk op haar billen laat rusten.


    Home is now behind you. The world is ahead!