• Goodmorninggggg.
    Mijn vriendin werd gepest, en nu gaat ze naar een ander school. Daar wilt ze populair zijn.Ze vroeg aan mij hoe, maar eerlijk gezegt weet ik het niet...

    nu de vragen;
    Wie is populairr hier?
    Hoe word je populair?

    DevonneJonas schreef:
    Gewoon d'r zelf zijn, grappig en lief tegen iedereen zijn (:


    Zo word je niet populair hoor..

    Jezelf zijn bereik je het meest mee (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    even een beetje een ego opzetten, maar ja ik ben best populair in mijn jaar, gewoon omdat ik de enige ben die mijn mond durft open te trekken als een leerkracht iets doet dat heel oneerlijk is of zelfs niet mag (ik blijf wel beleefd want om de een of andere redenen mogen de meeste leerkrachten mij graag) wat je vriendin al zeker niet moet gaan doen is achter de populaire mensen aan gaan lopen, zo lopen er ook altijd een paar achter ons groepje aan en die krijgen meestal na een week of twee de wind van voren, wat ze best kan doen is een paar leuke vrienden of vriendinnen zoeken, je zal vanzelf ook wel geliefd worden. trouwens wat zou ze het liefste hebben? populair zijn maar geen échte vrienden hebben, of gewoon een leuke vriendengroep hebben die altijd voor haar klaar staat? hangt er natuurlijk wel van af hoe de populaire mensen zich gedragen, zijn het bitches die zoals hierboven al gezegd een grote mond hebben,slechte punten en gemeen zijn? of zijn het er gelijk onze groep, wij zijn gewoon 6 meiden die altijd voor mekaar klaar staan en daar bovenop nog redelijk populair zijn op school, ookal wilden we niet eens populair worden :'D, dus ze moet gewoon haarzelf zijn, veel glimlachen, sociaal zijn en dat is het zowat


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pemberley schreef:
    even een beetje een ego opzetten, maar ja ik ben best populair in mijn jaar, gewoon omdat ik de enige ben die mijn mond durft open te trekken als een leerkracht iets doet dat heel oneerlijk is of zelfs niet mag (ik blijf wel beleefd want om de een of andere redenen mogen de meeste leerkrachten mij graag) wat je vriendin al zeker niet moet gaan doen is achter de populaire mensen aan gaan lopen, zo lopen er ook altijd een paar achter ons groepje aan en die krijgen meestal na een week of twee de wind van voren, wat ze best kan doen is een paar leuke vrienden of vriendinnen zoeken, je zal vanzelf ook wel geliefd worden. trouwens wat zou ze het liefste hebben? populair zijn maar geen échte vrienden hebben, of gewoon een leuke vriendengroep hebben die altijd voor haar klaar staat? hangt er natuurlijk wel van af hoe de populaire mensen zich gedragen, zijn het bitches die zoals hierboven al gezegd een grote mond hebben,slechte punten en gemeen zijn? of zijn het er gelijk onze groep, wij zijn gewoon 6 meiden die altijd voor mekaar klaar staan en daar bovenop nog redelijk populair zijn op school, ookal wilden we niet eens populair worden :'D, dus ze moet gewoon haarzelf zijn, veel glimlachen, sociaal zijn en dat is het zowat


    Zo gaat het bij mij ook, alleen kan ik niet goed uitleggen :Y) Alleen zijn wij wel bitchy, maar tegen elkaar wél aardig.

    Deep schreef:
    (...)

    Zo gaat het bij mij ook, alleen kan ik niet goed uitleggen :Y) Alleen zijn wij wel bitchy, maar tegen elkaar wél aardig.


    mehehehe, dat bitchy ding ken ik wel xD


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Vooral niet al te hard je best doen om aardig gevonden te worden :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij ons is er ook zo'n meisje, die denkt dat ze er helemaal bij hoort, en dat we beste vriendinnen zijn, terwijl we eigenlijk nooit tegen haar praten, en ze loopt ons helemaal achterna. Dus voor die vriendin; doe dat niet, het is écht heel irritant.

    Ik zeg één ding; blijf jezelf.
    Je moet jezelf echt niet gaan veranderen om populair te worden, dat komt nooit goed


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dit is wat de meeste populaire meisjes hebben:

    . dun zijn
    . adidas jack
    . zo'n zwart rokje met een panty
    . uggs
    . blond haar
    . op hyves, twitter en facebook zitten.

    maar doe het niet, de wereld vergaat er nog eens aan, en je lijkt op al die honderden meisjes die zo zijn, daar is echt geen lol aan.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 12:05 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    eikeldopje schreef:
    dit is wat de meeste populaire meisjes hebben:

    . dun zijn
    . adidas jack
    . zo'n zwart rokje met een panty
    . uggs
    . blond haar
    . op hyves, twitter en facebook zitten.

    maar doe het niet, de wereld vergaat er nog eens aan, en je lijkt op al die honderden meisjes die zo zijn, daar is echt geen lol aan.
    die hoeven niet perse ik hat populaire meiden op mijn school en die waren alles behalve dun en blond en waarom schrijf ik hat omdat ze ze denken dat ze het zijn maar dat zijn ze niet :'D


    Shoganai i ne~

    Als je met zo'n instelling gaat van "ik moet populair worden" en dat uit alle macht gaat proberen, gaat dat sowieso niet werken vrees ik.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik weet niet hoor? Maar iedereen noemt echt een stereotype op qua populariteit. Je kunt ook populair zijn door gewoon normaal te doen en niet wat mensen hier allemaal noemen.


    To infinity and beyond •

    Echte populaire mensen, zijn mensen die altijd vriendelijk doen tegen iedereen (incl leerkrachten) zonder te overdrijven, gemeend dus.
    Mensen die behulpzaam en stiekem misschien ook een beetje modebewust zijn.
    Oh, en vooral sociaal en geen meeloper en opkomen voor iemand die gepest wordt of die het moeilijk heeft. Dan ben je oprecht populair denk ik.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Je hebt natuurlijk van die barbie's, die overdreven doen en whatever, maar op mijn school zijn die niet zo populair.


    To infinity and beyond •

    eikeldopje schreef:
    dit is wat de meeste populaire meisjes hebben:

    . dun zijn
    . adidas jack
    . zo'n zwart rokje met een panty
    . uggs
    . blond haar
    . op hyves, twitter en facebook zitten.

    maar doe het niet, de wereld vergaat er nog eens aan, en je lijkt op al die honderden meisjes die zo zijn, daar is echt geen lol aan.

    Sorry hoor, maar dit hier is zò geen waar :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right