• Goodmorninggggg.
    Mijn vriendin werd gepest, en nu gaat ze naar een ander school. Daar wilt ze populair zijn.Ze vroeg aan mij hoe, maar eerlijk gezegt weet ik het niet...

    nu de vragen;
    Wie is populairr hier?
    Hoe word je populair?

    Ik vind dat velen hier een slecht beeld hebben over populaire mensen. In onze school spreken we niet echt van populaire mensen, maar ik zie populaire mensen als mensen die met veel anderen goed kunnen opschieten en waar je op een bepaalde manier wel naar kunt opkijken.
    Tips: Wees spontaan en sociaal, heb een kenmerkende kledingstijl en/of karaktertrekken, wees grappig en sluit jezelf vooral niet af van andere mensen, geef iedereen een kans en wees tegen iedereen aardig.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Omg je word populair als je dat verdient. Ik heb er hard voor moeten werken op mijn school, ik werd ook kapot gepest. Totdat ik er genoeg van had en terug ging vechten en nu ben ik populair op mijn oude school. Je wordt het niet zomaar, je moet er toch echt iets voor doen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cloudburst schreef:
    Ik vind dat velen hier een slecht beeld hebben over populaire mensen. In onze school spreken we niet echt van populaire mensen, maar ik zie populaire mensen als mensen die met veel anderen goed kunnen opschieten en waar je op een bepaalde manier wel naar kunt opkijken.
    Tips: Wees spontaan en sociaal, heb een kenmerkende kledingstijl en/of karaktertrekken, wees grappig en sluit jezelf vooral niet af van andere mensen, geef iedereen een kans en wees tegen iedereen aardig.

    Dat dus. Het viel mij ook al op dat iedereen 'populair' met iets heel anders associeert.


    Gradually, then suddenly..

    Hmm. ;/ Als je de media moet geloven, zijn populaire meisjes van die barbie's die een nogal minder prettig karakter hebben. Maar in real life is dat gewoon niet zo.
    Je word ook niet populair door ervoor te vechten. Je moet gewoon aardig zijn, spontaan, sociaal en hierdoor kun je populair worden.


    To infinity and beyond •

    Cloudburst schreef:
    Ik vind dat velen hier een slecht beeld hebben over populaire mensen. In onze school spreken we niet echt van populaire mensen, maar ik zie populaire mensen als mensen die met veel anderen goed kunnen opschieten en waar je op een bepaalde manier wel naar kunt opkijken.
    Tips: Wees spontaan en sociaal, heb een kenmerkende kledingstijl en/of karaktertrekken, wees grappig en sluit jezelf vooral niet af van andere mensen, geef iedereen een kans en wees tegen iedereen aardig.


    In mijn school zijn de populaire mensen nu eenmaal bitchen...

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 14:35 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Feest. Waarom wil iedereen zo verdomde populair zijn? Heeft niemand dan door dat je gewoon aardig moet doen en bevriend moet raken met mensen die je écht aardig vindt?
    Ik heb een paar hele goede vriendinnen, die ik stuk voor stuk kan vertrouwen. En het maakt me echt helemaal niks uit of ik nou populair ben of niet, zíj blijven vriendinnen met mij.
    Gewoon geen gemekker en gezeur over dat populaire gedoe, wees gewoon jezelf.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Populair op mijn school is blijkbaar... heel anders :p
    Mja, kunstschool met gekke, wat wil je dan ook.
    Dus, hoe gekket, socialer en vriendelijker je bent, hoe populairder xD


    No Weird, No Fun!

    Mudblood schreef:
    Feest. Waarom wil iedereen zo verdomde populair zijn? Heeft niemand dan door dat je gewoon aardig moet doen en bevriend moet raken met mensen die je écht aardig vindt?
    Ik heb een paar hele goede vriendinnen, die ik stuk voor stuk kan vertrouwen. En het maakt me echt helemaal niks uit of ik nou populair ben of niet, zíj blijven vriendinnen met mij.
    Gewoon geen gemekker en gezeur over dat populaire gedoe, wees gewoon jezelf.


    Helemaal mee eens.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    (...)

    In mijn school ís zijn de populaire mensen nu eenmaal bitchen...

    Wie wil er nou weer bekend staan als de bitch van de school? Populair zijn heeft niks met barbies en roze rokjes en bitchie gedrag te maken. Een populair iemand is iemand die bij veel mensen in de smaak valt. Een sociaal en spontaan iemand dus. Niet een hoer die iedereen afkraakt.


    Gradually, then suddenly..

    Sombres schreef:
    (...)
    Wie wil er nou weer bekend staan als de bitch van de school? Populair zijn heeft niks met barbies en roze rokjes en bitchie gedrag te maken. Een populair iemand is iemand die bij veel mensen in de smaak valt. Een sociaal en spontaan iemand dus. Niet een hoer die iedereen afkraakt.


    Sja, bij mij wel...


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik ben best wel populair, ik heb veel zelfvertrouwen, durf voor mezelf op te komen en best veel mensen mogen mij (':
    En populair worden, uhm, wees gewoon jezelf, je hoeft niet persé populair te zijn trouwens, het heeft ook nadelen O:


    Me so good.

    Sweden schreef:
    Ik ben best wel populair, ik heb veel zelfvertrouwen, durf voor mezelf op te komen en best veel mensen mogen mij (':
    En populair worden, uhm, wees gewoon jezelf, je hoeft niet persé populair te zijn trouwens, het heeft ook nadelen O:

    Inderdaad. Je bent namelijk zó bekend, dat mensen het "leuk" vinden om dingen over je te verzinnen, zodat zijzelf er beter van worden.
    Dat heb ik namelijk wel. :'D
    Ik ben namelijk best zelfverzekerd, daarom word ik altijd een arrogante bitch genoemd, terwijl ik iedereen wel wil helpen.
    Lollollol, die lui weten dus echt helemaal niets over mij.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn favoriete lerares van de basisschool vertelde mij dat je altijd moet glimlachen en spontaan zijn. De touwtjes in handen moet nemen en een leuk karakter zijn. Iemand met een positieve uitstraling trekt meer mensen aan.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik, maar niet heel erg.
    Ik ken bijna iedereen en iedereen mij.
    HOe, ik deed veel mee aan buitenschoolse activiteite en alles. En groette iedereen en ging met die populaire kinderen om enzo ben ik soort van populaire geworden. Maar wat is er zo leuk zijn aan populaire. Iederen kent je, de rest kan nog steeds door gaan met pesten.

    Spiritual schreef:
    Je word meestal vanzelf populair,, of je bent het wel, of je bent het niet

    Teminste, dat is bij mijn school zo..

    En je moet zeker geen slechte 1e indruk maken bij mensen -_-''

    het kan je achtervolgen XD ik heb er ervaring mee =P


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.