• Goodmorninggggg.
    Mijn vriendin werd gepest, en nu gaat ze naar een ander school. Daar wilt ze populair zijn.Ze vroeg aan mij hoe, maar eerlijk gezegt weet ik het niet...

    nu de vragen;
    Wie is populairr hier?
    Hoe word je populair?

    En je hoeft geen slechte cijfers te halen om populair te zijn. Je gewoon een beetje hip kleden en bij de wta populairdere mensen proberen te horen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    populair wórden? aha, en wat is er mis met gewoon vrienden hebben? ik kan goed opschieten met de mensen in mijn klas die populair zijn (op één na, maar zelfs daarmee kan ik normaal praten). pesten in mijn klas wordt eigenlijk gezien als zielig. meestal krijg je als je iemand pest meteen een opmerking van iemand anders naar je hoofd van: haloooo doe normaal!' ja het zijn wel bemoeials xD. maar ik geef je één gouden tip: wees aardig tegen de mensen die je tegenkomt, dan doen ze ook aardig tegen jou en kom je vanzelf mensen tegen waar je bevriend mee kunt raken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Je moet niet populair willen zijn. Ik word echt al serieus 6 jaar gepest en dat pesten varieerd van op me kitsen, me duwen, 4 gekneusde ribben bezorgen enz. Ook buiten school. Maar ik ben mezelf gebleven om die pesters te laten zien dat ze echt op moeten flikkeren. Steeds meer mensen waarderen dat nu, en ik ben zelfs niet meer degene die niet gezien word. Wees gewoon jezelf, ben er trots op en vecht voor wie je bent. Ik weet zeker dat je geweldig bent (flower)

    Levine schreef:
    (...)

    Je beschrijft nu van die meiden die in fims voorkomen, not real life girl.



    Neej, bij mij op school hebben ze dat ook.

    ik geef geen mening over of ik populair ben, maar ik weet wel dat veel mensen my kennen, maar puur omdat ik veel met "populaire" mensen om ga.
    je moet gewoon een beetje met de mode mee gaan en lief zijn. (:


    Life is a beautiful struggle

    Claw schreef:
    Ik weet niet of ik populair ben, en eigenlijk boeit me dat ook niet. :]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Fuck populair zijn, heb gewoon lol met je vrienden en wees aardig tegen iedereen en verzorg jezelf. En ga veel uit. -lol dan wordt je populair-


    SLOAN.

    Ik wil niet van mezelf zeggen dat ik populair ben
    En hoe je het wordt? Geen idee


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Delizioso schreef:
    Ik wil niet van mezelf zeggen dat ik populair ben
    En hoe je het wordt? Geen idee


    Haha

    Jezelf blijven maar bijvoorbeeld veel dingen op je school gaan doen en dan natuurlijk ook mensen aanspreken.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Op de basisschool was ik heel populair;) je moet gewoon jezelf zijn, aardig zijn en met mensen meeleven.
    Op de Middelbare boeit het me eigenlijk niet (: ik ben wel met heel veel bevriend maar of ik nou populair ben, weet ik nietxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Eh, geen idee? Gewoon een beetje aardig zijn tegen iedereen lijkt me.


    Alleen maar tranen van geluk

    1 a 2 vriendinnen zijn beter dan een hele groep die aan je kont vast plakt:]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 17:32 ]


    I´m nothing special.

    0603 schreef:
    1 a 2 vriendinnen zijn beter dan een hele groep die aan je kont vast plakt:]


    HAHAHA klopt,

    Claw schreef:
    Ik weet niet of ik populair ben, en eigenlijk boeit me dat ook niet. :]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful