• Oh gosh,
    lees dit & tell me, welk type neus heb jij? ;d

    Tamir vergeleek maar liefst 1.793 foto's van neuzen om een neuscategorie op te stellen. Het resultaat is een onderverdeling in 14 verschillende neustypes. Gaande van de 'vlezige' neus, de meest voorkomende lelijke soort, tot de adellijke vorm, waar Kate Middleton mee gezegend is.

    De vlezige neus is het meest voorkomende neustype. Maar liefst 25% van de mensen zit met zo'n dikkere neus opgescheept. Maar volgens Tamir is het ook meteen een van de lelijkste neussoorten. Al is de allerlelijkste plaats gereserveerd voor de haviksneus, ook bekend als het kenmerk van Barbra Streisand. Vind je eerder dat je een bolvormige neus hebt? Dan ben je een van de 0,5% die gezegd is met dergelijke neusvorm. De hemelse neus is het mooiste neusexemplaar en wordt gekenmerkt door een klein wipneusje. De adellijke rechte neus is best vergelijkbaar met die van Kate Middleton: recht en smal zijn typische kenmerken van dit soort neustype. Wijst je neustopje naar beneden? Dan heb je een Romein-neus. Niet meteen het meest flatterende type, maar je straalt er wel ambitie door uit. Vind je jezelf in geen enkele van bovenstaande categorieën terug? Dan ben je waarschijnlijk een 'speciaal' type, zoals Tamir het omschrijft. Wat dat inhoudt? Minder dan 1% van de onderzochte proefpersonen had een zo opvallend gevormd reukorgaan, dat het met niets anders vergeleken kon worden.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Zijn er dan al types in? :')
    De persoon die dat bedacht, moest zich steendood verveelt hebben ofzo :)
    Ik weet nog steeds niet zeker welke neus ik heb

    Edit: Ik ben niet zeker, maar ik denk vleesneus
    Expert gevraagt voor het bestuderen van mijn neus :')

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 10:51 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb de hemelse neus. :Y)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb de hemelse neus. :Y)


    To infinity and beyond •

    Ik heb een Indische neus:Y)
    geen idee welke dat is..


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dubbel :'D.....

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 10:50 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Idc welke neus ik heb.


    Ik wil een tuin vol egels

    OffTheRecord schreef:
    Zijn er dan al types in? :')
    De persoon die dat bedacht, moest zich steendood verveelt hebben ofzo :)Ik weet nog steeds niet zeker welke neus ik heb

    Zo voelde ik me dus ook toen ik het las, (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Volgens mij heb ik geen van allen. En wanneer is je neus 'dikker' en 'vlezig'? (ik bedoel, wtf, vlezig, dat klinkt al raar). Een grotere neus dan gemiddeld hoeft niet eens lelijk te zijn, dat ligt er maar aan hoe je gezicht er voor de rest uitziet en of het bij elkaar past. In ieder geval, die persoon heeft geen leven.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    Volgens mij heb ik geen van allen. En wanneer is je neus 'dikker' en 'vlezig'? (ik bedoel, wtf, vlezig, dat klinkt al raar). Een grotere neus dan gemiddeld hoeft niet eens lelijk te zijn, dat ligt er maar aan hoe je gezicht er voor de rest uitziet en of het bij elkaar past. In ieder geval, die persoon heeft geen leven.

    Agree,


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Geen idee welke ik heb? :'D

    adelijke rechte neus (nerd)

    wat een leven moet die man hebben


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn neus staat er niet bij xD


    Today will be Girl's Day party with you~

    Celestial schreef:
    Geen idee welke ik heb? :'D


    Gradually, then suddenly..

    ik hoor bij de 0,5%. Indische neuzen zijn klein en bolvormig hahaha :Y)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 11:02 ]


    Shoganai i ne~

    Nouja ik heb een negerneusje.

    Van mijn vader.

    Al had ik liever het wipneusje van mijn moeder gehad.