• Goodmorninggggg.
    Mijn vriendin werd gepest, en nu gaat ze naar een ander school. Daar wilt ze populair zijn.Ze vroeg aan mij hoe, maar eerlijk gezegt weet ik het niet...

    nu de vragen;
    Wie is populairr hier?
    Hoe word je populair?

    eikeldopje schreef:
    dit is wat de meeste populaire meisjes hebben:

    . dun zijn
    . adidas jack
    . zo'n zwart rokje met een panty
    . uggs
    . blond haar
    . op hyves, twitter en facebook zitten.

    maar doe het niet, de wereld vergaat er nog eens aan, en je lijkt op al die honderden meisjes die zo zijn, daar is echt geen lol aan.


    Je beschrijft nu van die meiden die in fims voorkomen, not real life girl.


    To infinity and beyond •

    Ik hou mij er niet mee bezig of ik nu populair ben of niet (:
    Het belangrijkst is gewoon dat je jezelf blijft! En negeer die pesters, ze willen gewoon aandacht.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    hé ik wil toch even zeggen dat er heel veel meisjes rondlopen op de school waar ik ook zit die dat allemaal hebben. en ik heb gewaarschuwd, begin er niet aan er is geen lol aan.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Waarom ziet iedereen populaire meisjes altijd op zo'n standaard manier, dat gaat echt nergens over. Er zijn genoeg populaire mensen die helemaal niet zo zijn, het gaat allemaal om uitstraling. Als je gewoon vriendelijk doet, een beetje met iedereen praat en interesse toont, anderen helpt etc. dan is het gewoon goed, ook voor jezelf. Niet ieder populair meisje is blond en heeft uggs hoor. Sjeez.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Veel contacten hebben basically. En een uitstraling hebben. Verder maakt het er niet veel uit hoe je eruit ziet. Oh, en sterk in je schoenen staan (dit hoeft niet per se arrogantie te zijn).


    No growth of the heart is ever a waste

    Devin schreef:
    Weetje, populaire mensen hoeven niet altijd slecht te zijn hoor. Ik ken er genoeg die erg geliefd zijn door veel mensen. Aardig doen, gemiddelde cijfers halen, veel mensen helpen, meedoen met verschillende activiteiten en sociaal doen helpt je al een stuk vooruit.


    Ja, ik heb een vriendin die ook zo is.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zal de kenmerken van de "populaire" meisjes hier even opnoemen:

    - Laten zich vrijwillig aanranden door de "populaire" jongens
    - Wordt het 20 graden? Dan doen ze het liefst een zo klein mogelijk hemdje aan, minishorts en hoge hakken
    - Uggs & Blackberry's verplicht
    - Hemelen elkaar op, maar wanneer je niet kijkt ben je een arrogant, lelijk stuk vreten volgens je populaire BFF
    - Ze spelen het zo dat toen er een nieuwe jongen in mijn klas kwam, de "populaire" meisjes die wel met hem naar bed zouden willen gaan werden opgenoemd
    - Hoog gegil, kusjes en knuffels bij aankomst verplicht
    - De mode moet gevolgd worden, of het je staat of niet
    - Soms moeten leraren even op hun nummer gezet worden, maar jij geeft alleen een grote bek als er geen toeleiding voor is
    - Op school ken je de "mindere" niet, maar buiten school roep je heel vrolijk 'haaaai' met je nietschoolsevriendinnen alsof je overal door iedereen geliefd bent
    - Je vindt jezelf een onwijs lekker ding, ookal zie je eruit als een dode, rottende vis


    Zo.
    Mijn advies:
    doe normaal.

    DevonneJonas schreef:
    Gewoon d'r zelf zijn, grappig en lief tegen iedereen zijn (:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Doe normaal. (no_chears)


    ars moriendi

    Claw schreef:
    Ik weet niet of ik populair ben, en eigenlijk boeit me dat ook niet. :]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Disobedience schreef:
    Ik zal de kenmerken van de "populaire" meisjes hier even opnoemen:

    (...)

    Zo.
    Mijn advies:
    doe normaal.


    - plat -
    En mee eens, haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Weet je, ik kan haar nu oneindig veel tips gaan geven, maar ik denk dat zij niet gemaakt is om populair te zijn. Integendeel.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind 't onzin om per se populair te willen zijn, meeste populaire mensen zijn vet arrogant. Ik hou echt niet van arrogante mensen. Ze kan beter zichzelf zijn, en vrienden vinden die echt om haar geven. Want bij ons op school, het "populaire" groepje, ligt bijna geen vertrouwen. Iedereen roddelt over elkaar, ze neuken met alle "populaire" jongens, ze roken, blowen, zijn elk weekend zat etc.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 17:53 ]


    live the life you love

    Je moet gewoon jezelf zijn. Aan populair zijn zitten geen regels. Gewoon een spontaan iemand zijn ofzo?


    Gradually, then suddenly..

    gewoon jezelf zijn. Dan bereik je veel meer (;


    Only those who listen can hear