• Goodmorninggggg.
    Mijn vriendin werd gepest, en nu gaat ze naar een ander school. Daar wilt ze populair zijn.Ze vroeg aan mij hoe, maar eerlijk gezegt weet ik het niet...

    nu de vragen;
    Wie is populairr hier?
    Hoe word je populair?

    Mag ik even zeggen dat ik haar een raar wijf vind als ze populair wil zijn, wtf man. Dat is echt raar hoor..

    Wees sociaal


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hooligan schreef:
    Mag ik even zeggen dat ik haar een raar wijf vind als ze populair wil zijn, wtf man. Dat is echt raar hoor..

    sommige mensen willen er bij horen, bij een groep horen, zo enorm raar is dat niet, hoor.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Junglebeat schreef:
    (...)
    sommige mensen willen er bij horen, bij een groep horen, zo enorm raar is dat niet, hoor.

    Ik vind dat raar (cat)

    Ik zit op een enorme nerdschool, op een Gymnasium. je hebt hier gewoon populaire meiden/jongens, zoals ik, niet egoïstisch bedoeld, ook 'gewone' mensen, en de grootste deel van mijn school bestaat uit nerds, wat je misschien verwacht op zo'n school. Daarmee bedoel ik deze groepen; Autisten, waar maar weinig mensen hier mee om willen gaan, nerds met weinig vrienden, en nerds die denken dat ze alles zijn terwijl ze dat helemaal niet zijn.

    Ik snap wel dat ze nu populair wil zijn, maar bij mij op school ben je populair als je een bitch bent... Als je zo veel make-up opdoet dat je je ogen amper nog ziet, je sletterig kleedt, een grote mond hebt tegen de 'seuten' & nog meer van die dingen... Maar misschien is dat in die school niet, hè. Bij mij op school zijn sommigen ook gewoon populair door grappig & lief te zijn, maar de meeste zijn bitchen... Maar je hoeft ook niet per se populair te zijn, als je je eigen vriendengroepje hebt is het goed. Dan zal ze ook wel niet gepest worden.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Gewoon jezelf zijn. Draag leuke kleren, hoewel dat niet bij jezelf zijn hoort en sluit je niet af van je klas. Maar wie zegt dat je populair moet zijn? Met vrienden is het ook leuk.

    Levine schreef:
    (...)

    Je beschrijft nu van die meiden die in fims voorkomen, not real life girl.

    You're just so right.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Chocolicious schreef:
    Ik snap wel dat ze nu populair wil zijn, maar bij mij op school ben je populair als je een bitch bent... Als je zo veel make-up opdoet dat je je ogen amper nog ziet, je sletterig kleedt, een grote mond hebt tegen de 'seuten' & nog meer van die dingen... Maar misschien is dat in die school niet, hè. Bij mij op school zijn sommigen ook gewoon populair door grappig & lief te zijn, maar de meeste zijn bitchen... Maar je hoeft ook niet per se populair te zijn, als je je eigen vriendengroepje hebt is het goed. Dan zal ze ook wel niet gepest worden.


    bedoel je 'seuten' als in een naam? Wij worden de Phiffs genoemd, geen idee waarom O.o

    Populair zijn is nogal overschat, dat wil zeggen: het populair zijn waarbij je heel veel aandacht krijgt.
    Het populair zijn waarbij veel mensen je mogen verkrijg je door aardig en open te zijn.
    Wens haar veel succes, want ik betwijfel dat het haar gaat lukken als ze gepest is. Niet lullig bedoeld, maar ik weet gewoon dat het dan heel lastig gaat.


    Felix

    Ze moet gewoon zichzelf blijven, daar maak je de meeste vrienden mee :')

    Memphis schreef:
    Waarom ziet iedereen populaire meisjes altijd op zo'n standaard manier, dat gaat echt nergens over. Er zijn genoeg populaire mensen die helemaal niet zo zijn, het gaat allemaal om uitstraling. Als je gewoon vriendelijk doet, een beetje met iedereen praat en interesse toont, anderen helpt etc. dan is het gewoon goed, ook voor jezelf. Niet ieder populair meisje is blond en heeft uggs hoor. Sjeez.

    Ik zie ze niet in het algemeen zo, en daarbij zijn bijna geen van de populaire meisjes op mijn school blond ;3
    Het is gewoon hoe die type's op mijn school zijn.

    Deep schreef:
    (...)

    bedoel je 'seuten' als in een naam? Wij worden de Phiffs genoemd, geen idee waarom O.o


    Nee, eigenlijk niet, ik bedoelde eigenlijk meer de 'stillere' & 'bravere'. Maar echt stom dat ze jullie zo noemen. -.-''


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Gewoon aardig doen.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Bij onze school zijn er groepjes, maar niet met populair en nerds enzow, gewoon, de jongens, en 2 groepjes meisjes (uit elkaar gesplitsts) die 2 groepjes vechten de hele tijd met elkaar, ik en BFF zijn lekker de enige van de klas die Niet in een groepje zitten ;)


    All I wanna do is lose control