• Goodmorninggggg.
    Mijn vriendin werd gepest, en nu gaat ze naar een ander school. Daar wilt ze populair zijn.Ze vroeg aan mij hoe, maar eerlijk gezegt weet ik het niet...

    nu de vragen;
    Wie is populairr hier?
    Hoe word je populair?

    Ik weet niet of ik populair ben, en eigenlijk boeit me dat ook niet. :]


    We accept the love we think we deserve.

    Kleuren kopen die vele meisje populaire tutjes aan hebben, make-up dragen als dat nog niet deed, tegen iedereen aanpraten (vooral tegen populaire mensen), grote mond tegen leraren.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 10:15 ]


    <3

    Omg, stiekem snap ik niet waarom ze populair willen zijn. Grote mond hebbe, slechte cijfers halen, wat is daar nou leuk aan xd

    geloof me als ze Populair wild worden valt ze allen maar naar beneden :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je word meestal vanzelf populair,, of je bent het wel, of je bent het niet

    Teminste, dat is bij mijn school zo..

    En je moet zeker geen slechte 1e indruk maken bij mensen -_-''

    het kan je achtervolgen XD ik heb er ervaring mee =P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Weetje, populaire mensen hoeven niet altijd slecht te zijn hoor. Ik ken er genoeg die erg geliefd zijn door veel mensen. Aardig doen, gemiddelde cijfers halen, veel mensen helpen, meedoen met verschillende activiteiten en sociaal doen helpt je al een stuk vooruit.


    Olive

    Devin schreef:
    Weetje, populaire mensen hoeven niet altijd slecht te zijn hoor. Ik ken er genoeg die erg geliefd zijn door veel mensen. Aardig doen, gemiddelde cijfers halen, veel mensen helpen, meedoen met verschillende activiteiten en sociaal doen helpt je al een stuk vooruit.

    Alle Populaire die ik ken zijn gemeen,Grote mond,Dragen Kleren die ik dus nooit zou dragen omdat het gewoon te erg is, slechte cijfers enzo...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Om eerlijk te zijn ben ik ook wel populair in mijn jaar, maar ik ben wel 'normaal', haal goede cijfers, etc. Ze moet gewoon zichzelf blijven, dat is veel belangrijker dan populair zijn!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Alle Populaire die ik ken zijn gemeen,Grote mond,Dragen Kleren die ik dus nooit zou dragen omdat het gewoon te erg is, slechte cijfers enzo...


    Die jij kent misschien wel, maar niet iedereen is zo'n stereotype


    Olive

    Als je maar goede vriendinnen hebt... Dat is het allerbelangrijkste.
    En niet een of andere status die nergens op slaat.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Devin schreef:
    (...)

    Die jij kent misschien wel, maar niet iedereen is zo'n stereotype

    I know maar dan moet je goed zoeken op mijn school D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als je populair bent hoef je niet meteen gemeen of zo te zijn hoor, lol. Ik ken genoeg mensen die nog hartstikke aardig zijn, maar kom op.
    Ga gewoon met mensen om die je aardig vind, niet omdat ze populair zijn, dat slaat fucking nergens op?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga even niet-egoïstisch proberen te zeggen dat ik populair ben. Vroeger was dat anders, ik had maar 2 vriendinnen en werd ik gepest, maar dat veranderde toen ik naar de middelbare school ging.

    nja ik vind het maar onzin met populair, gewoon zichzelf zijn, en aardig doen tegen de mensen..


    What is youre favo scary movie?

    Gewoon d'r zelf zijn, grappig en lief tegen iedereen zijn (: