• Zo'n meisje uit mijn klas heeft echt cup E ofzo. En ze kwam dus vandaag op school met zo'n hempje aan met racerback, je weet wel dat het achter bijna open is. En dan zonder nog een hempje eronder. Nou, serieus, je zag aan de achterkant d'r hele beha, en dan van de voorkant viel alles er nog eens uit. Like, kijk in de spiegel voordat je zo naar school gaat? x') Hebben jullie ook mensen die er zo bijlopen op school? :S


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik had een paar jaar geleden een meisje in de klas die vaak van die doorschijnend witte t-shirts had. En dan vond ze t raar dat de jongens altijd naar haar keken. Hoezo aandacht zoeken x']


    Inspiration can hit you any time

    wanderlust schreef:
    een grote cup hebben is hatelijk, maar kleed je er dan ook naar...
    ik ken zo wel meer mensen en het werkt ongelooflijk op mijn zenuwen ^^

    Wat een bullshit :'D Ik heb dat ook maar ik ben verder wel slank, en jongens kijken daar echt wel naar :'D Lol


    ars moriendi

    Cloudburst schreef:
    Ew. Als ik zo'n meisjes zie, ben ik echt enorm blij met mijn B cup.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Jup, we hebben zo'n leuk meisje bij ons op school eh. String aan en haar broek laag, prachtig.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Butters schreef:
    Jup, we hebben zo'n leuk meisje bij ons op school eh. String aan en haar broek laag, prachtig.

    Sexy hoor ö


    Where there is a sea there are pirates...