• Zo'n meisje uit mijn klas heeft echt cup E ofzo. En ze kwam dus vandaag op school met zo'n hempje aan met racerback, je weet wel dat het achter bijna open is. En dan zonder nog een hempje eronder. Nou, serieus, je zag aan de achterkant d'r hele beha, en dan van de voorkant viel alles er nog eens uit. Like, kijk in de spiegel voordat je zo naar school gaat? x') Hebben jullie ook mensen die er zo bijlopen op school? :S


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ja,veel zelfs met zo'n diepe decolte's enzo,maar gelukkig zijn er nog een paar die er nog normaal bij lopen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Whaha, volgens mij gaan we een beetje offtopic? :P


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    SYN schreef:
    (...)
    Voor mijn vechtsporten is het toch echt Everlast of Lonsdale.


    Ik heb matsuru, balans of adidas


    "Ignite, my love. Ignite."

    Snuggly schreef:
    Nou, er was dus zo'n meisje dat echt heel vaag is, en er eng uit ziet enzo. Verder is ze gewoon hartstikke aardig hoor.. Maar nu had ze dus een bh "aan" waarvan de onderkant maar tot de helft van der tieten kwam en daaronder zat dus zo'n bobbel van de rest van der tieten. Like.. fail!


    Ah, bah.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Atiras schreef:
    (...)

    Ik heb matsuru, balans of adidas

    Matsuru-pakken heb ik een tijd gedragen toen ik Ninpo deed, en toen ik daar de hoge band voor gehaald heb, ben ik verder gegaan met kickboks, en ik vind de broekjes en handschoenen van Lonsdale fijn zitten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    (...)
    Matsuru-pakken heb ik een tijd gedragen toen ik Ninpo deed, en toen ik daar de hoge band voor gehaald heb, ben ik verder gegaan met kickboks, en ik vind de broekjes en handschoenen van Lonsdale fijn zitten.


    Ik doe zelf aan judo al 7 jaar.
    en nu heb ik van die matsuru wedstrijd pakken die als ik mijn moeder moet geloven fucking duur zijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    (...)

    Ik doe zelf aan judo al 7 jaar.
    en nu heb ik van die matsuru wedstrijd pakken die als ik mijn moeder moet geloven fucking duur zijn

    Ik vond acht jaar kickboks en ruim vijf jaar ninpo genoeg. XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Er zijn meiden op mijn school en die hebben hele diepen decolte's.
    Er is ook een meisje in mijn klas (J) en die moed juist een bh dragen o.o die heeft ze wel maar die draag ze niet altijd.....


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Atiras schreef:
    (...)

    Ik doe zelf aan judo al 7 jaar.
    en nu heb ik van die matsuru wedstrijd pakken die als ik mijn moeder moet geloven fucking duur zijn

    Wauuw echt? Wat leuk! Ik doe aan kung fu, kickbox, Shuai Jiao, Ba Gua, tang lang, tong bei, en noem maar op, het is mijn leven haha! :'d
    En wow, ik vind het echt cool! Ik dacht dat ik de enige was. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Atiras schreef:
    Even reactie op iedereen hierzo boven die over merk kleding heeft.

    Ik draag zelf ook merkkleding. Maar ik heb geen een spijkerbroek met een merk. Om een simpele reden, ik ga geen €50.- uit geven terwijl ik een net zo leuke spijkerbroek gewoon voor €10.- kan halen.


    Ik heb een bepaalde pasvorm. Dus de enige broeken die ik pas zijn; Only, My god!, G-star en LTB

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 16:03 ]


    To infinity and beyond •

    Bij mij op school zijn er teveel mensen om op allemaal te letten. + ik draag wat ik zelf wil. Als ik in mijn pyama naar school wil dan doe ik dat. Boeit mij dat :')


    -

    @Captain (mijn quote doet het niet meer --')

    Meerder sporten doen gaat bij mij met judo niet. Want ik train al bijna elke dag met judo. En dan nog wedstrijden in het weekend. En dan nog school.
    En mijn moeder zegt altijd: 'je bent nog maar 13 jaar, jij moet ook van je leven kunnen genieten.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Levine schreef:
    (...)

    Ik heb een bepaalde pasvorm. Dus de enige broeken die ik pas zijn; Only, My god!, G-star en LTB


    Ja dan begrijp ik dat je merk draagt.

    Maar ik ben best simpel en mijn moeder heeft zo van: 'of een dure spijkerbroek of 3 goedkopen.' Terwijl meestal de goedkopere leuker vind. :'D

    Maar ik draag zelf ook adidasvesten en heb ook 2 paar all star's en zo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb alles zo even doorgelezen en nu heb ik het idee dat dit het officiële afzeik-topic is. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    USB schreef:
    Ja,veel zelfs met zo'n diepe decolte's enzo,maar gelukkig zijn er nog een paar die er nog normaal bij lopen


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right