• Zo'n meisje uit mijn klas heeft echt cup E ofzo. En ze kwam dus vandaag op school met zo'n hempje aan met racerback, je weet wel dat het achter bijna open is. En dan zonder nog een hempje eronder. Nou, serieus, je zag aan de achterkant d'r hele beha, en dan van de voorkant viel alles er nog eens uit. Like, kijk in de spiegel voordat je zo naar school gaat? x') Hebben jullie ook mensen die er zo bijlopen op school? :S

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Uggs onder een trainingsbroek. Die mensen hebben geen smaak. Hup, afschieten.
    (cat)

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Hahaha, zo te horen kennen jullie veel gevallen die aan de modepolitie zouden moeten gemeld worden.
    Ik weet eerlijk gezegd geen voorbeeld, mijn klas kleedt zich best mooi. (:
    Er is echter wel een meisje dat soms zo'n joggingbroek met een joggingvest aandoet, en ik vind het echt lelijk, ik kies mijn kleren altijd zorgvuldig uit. :3

Where there is a sea there are pirates...

SYN schreef:

(cat)

Zeg ik ook niet over jou (:

To infinity and beyond •

SYN schreef:

(cat)

- plat -

Nee, in godsnaam, waarom zou je dat aandoen? Omdat het lekker zit? Ik ga ook niet in m'n badjas naar school Iig niet omdat het er mooi uitziet, dat kan ik me tenminste niet voorstellen :3

[ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 15:15 ]

Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

Dr waren best veel oudere mensen in Engeland en die hadden dan een zwart doorschijnend shirt aan, waardoor je hun BH kon zien. en vooral bij oudere mensen is het niet echt fijn om alles te kunnen zien :')

As travars

Leeds schreef:
    Dr waren best veel oudere mensen in Engeland en die hadden dan een zwart doorschijnend shirt aan, waardoor je hun BH kon zien. en vooral bij oudere mensen is het niet echt fijn om alles te kunnen zien :')

Haha, bij oudere mensen is het inderdaad niet zo mooi. Maar als je jong bent met een mooi figuur (en een min of meer platte buik) dan vind ik het wel oké. :3

Captain schreef:
    (...)
    Haha, bij oudere mensen is het inderdaad niet zo mooi. Maar als je jong bent met een mooi figuur (en een min of meer platte buik) dan vind ik het wel oké. :3

Ja inderdaad, dan kan het nog wel. Daar zag ik er ook een aantal van hahah

As travars

Mijn broertje, als het aan hem lag ging hij elke dag in een trainingsbroek naar school, en dat terwijl je hem werkelijk alles aan kan trekken

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Struggle schreef:
    (...)

- plat -

Nee, in godsnaam, waarom zou je dat aandoen? Omdat het lekker zit? Ik ga ook niet in m'n badjas naar school Iig niet omdat het er mooi uitziet, dat kan ik me tenminste niet voorstellen :3

De reden dat ik het aanhad was omdat we in de middag sportdag hadden en het koud was -__-

To infinity and beyond •

Levine schreef:
    (...)

De reden dat ik het aanhad was omdat we in de middag sportdag hadden en het koud was -__-

Maar dan doe je toch sportschoenen aan?

"Ignite, my love. Ignite."

Struggle schreef:
    (...)

- plat -

Ik denk ook niet dat Levine bv in haar badjas naar school gaat. Maar dat ze een trainingspak met uggs aandoet is nu ook weer niet zò erg, hoor. Soms heb je gewoon zin om iets lichts en ruims aan te doen, dan doe je dat gewoon. Dat betekent niet perse dat je niet over een modegevoel beschikt.
    Ik hoop gewoon dat het niet weer uitdraait op een zinloze ruzie. (flower)

[ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 15:19 ]

Cloudburst schreef:
    Ew. Als ik zo'n meisjes zie, ben ik echt enorm blij met mijn B cup.

This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

Levine schreef:
    (...)

Zeg ik ook niet over jou (:

Ik bedoelde het ook niet zo. Ik zei het op zo'n manier dat mensen misschien gingen inzien dat er toch een aardig persoon boven die Uggs schuilt. .__.

(USER WAS BANNED FOR THIS POST)

Captain schreef:
    (...)
    Ik denk ook niet dat Levine bv in haar badjas naar school gaat. Maar dat ze een trainingspak met uggs aandoet is nu ook weer niet zò erg, hoor. Soms heb je gewoon zin om iets lichts en ruims aan te doen, dan doe je dat gewoon. Dat betekent niet perse dat je niet over een modegevoel beschikt.
    Ik hoop gewoon dat het niet weer uitdraait op een zinloze ruzie. (flower)

Ik wil ook geen ruzie, ik geef alleen maar mijn mening x')
    Ik ken Levine niet, maar bijna alle meisjes die bij ons op school met Uggs rondlopen, zijn van die domme trutjes die allemaal hetzelfde dragen en daar kan ik niet tegen :3

Struggle schreef:
    (...)

Ik wil ook geen ruzie, ik geef alleen maar mijn mening x')
    Ik ken Levine niet, maar bijna alle meisjes die bij ons op school met Uggs rondlopen, zijn van die domme trutjes die allemaal hetzelfde dragen en daar kan ik niet tegen :3

Ik draag ook Uggs hoor, als het koud is, en ik ben geen dom trutje voorzover ik weet. (:
    Ik weet wel wat voor mensen je bedoelt, maar je kan ze niet allemaal over één kam scheren. ^^