• Zo'n meisje uit mijn klas heeft echt cup E ofzo. En ze kwam dus vandaag op school met zo'n hempje aan met racerback, je weet wel dat het achter bijna open is. En dan zonder nog een hempje eronder. Nou, serieus, je zag aan de achterkant d'r hele beha, en dan van de voorkant viel alles er nog eens uit. Like, kijk in de spiegel voordat je zo naar school gaat? x') Hebben jullie ook mensen die er zo bijlopen op school? :S


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, dat laatste sowieso. Maar sommigen vinden zichzelf gewoon heel wat. IK had een vriendin, die liep in een broek die leek op zo'n G-star geval, zei zo'n meisje tegen haar dat ze een leuke broek had. Toen ze zei dat hij niet van G-star was vond ze m niet meer leuk. Dat soort mensen..

    Ja, maar de jeugd moet en zal merkkleding dragen, anders zijn ze niet hip. Enige merk wat ik heb ik Ed Hardy. Twee vesten, een longsleeve en een paar zwemshorts. Qua schoenen, oke, ik draag Dr.Martens, Vans, en Allstars, maar ik heb ook merkloze schoenen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Captain schreef:
    (...)
    Ik draag het liefst gewoon mooie kleding, het hoeft geen merkkleding te zijn. Aangezien ik daar toch geen geld voor heb haha. :'D


    Nee oké. Ik heb ook gewoon normale kleding. Maar de meeste kleren die ik leuk vind zijn merk xd.
    Plus dan nog de mazzel dat wij een soort pas hebben om bij zo'n exclusieve g-star outlet te kunnen komen, en dus goedkoper daar kunnen winkelen.
    En mijn zus werkt bij Nike, dus ik krijg alle Nike en Converse producten met 40% korting xd.


    To infinity and beyond •

    SYN schreef:
    (...)
    Ja, maar de jeugd moet en zal merkkleding dragen, anders zijn ze niet hip. Enige merk wat ik heb ik Ed Hardy. Twee vesten, een longsleeve en een paar zwemshorts. Qua schoenen, oke, ik draag Dr.Martens, Vans, en Allstars, maar ik heb ook merkloze schoenen.


    Ja schoenen heb ik ook wel alleen van merken.. Maar die vind ik dan ook echt leuk als ik er veel geld aan uitgeef, niet alleen omdat er toevallig een merknaam op staat.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Nah, zoveel geld uitgeven aan kleren vind ik eigenlijk onzin. Like, 20 euro aan een onderbroek met wat tekst erop? Dat gaat me te ver :P


    Dat gaat me ook een beetje te ver. Ik heb wel veel Bjorn Borg onderbroeken, waarvan ook veel neppe xd.


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Nee oké. Ik heb ook gewoon normale kleding. Maar de meeste kleren die ik leuk vind zijn merk xd.
    Plus dan nog de mazzel dat wij een soort pas hebben om bij zo'n exclusieve g-star outlet te kunnen komen, en dus goedkoper daar kunnen winkelen.
    En mijn zus werkt bij Nike, dus ik krijg alle Nike en Converse producten met 40% korting xd.

    Aww, dat is zo leuk! Qua sportkleren heb ik ook het liefst merkkleren, maar dat is omdat die niet zo snel verslijten en ik sport nogal veel. :'d


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik draag gewoon wat ik leuk vind en als andere mensen hun kleding leuk vinden en ze toevallig niet in de 'mode' zijn boeit het me niks. Merkkleding is gewoon hetzelfde als andere kleding maar dan met een label eraan gedaan en een veel hogere prijs er voor betalen.. Slaat toch nergens op?


    Kill them with kindness.

    Levine schreef:
    (...)

    Dat gaat me ook een beetje te ver. Ik heb wel veel Bjorn Borg onderbroeken, waarvan ook veel neppe xd.


    Ja, ik heb ze ook wel, omdat ik dat toen ik 11 was ofzo geweldig vond. Nu denk ik echt, wtf was ik dom? xD


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik vind dit echt een ontzettend melige discussie.

    Maar goed. Ik ben inderdaad wel blij met mijn cup B als ik zo iemand zie.
    Pfff, ik moet er niet aan denken..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Captain schreef:
    (...)
    Aww, dat is zo leuk! Qua sportkleren heb ik ook het liefst merkkleren, maar dat is omdat die niet zo snel verslijten en ik sport nogal veel. :'d


    Nja, ik draag veel Nike's. Dus mijn schoenenkast is behoorlijk uitgebreid geworden haha ;D En heb nu veel meer vesten van Nike. Maar ja, dat komt gewoon omdat het veel goedkoper is (:


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Tuurlijk niet. Als ik 's ochtends naar school moet en 's middags sportdag heb, ga ik niet al met mijn sportschoenen lopen hoor? xd


    Ja. Maar ik zou dan sneakers ofzo aan doen. Of me daar te verkleden. Maar dat ben ik. Opzich snap ik je wel maar ik zal het zelf nooit doen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Levine schreef:
    (...)

    Nja, ik draag veel Nike's. Dus mijn schoenenkast is behoorlijk uitgebreid geworden haha ;D En heb nu veel meer vesten van Nike. Maar ja, dat komt gewoon omdat het veel goedkoper is (:

    Haha, ok. (:
    Ik heb veel van Adidas, omdat het voor vechtsporten gewoon perfect is. : D


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, ok. (:
    Ik heb veel van Adidas, omdat het voor vechtsporten gewoon perfect is. : D


    Ja klopt! Heeft mijn broertje ook. (:


    To infinity and beyond •

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, ok. (:
    Ik heb veel van Adidas, omdat het voor vechtsporten gewoon perfect is. : D

    Voor mijn vechtsporten is het toch echt Everlast of Lonsdale.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Even reactie op iedereen hierzo boven die over merk kleding heeft.

    Ik draag zelf ook merkkleding. Maar ik heb geen een spijkerbroek met een merk. Om een simpele reden, ik ga geen €50.- uit geven terwijl ik een net zo leuke spijkerbroek gewoon voor €10.- kan halen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou, er was dus zo'n meisje dat echt heel vaag is, en er eng uit ziet enzo. Verder is ze gewoon hartstikke aardig hoor.. Maar nu had ze dus een bh "aan" waarvan de onderkant maar tot de helft van der tieten kwam en daaronder zat dus zo'n bobbel van de rest van der tieten. Like.. fail!


    Forever.