• Lieve QTerians,

    Hier een geweldig nieuw spel iets haha, nou ja het is eigenlijk geen spel maar wel heel leuk, vertel hier wat het laatste gesprek is dat jij hebt gehoord, in de bus, in de winkel where ever.

    Ik heb vandaag helemaal plat gelegen met mijn vriend, wij zaten in een eet cafe, en twee meisjes waren nogal een intiem gesprek aan het voeren.

    Meisje 1:*schreeuwt*ja het was zo fijn, en echt als je van iemand houd is seks in de natuur zo lekker!

    Meisje 2: Ohh ooooh nee echt

    Meisje 1: jaa echt

    En iedereen kom mee luisteren ..Gezellig ..duss
    Wat voor leuk, grappig gesprek heb jij voor het laatst gehoord?

    <3

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 23:17 ]


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Hmm ik gok dat ik meestal degene ben die rare gesprekken voert waar iedereen bij meeluisterdxD Maar een tijdje geleden was er iemand in de bus superbrutaal alle mensen aan het uithoren ofzo? Kan verder niet echt iets bedenkenxD


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    in het zwembad.

    Een jongen stond in het kleedhokje te pissen:| en toen schreeuwden:"Lekker aan het mastruberen".:|


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    DoctorWho schreef:
    in het zwembad.

    Een jongen stond in het kleedhokje te pissen:| en toen schreeuwden:"Lekker aan het mastruberen".:|

    Dude lol hahaha


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    Meestal ben ik degene die een raar gesprek voert :'D.
    Ik kan eigenlijk niet zo snel een gesprek verzinnen dat ik heb gehoord en grappig vond!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik hoorde mensen laatst van whoa ik ben zwaar aan het spacen en ze konden niet stoppen met bewegen volgens mij hadden ze acid gebruikt ofzo maar was egt vet vaag