• Zo'n meisje uit mijn klas heeft echt cup E ofzo. En ze kwam dus vandaag op school met zo'n hempje aan met racerback, je weet wel dat het achter bijna open is. En dan zonder nog een hempje eronder. Nou, serieus, je zag aan de achterkant d'r hele beha, en dan van de voorkant viel alles er nog eens uit. Like, kijk in de spiegel voordat je zo naar school gaat? x') Hebben jullie ook mensen die er zo bijlopen op school? :S


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Atiras schreef:
    @Captain (mijn quote doet het niet meer --')

    Meerder sporten doen gaat bij mij met judo niet. Want ik train al bijna elke dag met judo. En dan nog wedstrijden in het weekend. En dan nog school.
    En mijn moeder zegt altijd: 'je bent nog maar 13 jaar, jij moet ook van je leven kunnen genieten.'

    Haha, als mijn moeder dat zei zou ik zowiezo zeggen; 'dit is mijn leven, en genieten doe ik écht wel' :'D
    En onze wedstrijden vinden allemaal plaats in Duitsland of in Amsterdam :'d


    Where there is a sea there are pirates...

    SYN schreef:
    (...)
    Voor mijn vechtsporten is het toch echt Everlast of Lonsdale.

    Everlast is inderdaad goed, maar ik heb het liefst MMA-handschoenen van Adidas. :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, als mijn moeder dat zei zou ik zowiezo zeggen; 'dit is mijn leven, en genieten doe ik écht wel' :'D
    En onze wedstrijden vinden allemaal plaats in Duitsland of in Amsterdam :'d


    de mijne door heel nederlands heen. Laatst een keer naar belgië geweest en 5 December naar Duitsland.
    Maar mijn moeder moet me ook overal heen brengen want ik train nou niet bepaal dicht in de buurt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dit gesprek gaat niet over het onderwerp van het topic.


    -

    Sorry, maar ik heb een vreselijke hekel aan die meisjes die als het warm is in Uggs gaan lopen. Vooral omdat degene die het doen bij ons op school, echte sletten zijn, en om de week een ander vriendje hebben, en vooral, omdat ze mij niet mogen en me dan voor de hele 1/2/3 klassen voor schut gaan zetten, en ik iedere week wel ruzie heb met een van die mensjes, en ik door hen ongeveer 1x per maand de school uit ren (jankend). En ja, dit klinkt misschien wel echt alsof ik een drama Queen ben of zo, maar 't is de waarheid en ja, ik kan er niet echt tegen, pesten en stuff... En mezelf binnen 1 dag veranderen voor hen? My ass. Ik ben wie ik ben.

    Maarja, het ging dus om de meisjes met de Uggs in de zomer :P


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik heb cup E, en ik draag wel een shirtjes waarbij je een beetje inkijk hebt. Ik kan niet net zo als andere sommige shirtjes dragen want bij mij heb ik dan bijv hele erge inkijk/vallen ze er bijna uit.


    (Be)lieve in (you)rself

    Nou zeg, dat zij cup E heeft kan ze verder ook weinig aan doen. :W Maargoed, ben het met je eens dat je wel ff moet checken of het allemaal wel kan (quote). Ik vind het bij ons op school allemaal nog wel meevallen, al had ik zo'n kind in de klas met cup D ofzo dat haar shirtjes altijd waaaaaay too low had zitten zodat je gewoon praktisch alles zag. En daar zat ik dan naast -__-" .


    ars moriendi

    een grote cup hebben is hatelijk, maar kleed je er dan ook naar...
    ik ken zo wel meer mensen en het werkt ongelooflijk op mijn zenuwen ^^


    ask her if she wants to stay a while

    Waarom is het 'hatelijk'? Er zijn veel mensen die een grotere cupmaat zouden willen hebben. Natuurlijk is het wel knullig als de boel er half uithangt, maar kleding zit gewoon heel anders als je een grotere cupmaat hebt. Het is wel stom als je het met opzet doet, maar als ze het zelf niet doorhad, is het eigenlijk alleen maar sneu.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Mijn Aardrijkskunde lerares heeft egt cup E ofzo, te kleine bh, shirts met TEVEEL INKIJK, en een snor. maar die inkijk is egt smerig, je kijkt er gwn recht tegenaan en als je een vraag stelt gaat ze zo met haar ellebogen op je tafel leunen en zit je feitelijk echt met je neus tussen haar tieten(huil)

    bij mij in de klas zit een meisje en die draagt haast altijd van die doorschijnende t-shirts, dan zie je zelfs welk printje op haar bh zit.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Dat moet ze allemaal lekker zelf weten.

    Dat kind kan daar ook niets aan doen en omdat ze dikke tieten heeft mag ze dat shirt niet meer aan?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 14:41 ]

    raplove schreef:
    Dat moet ze allemaal lekker zelf weten.

    Dat kind kan daar ook niets aan doen en omdat ze dikke tieten heeft mag ze dat shirt niet meer aan?


    Tuurlijk wel. Maar onder zoiets draag je normaalgesproken een hempje. Ik zou het ook zo niet aan doen, al heb ik maar een A.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Cloudburst schreef:
    Ew. Als ik zo'n meisjes zie, ben ik echt enorm blij met mijn B cup.


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik zou dat zelf echt niet dragen, en ik heb E, ik doe er bekant alles aan om die dingen te verbergen, lol. Maarja, ze moet het zelf weten, hahahaha.