• Zo'n meisje uit mijn klas heeft echt cup E ofzo. En ze kwam dus vandaag op school met zo'n hempje aan met racerback, je weet wel dat het achter bijna open is. En dan zonder nog een hempje eronder. Nou, serieus, je zag aan de achterkant d'r hele beha, en dan van de voorkant viel alles er nog eens uit. Like, kijk in de spiegel voordat je zo naar school gaat? x') Hebben jullie ook mensen die er zo bijlopen op school? :S


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Struggle schreef:
    (...)

    Ik wil ook geen ruzie, ik geef alleen maar mijn mening x')
    Ik ken Levine niet, maar bijna alle meisjes die bij ons op school met Uggs rondlopen, zijn van die domme trutjes die allemaal hetzelfde dragen en daar kan ik niet tegen :3

    Idem, ik zit dan niet meer op het middelbaar, en op mijn school lopen er dan ook geen huppeltjes rond, -enkel alternatievelingen-, maar die trutjes die ik in de stad zie, zien er allemaal hetzelfde uit, en gedragen zich ook zo.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Captain schreef:
    (...)
    Ik draag ook Uggs hoor, als het koud is, en ik ben geen dom trutje voorzover ik weet. (:
    Ik weet wel wat voor mensen je bedoelt, maar je kan ze niet allemaal over één kam scheren. ^^


    Nee, I know. Ik zeg ook, bijna allemaal. Er zullen best uitzonderingen zijn. Ik ken bijvoorbeeld ook zo'n meisje dat vroeger echt gewoon lief was, en toen ging ze naar de eerste, werd ze zo. Terwijl ik gewoon weet dat ze stiekem helemaal niet zo is, haha.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Atiras schreef:
    (...)

    Maar dan doe je toch sportschoenen aan?


    Tuurlijk niet. Als ik 's ochtends naar school moet en 's middags sportdag heb, ga ik niet al met mijn sportschoenen lopen hoor? xd


    To infinity and beyond •

    SYN schreef:
    (...)
    Idem, ik zit dan niet meer op het middelbaar, en op mijn school lopen er dan ook geen huppeltjes rond, -enkel alternatievelingen-, maar die trutjes die ik in de stad zie, zien er allemaal hetzelfde uit, en gedragen zich ook zo.

    Hoe gedragen ze zich dan? Zoals alle andere gewone tienermeisjes? (:
    Het is de normaalste zaak van de wereld om in je tienerjaren al je tijd op te doen aan je uiterlijk en je imago. Ik geef erom en al mijn vriendinnen geven er ook om, dat is gewoon normaal voor meisjes.
    Je wil toch altijd het gevoel hebben dat je mooi bent? (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Struggle schreef:
    (...)

    Ik wil ook geen ruzie, ik geef alleen maar mijn mening x')
    Ik ken Levine niet, maar bijna alle meisjes die bij ons op school met Uggs rondlopen, zijn van die domme trutjes die allemaal hetzelfde dragen en daar kan ik niet tegen :3


    Volgens mij zijn mijn Uggs niet eens echt plus dan nog het feit dat ik geen dom trutje ben die met de horde meeloopt (: Ik val nogal op doordat ik mijn haren rood verf?


    To infinity and beyond •

    Op zich ken ik niet echt zo'n mensen. Wel mensen die zich kleden met een stijl die ik persoonlijk niet mooi vindt, maar die bepaalde personen intreseren me niet genoeg om me er druk in te maken c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zoek geen ruzie. Ik zei alleen mijn mening.
    Ik heb niks tegen mensen met uggs. Ik ga ook niet zeggen dat het alleen maar mode tutjes zijn die ze dragen. Maar onder een jogging broek vind ik het eenmaal nou niet zo mooi.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Struggle schreef:
    (...)

    Nee, I know. Ik zeg ook, bijna allemaal. Er zullen best uitzonderingen zijn. Ik ken bijvoorbeeld ook zo'n meisje dat vroeger echt gewoon lief was, en toen ging ze naar de eerste, werd ze zo. Terwijl ik gewoon weet dat ze stiekem helemaal niet zo is, haha.

    Ik ken er zo ook genoeg hoor, het is normaal dat je wil veranderen om erbij te horen. (:
    Degene die niet veranderen en zich gaan verzetten zijn gewoon anders, en dat is ook goed. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    SYN schreef:

    Uggs onder een trainingsbroek. Die mensen hebben geen smaak. Hup, afschieten.
    (cat)


    _O_ agree!

    OT: in pyjama komen is echt niet zo erg hoor, das handig, zeker als je geschiedenis hebt die dag x')


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Captain schreef:
    (...)
    Hoe gedragen ze zich dan? Zoals alle andere gewone tienermeisjes? (:
    Het is de normaalste zaak van de wereld om in je tienerjaren al je tijd op te doen aan je uiterlijk en je imago. Ik geef erom en al mijn vriendinnen geven er ook om, dat is gewoon normaal voor meisjes.
    Je wil toch altijd het gevoel hebben dat je mooi bent? (:


    Ja, dat laatste sowieso. Maar sommigen vinden zichzelf gewoon heel wat. IK had een vriendin, die liep in een broek die leek op zo'n G-star geval, zei zo'n meisje tegen haar dat ze een leuke broek had. Toen ze zei dat hij niet van G-star was vond ze m niet meer leuk. Dat soort mensen..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Grizzly schreef:
    (...)

    _O_ agree!

    OT: in pyjama komen is echt niet zo erg hoor, das handig, zeker als je geschiedenis hebt die dag x')

    Geschiedenis is bij ons één van de moeilijkste vakken. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, dat laatste sowieso. Maar sommigen vinden zichzelf gewoon heel wat. IK had een vriendin, die liep in een broek die leek op zo'n G-star geval, zei zo'n meisje tegen haar dat ze een leuke broek had. Toen ze zei dat hij niet van G-star was vond ze m niet meer leuk. Dat soort mensen..

    Sommige kunnen niet verdergaan dan merkkleding en dat is inderdaad jammer. Maar ja, wat doe je eraan? (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Struggle schreef:
    (...)

    Ja, dat laatste sowieso. Maar sommigen vinden zichzelf gewoon heel wat. IK had een vriendin, die liep in een broek die leek op zo'n G-star geval, zei zo'n meisje tegen haar dat ze een leuke broek had. Toen ze zei dat hij niet van G-star was vond ze m niet meer leuk. Dat soort mensen..


    Ik draag het liefste ook alleen maar merkkleding hoor ;$


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Ik draag het liefste ook alleen maar merkkleding hoor ;$

    Ik draag het liefst gewoon mooie kleding, het hoeft geen merkkleding te zijn. Aangezien ik daar toch geen geld voor heb haha. :'D


    Where there is a sea there are pirates...

    Levine schreef:
    (...)

    Ik draag het liefste ook alleen maar merkkleding hoor ;$


    Nah, zoveel geld uitgeven aan kleren vind ik eigenlijk onzin. Like, 20 euro aan een onderbroek met wat tekst erop? Dat gaat me te ver :P


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.