• Als zij 1000 redenen kunnen verzinnen waarom HP beter is, waarom wij dan niet waarom Twilight beter is?

    Nu voel ik me echt zo'n overloper, maar ik vind allebei leuk.

    Mensen: dit is geen ruzietopic. Maak daarvoor maar je eigen topic aan. Dit is alleen grappig, om te kijken of het ook via deze lukt.

    Edit MOD: alle reacties die niet aansluiten bij dit topic ga ik verwijderen.
    Nogmaals een edit van een MOD: richt je hier aub alleen op de boeken zelf en de schrijvers zelf, niet op de fans! Beledig elkaar op die manier niet.

    1. Twilight heeft een hechte familie, in HP maken ze heel vaak ruzie.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2011 - 10:39 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Grizzly schreef:
    75: wij gaan geen harry potter vs twilight topics gaan verzuren :') denk ik toch.. jongens, zeg alsjeblieft dat jullie dat niet gedaan hebben.

    Nee, ik heb bij de eerste een keer ergens op gereageert, maar die had gezegd: Als Twilight-fans dit lezen, worden ze vast boos. Dus ik reageerde: Nee hoor, ik ben een Twilight-fan en word ook niet boos, het is jullie mening. Tenminste zoiets.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Nee, ik heb bij de eerste een keer ergens op gereageert, maar die had gezegd: Als Twilight-fans dit lezen, worden ze vast boos. Dus ik reageerde: Nee hoor, ik ben een Twilight-fan en word ook niet boos, het is jullie mening. Tenminste zoiets.


    oof :') ik hoop dat er andere twilightfans zich wat netjes hebben gehoduen..

    76: ik durf als twilight fan toe te geven dat nummer 75 een beetje faalde. beetje maar hoor :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    77: wij schelden geen HP fans uit 'dat ze een laag IQ hebben'

    78: wij gaan HP-fans met ene leerstoornis zoals Dyslexie niet gaan uitschelden omdat ze minder goed kunnen spellen.

    79: wij voelen ons niet groter dan HP-fans.

    80: Wij kunnen ons beter inhouden met tegenreacties :') heeft het HP vs twilight topic gelezen. Sommige reacties waren niet zo leuk, maar who cares? :')

    81: haters gonna hate, bakers gonna bake. :) telt niet maar ik vond hem er leuk bijpassen xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    77: wij schelden geen HP fans uit 'dat ze een laag IQ hebben'

    78: wij gaan HP-fans met ene leerstoornis zoals Dyslexie niet gaan uitschelden omdat ze minder goed kunnen spellen.

    79: wij voelen ons niet groter dan HP-fans.

    80: Wij kunnen ons beter inhouden met tegenreacties :') heeft het HP vs twilight topic gelezen. Sommige reacties waren niet zo leuk, maar who cares? :')

    81: haters gonna hate, bakers gonna bake. :) telt niet maar ik vond hem er leuk bijpassen xD
    mee eens:Y)
    82: Wij kunnen ook fan zijn van HP(nerd)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Grizzly schreef:
    77: wij schelden geen HP fans uit 'dat ze een laag IQ hebben'

    78: wij gaan HP-fans met ene leerstoornis zoals Dyslexie niet gaan uitschelden omdat ze minder goed kunnen spellen.

    79: wij voelen ons niet groter dan HP-fans.

    80: Wij kunnen ons beter inhouden met tegenreacties :') heeft het HP vs twilight topic gelezen. Sommige reacties waren niet zo leuk, maar who cares? :')

    81: haters gonna hate, bakers gonna bake. :) telt niet maar ik vond hem er leuk bijpassen xD


    En omdat 1 persoon dat zegt, zeggen alle HP-fans dat? :p


    Take me to wonderland

    DeMyself schreef:
    (...)

    En omdat 1 persoon dat zegt, zeggen alle HP-fans dat? :p


    nee, zo bedoel ik het niet XD

    83: wij hebben ook gekke twi-hards. Wij geven dat toe.



    okee jongens, ff serieus. deze topics zijn er toch om de boeken en films te vergelijken, niet de fans? als we gemeen tegen elkaar gaan doen, dan vraag ik een mod om beide topics te sluiten, want zo wordt het niet meer leuk. dus, niks meer over de fans, en vriendelijk doen?

    aan alle HP-fans die niet van Twilight houden: sorry als jullie gekwetst zijn. was niet mijn bedoeling.

    en, btw, ik qoute de topic maker:
    Mensen: dit is geen ruzietopic. Maak daarvoor maar je eigen topic aan. Dit is alleen grappig, om te kijken of het ook via deze lukt.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    84. Wij geven eerlijk toe dat Edward en de rest van de vampieren net disney-prinsesjes zijn


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Zou een mod alle berichten die geen rede is misschien kunnen verwijderen?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    85. Stephenie haar voornaam staat tenminste op de boeken (:

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 18:12 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    86. We hebben niemand als "held" gebombardeert zeg nu niet dat je dat wel hebt gedaan

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 18:11 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Endlich schreef:
    Zou een mod alle berichten die geen rede is misschien kunnen verwijderen?


    Agreed. [Deze dus ook.]

    87. Bij de boeken kan je aan een stuk doorlezen


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    88. Wij hebben Seth, hij is echt cute


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    89. Harry is beide ouders kwijtgeraakt, hoe orgineel! Isabella is tenminste redelijk orgineel bedacht.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    90. Stephenie heeft tenminste een achtergrondverhaal bij de personages
    91. De personages geven je ruimte om je eigen mening erover te hebben. In andere woorden ze hebben geen uitgesproken bestempeling zoals Bitch of zoiets.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right