• okee, ik werk dus al een half jaar bij de Etos.
    ik ben 15 en word in november 16.
    nu ben ik nieuwsgierig hebben jullie ook een baantje??
    Of een baantje gehad?
    Zoja waar werk je dan??
    en als je geen baantje hebt, waar zou jij dan het liefst werken?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 12:54 ]


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Nee, nog niet. Ik ben dus nog maar 14, en eigenlijk het enige wat ik zou kunnen doen is een krantenwijk. Maar dat wil ik niet ;p. Als ik 15 ben ga ik hoogst waarschijnlijk bij de Albert Heijn werken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik mag nog niet werken. ;x
    Maar mijn broer werkt bij de slagers afdeling in de supermarkt.


    effort never betrays you

    Ik doe deze zomer mijn studentenjob bij TE Connectivity. :)
    Een baantje buiten een studentenjob heb ik nog niet echt gehad.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik werk nu een jaar bij de Poiesz, een supermarkt.
    En ik heb tot afgelopen maart 5 jaar lang de telegraaf bezorgd.
    (Ik ben 18 atm.)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ben 18 en werk in een drogist.
    Toen ik 17 was had ik een zomerbaantje in de apotheek, verder niets.


    Your make-up is terrible

    In de weekenden werk ik in een restaurant en iedere zondag pas ik op de kinderen van mijn baas (: En op woensdags bezorg ik de krant, lol.
    Als vakantiewerk ga ik in het bejaardentehuis schoonmaken :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Created schreef:
    Nee, nog niet. Ik ben dus nog maar 14, en eigenlijk het enige wat ik zou kunnen doen is een krantenwijk. Maar dat wil ik niet ;p. Als ik 15 ben ga ik hoogst waarschijnlijk bij de Albert Heijn werken.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Toen ik 15 en 16 was bij de hema gewerkt en nu ik 17 bijna 18 ben werk ik bij de mac donalds.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    In Belgie mag dat pas vanaf 16


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ben 13, doe niet veel anders dan oppassen. Fuck de leeftijden, ik wil geld!

    USB schreef:
    In Belgie mag dat pas vanaf 16


    Ik mag ook nog niet achter de kassa


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik word in de zomer 16 en dan ga ik soliciteren bij het ziekenhuis. Als ik aangenomen word mag ik dan karren met eten rondbrengen bij de zieken ;')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Persefoneia schreef:
    Ik word in de zomer 16 en dan ga ik soliciteren bij het ziekenhuis. Als ik aangenomen word mag ik dan karren met eten rondbrengen bij de zieken ;')


    Awwh. Als je wordt aangenomen is dat wel echt een gaaf baantje!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Jup, ik heb een folderwijk, erg leuk.. -.-


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik wacht nog op een telefoontje / email. Heb laatst bij de Albert Heijn een solicitatieformulier ingeleverd om daar tussen 7 en 9 te werken ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.