• okee, ik werk dus al een half jaar bij de Etos.
    ik ben 15 en word in november 16.
    nu ben ik nieuwsgierig hebben jullie ook een baantje??
    Of een baantje gehad?
    Zoja waar werk je dan??
    en als je geen baantje hebt, waar zou jij dan het liefst werken?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2011 - 12:54 ]


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Nee, nog niet. Ik ben dus nog maar 14, en eigenlijk het enige wat ik zou kunnen doen is een krantenwijk. Maar dat wil ik niet ;p. Als ik 15 ben ga ik hoogst waarschijnlijk bij de Albert Heijn werken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik mag nog niet werken. ;x
    Maar mijn broer werkt bij de slagers afdeling in de supermarkt.


    effort never betrays you

    Ik doe deze zomer mijn studentenjob bij TE Connectivity. :)
    Een baantje buiten een studentenjob heb ik nog niet echt gehad.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik werk nu een jaar bij de Poiesz, een supermarkt.
    En ik heb tot afgelopen maart 5 jaar lang de telegraaf bezorgd.
    (Ik ben 18 atm.)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ben 18 en werk in een drogist.
    Toen ik 17 was had ik een zomerbaantje in de apotheek, verder niets.


    Your make-up is terrible

    In de weekenden werk ik in een restaurant en iedere zondag pas ik op de kinderen van mijn baas (: En op woensdags bezorg ik de krant, lol.
    Als vakantiewerk ga ik in het bejaardentehuis schoonmaken :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Created schreef:
    Nee, nog niet. Ik ben dus nog maar 14, en eigenlijk het enige wat ik zou kunnen doen is een krantenwijk. Maar dat wil ik niet ;p. Als ik 15 ben ga ik hoogst waarschijnlijk bij de Albert Heijn werken.


    I hope heaven needs you more than I do now.