• Als zij 1000 redenen kunnen verzinnen waarom HP beter is, waarom wij dan niet waarom Twilight beter is?

    Nu voel ik me echt zo'n overloper, maar ik vind allebei leuk.

    Mensen: dit is geen ruzietopic. Maak daarvoor maar je eigen topic aan. Dit is alleen grappig, om te kijken of het ook via deze lukt.

    Edit MOD: alle reacties die niet aansluiten bij dit topic ga ik verwijderen.
    Nogmaals een edit van een MOD: richt je hier aub alleen op de boeken zelf en de schrijvers zelf, niet op de fans! Beledig elkaar op die manier niet.

    1. Twilight heeft een hechte familie, in HP maken ze heel vaak ruzie.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2011 - 10:39 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Matched schreef:
    (...)
    Wie speelde zij dan?

    Ze had geen grote rol. Ze zat in dat restaurantje als klant

    142. Wij, de fans, leggen rustig dingen uit.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    143. Bella zeikt niet zoveel als Harry. Nou ja, ze zeurt soms wel, maar ze gaat niet keihard schreeuwen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    143. Bella zeikt niet zoveel als Harry. Nou ja, ze zeurt soms wel, maar ze gaat niet keihard schreeuwen.


    Haha, ik vind juist dat Bella echt heeeel veel zeikt. Dat is eigenlijk de hoofdreden waarom ik het verhaal niet leuk vind.

    Maar een reden;

    144. Twilight is vanuit de ik-persoon geschreven, wat ik persoonlijk fijner vind om te lezen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    145. Er is goed over de legendes nagedacht, Stephenie heeft ook echt naar de legendes van La Push gekeken en die zo aangepast dat ze klopten met haar boek.
    146. Stephenie sluit de verhalen over vampieren niet uit, ze maakt het zo dat de vampieren -volturi etc- de verhalen hebben verspreid voor hun eigen veiligheid.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    147. Je kunt de boeken blijven lezen, en de films blijven kijken. Want die zullen nooit vervelen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Haha, dit is zo grappig, ik ben zowel fan van HP als van Twilight, dus als die twee topics elkaar tegenspreken lach ik mijn kapot!
    Maar goed, ik heb in het andere een reden gepost, dus doe ik dat hier ook (en nee, ik kies geen partij)

    148. Alice heeft tenminste een gevoel voor mode, in HP lopen ze altijd in dezelfde saaie zwarte gewaden rond


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    149. Wij hebben misschien personages die zich wat meer aan de bitchy kant gedragen (denkt aan Leah, Rosalie) maar daar zit altijd een hélé goede reden achter. Draco heeft die niet echt, hé? Of korzel en Kwast.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Endlich schreef:
    149. Wij hebben misschien personages die zich wat meer aan de bitchy kant gedragen (denkt aan Leah, Rosalie) maar daar zit altijd een hélé goede reden achter. Draco heeft die niet echt, hé? Of korzel en Kwast.



    Dan snap je Draco duidelijk niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rum schreef:
    (...)


    Dan snap je Draco duidelijk niet.

    Ik doelde meer op Korzel en Kwast.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Endlich schreef:
    (...)
    Ik doelde meer op Korzel en Kwast.


    Het zijn Slytherins. Al de duistere tovenaars zaten ingedeeld bij Slytherin. Hell yeah.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    150. De Twilight acteurs hebben tenminste geen verschrikkelijk Brits accent.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    19. Twilight komt realistischer over dan HP.


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Endlich schreef:
    150. De Twilight acteurs hebben tenminste geen verschrikkelijk Brits accent.


    Robert Pattinson is geboren en getogen in Engeland :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AllstarW schreef:
    (...)

    Robert Pattinson is geboren en getogen in Engeland :')

    Fail


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    151. Wij hebben een Zombie_O_ Bella


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor