• Als zij 1000 redenen kunnen verzinnen waarom HP beter is, waarom wij dan niet waarom Twilight beter is?

    Nu voel ik me echt zo'n overloper, maar ik vind allebei leuk.

    Mensen: dit is geen ruzietopic. Maak daarvoor maar je eigen topic aan. Dit is alleen grappig, om te kijken of het ook via deze lukt.

    Edit MOD: alle reacties die niet aansluiten bij dit topic ga ik verwijderen.
    Nogmaals een edit van een MOD: richt je hier aub alleen op de boeken zelf en de schrijvers zelf, niet op de fans! Beledig elkaar op die manier niet.

    1. Twilight heeft een hechte familie, in HP maken ze heel vaak ruzie.

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 juli 2011 - 10:39 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    AllstarW schreef:
    (...)

    Dit vond ik op internet:

    Na een tijdje laat ook Jacob niks meer van zich weten en Bella probeert uit te vinden wat er aan de hand is. Nadat Jacob Bella stiekem heeft bezocht komt Bella erachter dat Jacob een weerwolf is.

    Dat is New Moon, in Breaking Dawn komen ze erachter dat het gedaanteverwisselaars zijn.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Dat is New Moon, in Breaking Dawn komen ze erachter dat het gedaanteverwisselaars zijn.


    allemaal één pot nat.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Dat is New Moon, in Breaking Dawn komen ze erachter dat het gedaanteverwisselaars zijn.


    Stephanie Meyer veranderde het concept 'weerwolf' naar 'gedaanteverwisselaar' misschien omdat ze klachten kreeg van HP-fans en andere gezonde zielen omdat haar theorie nergens op sloeg? ;D

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 16:32 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Orchideous schreef:
    (...)

    allemaal één pot nat.

    Mweh


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    AllstarW schreef:
    (...)

    Stephanie Meyer veranderde het concept 'weerwolf' naar 'gedaanteverwisselaar' misschien omdat ze klachten kreeg van HP-fans en andere gezonde zielen dat haar theorie nergens op sloeg? ;D

    Nope, zij heeft -in tegenstelling tot J.K. Rowling- nooit de door haar bedachte loop van het verhaal verandert. Dit zat dus al in haar hoofd.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Nope, zij heeft -in tegenstelling tot J.K. Rowling- nooit de door haar bedachte loop van het verhaal verandert. Dit zat dus al in haar hoofd.


    J.K. Rowling heeft dat ook nooit gedaan :')
    en echt, je kan nu niet bepaald zeggen dat Meyer veel goeds in haar hoofd heeft zitten :')
    Ze had voor mijn part die boeken in haar dromenland mogen laten zitten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AllstarW schreef:
    (...)

    J.K. Rowling heeft dat ook nooit gedaan :')
    en echt, je kan nu niet bepaald zeggen dat Meyer veel goeds in haar hoofd heeft zitten :')
    Ze had voor mijn part die boeken in haar dromenland mogen laten zitten.

    J.K. Rowling wilde Harry dood laten gaan, maar deed dat niet voor de fans.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    J.K. Rowling wilde Harry dood laten gaan, maar deed dat niet voor de fans.


    Dat heeft J.K. Rowling goed bedacht, aan de fans denken. :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    J.K. Rowling wilde Harry dood laten gaan, maar deed dat niet voor de fans.


    Dit deed ze niet voor de fans, maar omdat andere grote schrijvers haar aanraadden dit niet te doen,
    omdat ze er spijt van zou hebben. De schrijver van Sherlock Holmes heeft dit ook ooit gedaan,
    en zij deed dit ook. Alle grote schrijvers willen hun hoofdpersonage laten doodgaan,
    zodat niemand anders ermee kan gaan lopen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AllstarW schreef:
    (...)

    Stephanie Meyer veranderde het concept 'weerwolf' naar 'gedaanteverwisselaar' misschien omdat ze klachten kreeg van HP-fans en andere gezonde zielen omdat haar theorie nergens op sloeg? ;D

    Hier heb ik ff een uitleg neergezet over die wolven(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    AllstarW schreef:
    (...)

    J.K. Rowling heeft dat ook nooit gedaan :')
    en echt, je kan nu niet bepaald zeggen dat Meyer veel goeds in haar hoofd heeft zitten :')
    Ze had voor mijn part die boeken in haar dromenland mogen laten zitten.


    kijk joh, als je het niet kan hebben hier, ga dan een ander topic verzieken. Ook al hou ik niet van JDB, ik ga niet op de topics gaan reageren dat hij zijn stem beter voor zich had gehouden, toch?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    74. Leah is super cool (cool) en Ginny, Hermelien, Luna of wie dan ook niet

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 17:06 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    75: wij gaan geen harry potter vs twilight topics gaan verzuren :') denk ik toch.. jongens, zeg alsjeblieft dat jullie dat niet gedaan hebben.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 17:05 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    75: wij gaan geen harry potter vs twilight topics gaan verzuren :') denk ik toch.. jongens, zeg alsjeblieft dat jullie dat niet gedaan hebben.

    Er heeft inderdaad iemand zich gemoeid, ja.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)
    Er heeft inderdaad iemand zich gemoeid, ja.


    Nu is het mijn beurt:
    -out-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.